Mai Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 http://nl.youtube.com/watch?v=TEPsP2dor0w... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 An, ja ik voel me beter en ben zwaar in analyse om het omslagpunt te vinden.Marjo, kippenvel !!!! (blijft mooi hè) en wat is het daar nog een lekker ding eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Lekker zo'n beetje forummen, bakkie pleur erbij (das Rotterdams) muziekkie, lichtbakkie, tjeeeeezzzzzz.* sorry het is Haags** ook te vinden op "retecool.nl" daar staan wat uitspraken zeg die durf ik niet te herhalen hiero :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 lekker hè Houtje. Volgend jaar ga ik zeker lichtbakkeren! Die winters nekken me, wil ik ook niet meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Marjo,Het zou wel eens kunnen zijn dat er iets met mijn hormoonhuishouding mis is (maar dat is niet te checken) en dat ik gewoon te weinig melatonine maak en dat schijnt weer samen te hangen met je serotonine en dat gelichtbakker werkt daar goed op. Ik doe het om de dag een half uurtje op 30 cm. afstand. Bij mijn psych hebben ze een grote(re) lichtbak maar daar zit je verder weg en moet je ook 45 minuten zitten (plus heen- en terugreis is een hele ochtend). Hoe dichter bij je zit, hoe korter je hoeft. http://www.daylight-power.nl/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Dank je, ga meteen even kijken. Ik hoor goede berichten!Mijn moeder probeert me er al jaren achter te krijgen, schijnt dat veel familieleden er ook zeer wel bij varen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Allemaal een hele goede morgen,Spud-Span dag 7 móet je gewoon doorkomen hé. Een grootste mijlpaal van een hele week, dat móet je toch mee maken. Het geeft een grootse kick om door te gaan An, jij bent goed bezig! Jij bent je bewust van die kleine kiertjes waardoor menigheen struikelt.Probeer vandaag bewust weer één zo'n kiertje te dichten, stap voor stap, dag voor dag.Houtje, lekker druk dagje? Maak je niet druk om je outfit, gewoon komen als je bent en aantrekkenwaar jij je lekker bij voelt. Geen parelkettinkje?Blacky, vorig jaar heb ik een de Belgische Tomtom bij Knuf mogen meemaken, ik vond het geweldig al die "nieuwe" uitspraken. Enneh een erg aardige dame.Briljant idee Blacky, jezelf verwennen en wel zo kalmpjes aan om een nachtje te overnachten.Cacao, ik las bij jou "ben ik wel normaal?" Wat is normaal, wie zegt wat normaal is? Misschien zijn de normale wel gek! Tapas, een goede reis. Ik heb geen flauw idee waar je naar toe gaat maar misschien leest ik dat nog wel ergens.Animal, spekjes door de dag? Beter spekjes dan alco? Waar het hart van overloopt? maar spekjes.......Benthe, heerlijk weer uit het ziekenhuis. Weer rustig bijkomen hé! Ook die omschakeling wordt vaak zwaar onderschat.Ferry, jij blijft ook alle dagen maar meedoen met het eerste glas te laten staan. Klinkt ééntonig, maar hee, ik doe mee want het geeft mij een hoop rust in het koppie. Voor mij begint vandaag het weekend. Ik heb het gevoel afgelopen week voor twee weken gewerkt te hebben. Lange dagen gemaakt en maar weinig daglicht mee gemaakt.Vandaag ga ik rustig op gang komen, want het huis moet ook weer even opgepimpt worden voor het weekend. En tussen de bedrijven door probeer ik nog wat achterstallig forum nieuws tot mij te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Stien,Natúúrlijk een parelkettinkje !!!!!! (en nog wat anders hè anders is het zo koud aan de bips)Ik heb ook een tomtom maar dan in mijn radio en die mevrouw is ook Belgisch, wel gezellig altijd. Tapas gaat naar Enschede alvast: goed hè van haar. Blacky en Tapas zijn al onderweg. Tapas slaapt daar ook in de buurt. Haha het huis oppimpen, die moet ik onthouden, erg leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Gefeliciteerd Pippi met Zoonlief. Was hij blij vanmorgen met de versierselen en de kadoos? Die van mij is precies over een maand jarig, altijd een fijne datum zo voor het begin van het voorjaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
animal Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Ja spekjes. Dat zei Ds. Gremdaat (Paul Haenen) altijd ter afronding van zijn betoog. Heb een fijne dag met kleine stukjes spek erin....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 bij mij hangt mijn tong al op de grond , en dit zo vroeg in de morgen ;-(gisteren de filterpomp van de aquarium gekuist , nu wil ik de visjes eten geven en zie dat het aquarium water verliest , alles is op de kast gelopen ;-((poging tot verplaatsen van aquarium alleen lukt niet dus maar enekel emmers water uit geschept .natte doek er van onder gehaald en controle gedaan , had de pomp verkeerd terug geplaatst gisteren waardoor het water tegen het deksel aan spoot en zo een weg naar buiten vondt , amaai zelf met een nuchtere kop kan ik zaken verkeerd doen het doek ligt te drogen en hopelijk krijg ik dit in orde voor ik vertrekken moet .en ja dan komen die stomme drank gedachten wel eventjes in mij op, maar ja ik heb het gisteren al geschreven ik kan echt een smoezenboek vullen ;-(nu ja drinken doe ik zwz niet tot later visjes roepen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Zo,ik ben weer lek geprikt...Ja Stien,wat is normaal eigenlijk, da's een goeie.Doe lekker rustig aan hé, vergeet niet te genieten van je weekend!Pipi, gefeliciteerd met je zoon.Ik ga een flink stuk wandelen met Bulletje, het is hier nog droog en we kunnen samen wel wat lichaamsbeweging gebruiken. Vanavond moet ie mee in de bus, geen flauw idee of ie dat wel op prijs stelt, haha, kon nog wel eens een hachelijke onderneming blijken te zijn Toedelzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Ja Pippi, die van mij wordt 13 (Zoonlief) en dan zijn ze dermate aan het puberen dat het een béétje overgaat .... dat je je zelf ook zo bijzonder voelt die dag.Met de tweede heb ik dat zwz minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Jaaaahhhh!! Moet altijd oppassen niet nóg uitbundiger dan de jarige zelf te zijn... Ja, het voelt altijd heel bijzonder, samen word je groot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 MMmmmm, ik krijg ineens zomaar verschrikkelijke zin om mijn biezen te pakken. Hotelletje te boeken, briefje schrijven dat Enschede twee dagen betreft (kleine vergissing van mijzelf) en er geen tijd meer is voor het h.h. Ohhhhhh wat een heerlijke niet helpende gedachten komen er ineens over mij.Ga ook maar eerst eens wat koffie naar binnenwerken en de nuchtere waarheid onder ogen zien. Koffie, douchen en aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Goedemorgen,Ik ben gisteravond gestopt na 2 glaze wijn. Schade beperkt gebeven.Ben net wakker. Ga eerst evendouchen ,boodschappen doen. Bij de internist langs voor de officiéle uitslag van darmonderzoek , boodschappen doen en vanavond nog naar Nijmegen voor acupunctuur voor mijn schouder ,wat overigens de goeie kant weer opgaat. Dus de dag is weer overbezet.Wens jullie allemaal een fijne, maar vooral een droge dag en kom misschien aan het einde van de middag nog even piepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Goedemorgen allemaal,Mijn weekend is al begonnen. Ben vanmorgen 9.00 wakker geworden, terwijl ik gewoonlijk 7.00 uur al op ben. Heerlijk dat uitslapen.Nu lekker met een mok koffie effe achter de PC. Even rustig van de ochtend genieten en dan straks boodschappen . Wat een heerlijke dag.Allemaal een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Pippi gefeliciteerd met je zoon, maak er een fijne dag van!Appelflap...........nou nee. Appelgebak als ontbijt, zou lekker zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 goede morgen ja lekker bakkie leut das gronings. pippi van harte met je zoon. alles gaat nog goed. an de tosie waren lekker kids vonden het ook lekker. hoop dat ik het wiekend goed en droog door kom kids gaan weg dus dit is een groote stap om nu niet te drinken zal hier deze dagen veel zijn om op jullie te bouwen wil zo graag berijken om ook niet te drinken als de kids weg zijn. ik doe mee blijf vandaag droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Iedereen die vandaag al richting Enschede reist...een hele goede veilige reis!Ik heb dus gisteren ook een kopje koffie gehad omdat ik iemand moest ontmoeten en dan heb ik nog steeds...oh daar heb ik wel een opkikker voor nodig:huh:Gevolg...ben om 6 uur klaar wakker en ben bezig met de bijeenkomst morgen...maal, maal,maal:angry:Wat doe ik aan...gewoon mijn vrijetijdskleding...corduroy broek, jurkje erover en spijkerjack.Jullie verwachten toch geen spelletjes of een speech?Cacao...je bent al weg...maar ik hoop dat Bulleke een uitstekende leerling is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Oh Houtje...herinner je me gelukkig nog aan mijn beloofde bakselnemen jullie ook een foto mapje mee? Ik wel dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Marjo: nooit ziek en dan dit allemaal. Knap van je hoor, het lijkt alsof je het ergste hebt gehad. En dan NOOIT meer vergeten. Mijn brein vergeet nogal graag welke ellende alcohol veroorzaakt.SPAN team: inderdaad Spud en Animal: zet 'm op, geweldig.Houtje: 9 kilo is toch niet zoveel, volgens mij valt het wel mee met jou. Ja, dat omslagpunt vinden, da's een goeie. Naar dat punt ben ik volgens mij ook op zoek.Stien: ik ben ook bezig heeeeeeeeeel langzaam op gang te komen en ben van plan alleen dat te doen waartoe ik werkelijk in staat ben, dus niet veel soeps.Pippi: proficiat met je zoon! en ja, dan voel ik me ook enorm jarig en blij, hahaBlacky: nog een geluk dat je het nu ontdekt!!! Anders moesten je visjes ook droogstaan dit weekeinde. Sammy; sterkte vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 pippi van harte met de verjaardag van je zoon en voor jou een groot boeket rozen safierke voor mij geen spellekes of speech , gewoon een knuffel vindt ik al lief ja zeg dit werkt aanstekelijk ivm kledij ;-(wist ik al wat ik zou aandoen heb ik nu zin alles te veranderen grgr allez mensen ben verder doen of ik geraak niet weg ja zeg sorry voor die rare icoontjes bij mijn weten had ik die daar niet gezet ;-(en zie hetnu pas want was boven aan het strijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Stien...geniet van het begin van je weekend!Zou natuurlijk wel een echte verwennerij zijn voor jezelf om aan 'die gedachte' gehoor te geven en dan hoef je geen HH te doen...ooooh moeilijke beslissingz eg!Ferry we zullen doorgaan!Delta...sterkte...ik hoop dat je het red!Pippi geniet van de verjaardag van je zoon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Sammy...ik hoop dat je een goed bericht krijgt i.v.m. je darmonderzoek...ik duim met je mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden