water Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 That's life, Trees. Nou weer effe lekker chillen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Hallo, valt iedereen nu stil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Nee hoor Trees, er blijven er altijd wat hangen ( meestal altijd de zelfden) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 ben even niet in een geitstemming.. ik vind het zo lastig hoe ik met je berichten om moet gaan Delta... elke keer roept het zoveel spanning bij mij op, maakt het me zo boos en ook verdrietig en dat wil ik helemaal niet. Ik word er ontzettend onrustig van en zou dan eigenlijk het liefst terug willen schoppen, want eigenlijk vragen je berichten daar om.... Ik snap ook niet dat je zo in het leven kunt staan Delta en het doet me steeds weer pijn hoe je de mensen van je wegschopt en van alles verwijt... Ik probeer het te negeren, door te scrollen, er overheen te lezen maar ik kan het niet en het raakt me enorm. Ik vraag me ook steeds af waarom je dit doet en dit nodig hebt en begrijp het niet... ik ken het niet, herken niet wat je schrijft en begrijp het gewoon niet.Ik hoop dat je de berichten van Anna en Rudy durft te zien als opbouwende kritiek want zo zijn ze in mijn ogen ook bedoeld en ik hoop ook dat je ooit in kunt zien dat je met jouw berichten soms enorme onrust kunt veroorzaken hier, tenminste bij mij!.Hier gaat het allemaal beetje simmetjes nog steeds.. vanmorgen flink uitgeslapen, was gisteren helemaal kapot, hardlopen overgeslagen, foei, en vanmiddag voor mezelf een kadootje verzorgt, digitale supertv, met opneemfunctie en tot 10 dagen programma's terug kunnen kijken. Heerlijk op mijn eigen tijd kunnen zien wat ik wil zien. Hiervoor heb ik wel een goedkoper internet-abonnement moeten nemen maar dan betaal ik toch nog minder dan ik nu betaal... en veel downloaden doe ik toch niet.Verder de 2ehandswinkel helemaal uitgeplozen om nog iets leuks voor as zaterdag te scoren om aan te trekken, is niet helemaal gelukt maar maakt niet uit, en dat kon allemaal omdat ik bij de blokker iets teruggebracht had wat ik met een kadobon had betaald en waar ik gelukkig geld voor terug kreeg...dus eigenlijk allemaal goeie dingen geregeld vandaag! dus toch nog een goeie dag al voelt het niet zo.. hopelijk is mijn ergste onrust na zaterdag over... hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 ik heb zo mijn dagen, pippi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Dani, mailtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Met zo'n tv komt dat downloaden vanzelf wel, Tapas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Tapas, wat goed dat je zo'n mooi kado voor jezelf gekocht heb. Ik kon het eerst niet goed lezen, ik dacht wat is een supert-v. Ja dat heb ik soms, maar ik ben er achtergekomen door jouw verdere omschrijving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Da's mooi, Tapas. Dat verdien je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 sorry, pip, gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 wat bedoel je met splitser? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Albertina, lukt het om droog te blijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Ladies, heb het nog maar even gezellig samen, deze jongen gaat horizontaal. Mijn wekker heeft altijd een enorm ochtend-humeur, dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 @Trees,Blijf van die borrel af. Dames horen niet te drinken of te roken, dat is unladylike!@Pippi,@Marion,Nee, zeker niet ziek worden.Ik heb nu keelpijn, dat is meer dan 9 maanden geleden. Alleen nu niet van de jww. Heb helaas ook een blaffende hoest, een zeurend modderhoofd, overvolle neus, prikkende traanogen en ik heb geen arts nodig om te constateren dat de klieren in de hals zijn opgezwollen. Ik hoop maar dat ik niet het griepje van manlief heb overgenomen, die zit al aan de 38,5. Dat noemt hij een beetje koortsig. Ik laat dat beetje er bij weg. Hopelijk is het ergste voorbij voor zaterdag.@Water,Jouw vader wilde zeker niet moe worden van het uitschrijven van recepten?@Tapas,Jammer dat het je niet lekker zat vandaag. Een slimme manier heb jij bedacht om een cadeaubon om te zetten naar echt geld.Als eens bedacht dat alles wat jij zaterdag aantrekt, nieuw is voor iedereen?Hoe meer ik probeer om niet aan zaterdag te denken, hoe meer ik dat doe.Iedere keer als ik mijzelf tot rust maan, wordt ik zenuwachtiger.Iedere keer als ik er over peins om maar eens te gaan stoppen met roken, rook ik meer.En zo kan ik nog wel meer dingen opsommen.Ik zit maar gek in mekaar.@Marion, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Weet je niet wat een splitser is Trees? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 en jullie mogen best geiten hoor, trouwens voor wie nog trek heeft in alcohol, op sbs 6 is er een documentaire over politie ergens in engeland en eigenlijk gaat dat alleen maar over alcoholgerelateerde toestanden en verwondingen.. pfft, dat ontneemt mij in ieder geval echt elke trek! al die agressie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 nee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 ja, zo'n apparaatje wat het eigeel van het eiwit scheidt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Zo zit ik ook in elkaar Corinne, alles wat niet mag, dat wordt gelijk een beproeving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 ow, zwart wit denken, ik ken het.... je bent leuk of je bent stom... geen tussenweg mogelijk, been there!gelukkig hebben ze me toch nog kunnen leren te nuanceren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Corinne, het is wel een goeie situatie om mee te RETten.. alle gedachten die je bij zaterdag hebt op papier zetten en ze dan 1 voor 1 uitdagen, ga ik zelf ook maar eens doen, maar niet nu, ik moet naar bed, morgen weer werken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Heb ik weleens naar gekeken Tapas, daar word je dus ook doodziek van, wat die met alcohol op allemaal uitvreten.Vandaag ii de krant dan, een man uit Columbia, die had 58 jaar in de bak gezeten. Hij was nu 80 en onwel geworden, toen hadden ze zijn dossier er na heel veel jaren maar eens bij gehaald, bleek hij voor een heel klein vergrijp te zitten en waren ze hem vergeten en mocht hij gelijk naar huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Nou, dan kom je ook wel vanje verslaving af zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 oh nou snap ik ook waarom ik die filmpjes van gisteren niet kon zien!Heeft allemaal te maken met splitsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Tapas,Voordat je naar bed gaat. Wat is RETten?Pippi,Ik hoop dat ik nooit voor een splitser wordt uitgemaakt.Marion,Een ware tantaluskwelling.Dat van die Columbiaan heb ik ook gelezen. Ze waren hem 'gewoon vergeten'.'k Heb ook begrepen dat hij een schadeclaim heeft ingediend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden