Spring naar bijdragen

Zondag 30 december! Het is bijna 2008!


Leeuw

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 343
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

HA CPAS! Leuk hoe je elke keer even een update maakt ;)

Sapi, tja... maar daar noem je me ook een werkgever! IBM is niet zomaar een bedrijfje, dat is wel een wereldtopper.

Overigens vinden zijn persoonlijk respect heeel erg belangrijk en ze schromen er niet voor om alles in het werk te stellen om mensen die ziek worden of problemen krijgen via prive helicopters en desnoods vliegtuig vluchten bij familie en vrienden en eigen doktoren te krijgen.

IBM eist daar en tegen wel het allerbeste van je.

Komt een beetje van twee kanten. Snap wel dat het vermoeiend kan zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goeieavond allemaal. Is weer veel gekletst sinds vanmiddag, ben net uitgelezen.
Niet veel te melden hier. @Trees, ik heb die melatonine gevonden en besteld. Op het internet las ik dat de dosering tussen de 1 en 3 mg. ligt. Zijn pilletjes van 0,1mg.
Dan moet je nogal een haffeltje binnen sluizen :D. Al iets gehoord van je zoon?

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, leuk dat je er weer bent! Morgen & overmorgen veel plezier!
Ik ben ook voor het eerst van mijn leven helemaal alleen! Weet je wat, ik ga proefdraaien, en dan kom ik verslag doen of het me bevalt! Ik heb me er wel heel erg op verheugd, waardoor zoon zich toch een beetje op de schopstoel voelde.
Laat ik het zo zeggen: we zijn er allebei aan toe, de één wat meer dan de ander!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond, ik kom ook nog even "piepen".

Nieuwe gezichten, wat gezellig! Nou ja, de oorzaak is niet zo leuk natuurlijk, maar hier is het goed toeven, blijf maar lekker, van harte welkom!

Zo, mijn laptop heeft lekker een nieuwe harddisk, gelijk maar een nieuwe XP er op gezet ipv. de oude te kopieren, nu nog wat kleine dingetjes installeren en hij kan er weer even tegenaan. Hoop werk, maar ja ik ben ook een beetje erg pietje precies, dus dan heb je dat al gauw.

Ook nog wat handel gehad in de gitaren-hoek, blijft toch leuk. Ik kom tijd te kort tegenwoordig!

En ook hier wordt de oud-en-nieuw solo gevierd... tenminste, waarschijnlijk, want ik heb een kennis die zit ook alleen (denk ik) dus misschien regelen we wel wat. Zo niet, ook goed. We zien wel.

Ga nog even een beetje bijlezen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Trees,
Allebei aan loslaten toe dus. Jullie doen het dan wel even rigoureus! Maar het zal een reis zijn waar hij de rest van zijn leven op kan teren. Voor hem zal het meer iets hebben van onder moeders rokken vandaan zijn en voor: het laatste kind de deur uit en dan stiekumpies weten dat hij over 5 maanden terug is.
Gelukkig zijn er de communicatiemiddelen van deze tijd en kunnen jullie goed contact houden.

@Water,
Zo weer een frisse computer. Dan kun je er tegen aan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...