Cacao Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Ik ga nog ff zappen en snacken en dan heerlijk onder mijn dekbedje kruipen.Voor de slapers en wakkerblijvers: Een hele goeie nacht en tot morgen.Veel liefs van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Cacao,welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeuw Geplaatst 30 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 HA CPAS! Leuk hoe je elke keer even een update maakt Sapi, tja... maar daar noem je me ook een werkgever! IBM is niet zomaar een bedrijfje, dat is wel een wereldtopper.Overigens vinden zijn persoonlijk respect heeel erg belangrijk en ze schromen er niet voor om alles in het werk te stellen om mensen die ziek worden of problemen krijgen via prive helicopters en desnoods vliegtuig vluchten bij familie en vrienden en eigen doktoren te krijgen.IBM eist daar en tegen wel het allerbeste van je.Komt een beetje van twee kanten. Snap wel dat het vermoeiend kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Een hele goeieavond allemaal. Is weer veel gekletst sinds vanmiddag, ben net uitgelezen.Niet veel te melden hier. @Trees, ik heb die melatonine gevonden en besteld. Op het internet las ik dat de dosering tussen de 1 en 3 mg. ligt. Zijn pilletjes van 0,1mg.Dan moet je nogal een haffeltje binnen sluizen . Al iets gehoord van je zoon?Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 09.55 surabajaanse tijd...ik heb het nog niet opgezocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Corinne, leuk dat je er weer bent! Morgen & overmorgen veel plezier!Ik ben ook voor het eerst van mijn leven helemaal alleen! Weet je wat, ik ga proefdraaien, en dan kom ik verslag doen of het me bevalt! Ik heb me er wel heel erg op verheugd, waardoor zoon zich toch een beetje op de schopstoel voelde.Laat ik het zo zeggen: we zijn er allebei aan toe, de één wat meer dan de ander! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Goedenavond, ik kom ook nog even "piepen".Nieuwe gezichten, wat gezellig! Nou ja, de oorzaak is niet zo leuk natuurlijk, maar hier is het goed toeven, blijf maar lekker, van harte welkom! Zo, mijn laptop heeft lekker een nieuwe harddisk, gelijk maar een nieuwe XP er op gezet ipv. de oude te kopieren, nu nog wat kleine dingetjes installeren en hij kan er weer even tegenaan. Hoop werk, maar ja ik ben ook een beetje erg pietje precies, dus dan heb je dat al gauw.Ook nog wat handel gehad in de gitaren-hoek, blijft toch leuk. Ik kom tijd te kort tegenwoordig!En ook hier wordt de oud-en-nieuw solo gevierd... tenminste, waarschijnlijk, want ik heb een kennis die zit ook alleen (denk ik) dus misschien regelen we wel wat. Zo niet, ook goed. We zien wel. Ga nog even een beetje bijlezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Wat, Water, geen Vista...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Surabaya, Java, Indonesia Current Time maandag, 31 december 2007, 05:21:46At your service, Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 TREES! Ga je mond spoelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 @water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 @Trees,Allebei aan loslaten toe dus. Jullie doen het dan wel even rigoureus! Maar het zal een reis zijn waar hij de rest van zijn leven op kan teren. Voor hem zal het meer iets hebben van onder moeders rokken vandaan zijn en voor: het laatste kind de deur uit en dan stiekumpies weten dat hij over 5 maanden terug is.Gelukkig zijn er de communicatiemiddelen van deze tijd en kunnen jullie goed contact houden.@Water,Zo weer een frisse computer. Dan kun je er tegen aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeuw Geplaatst 30 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Nog 30 minuten en ik ben weer helemaal klaar met werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Uch, uch zij een schuchtere Dani die net een nieuwe computer heeft aangeschaft met een Vista besturigingsysteem. Begrijp ik het nu goed dat ik dit door het gootsteenputje kan gooien water? Om maar even bij je nickname te blijven?.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Geintje, sorry... maar deze laptop is toch te oud en te klein voor Vista.Afgezien daarvan biedt Vista mij niets wat XP ook niet kan, het is (voor wat ik er mee doe he) te omslachtig en teveel opgepimpt naar mijn smaak. Ik hou wel van lean & mean... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Pfff.... stond al op het balkon om de comp. overboord te gooien. Gered "by the bell".Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Ja Water, neem Vista, dan kan je daar gelijk ervaring mee opdoen :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Zeg, schei uit... ik ga binnenkort zelfs weer 98se erbij installeren op m'n vaste pc, kan ik tenminste weer m'n oude spellen spelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Gooi er gelijk even Office 2007 bij op en je bent helemaal van deze tijd.Zucht, een tobberende Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Dani, hij komt dus onze tijd om 5.21 aan? Waar heb je de info vandaan?bedankt hè collega! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Corinne, moderne communicatiemiddelen wel...zijn telefoon (met kompas, wekker, licht) ligt hier op tafel!Lost-ie maar op hoor! Maar ik hou wel van hem! Het ei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Weet niet of ik de link mag plaatsen Trees maar voor zolang het duurten dan zoeken op surabaya.Dani(p.s. heb je gelijk de temperatuur erbij, 25 graden, regen en plaatselijk bewolkt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Nou, dit lappie blijft lekker kaal, en dus lekker snel.Op de vaste PC heb ik ook Office 2007 enzo, daar komt misschien nog wel Vista op. Voor de sjeu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 ik heb 'm Dani!you can destroy the evidence! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeuw Geplaatst 30 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 gooi gewoon nooit een computer van de balkon... je weet nooit wie er plotseling onder je raam opduikt.Ik ben klaar met werken! Ga lekker op huis aan!Dag lieve mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden