Spring naar bijdragen

Vrijdag 18 januari 2008

water

Aanbevolen berichten

Goed van je ISO! Gewoon, niet doen!

Ik ga ook zo naar bed (???!!!). er verandert hier echt wat!

Maar niet zonder jullie alvast voor morgen en mega-super-leuke dag toe te wensen! Ik hoop echt dat ik er de volgende keer bij kan zijn! Mijn man handelt wel eens wat gitaar-spulletjes via internet, en verkocht 5 min. geleden iets aan iemand uit...Enschede! ik had nog zoiets van, maar daar ga ik toch naar toe? Helaas!

Ook ik heb getracht dezelfde heer een pb te sturen, maar je raadt het al... Jammer!!

Hier alles OK, rook ook al bijna niet meer (hihi, Blacky, maar ik had dan ook uit het raam gehangen..)

Fijne dag allen! Trui, ik ben hier zo nu en dan wel even!

pip, ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!

De Mazzel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 379
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Safi,
Grappig, daarstraks zat ik mezelf dus ook te kalmeren met de verwijzing naar een sollicitatiegesprek.

Wat is iedereen trouwens goed bezig mekaar te steunen. Super! Zo red je het wel ISO!

@Blacky,
Op wat voor toetsenbord zit je te typen? Querty of azerty?

Wat vind ik het fijn dat iedereen droog zijn / haar bedje ingaat!
Ben trots op jullie en heel blij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi mensen,

Ik lees dat er een paar mensen het wat moeilijk hadden/hebben...kop op! enl aat die eerste staan!
Houtje...sterkte
Spud,leuk, zo'n nieuwe Gizmo!

Mijn bezoek aan de gedragstherapeute was allesbehalve leuk, om een lang verhaal kort te maken, ik moet dit weekend besluiten over het lot van mijn bulletje; of euthanasie, of een lange, experimentele weg met diverse medicijnen...
en op dit moment weet ik het nog ff niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cacao , ik weet niet goed wat ik schrijven mag ivm je hond :-((
wens jou veel kalmte moed en wijsheid om de juiste beslissing te nemen :
lieverds ik ga naar mijn bedje , ach neen dit is mijn bedje niet :-))
zal raar slapen worden , ik slaap altijd met mijn rechterhand op de grond en dit kan hier niet want het bed staat tegen de muur :
slaap ze aan sommige tot morgen aan de thuisblijvers in mijn hartje en gedachten zijn jullie mee :
an ik deel jouw mening over het forum vandaag , waren ook veel berichtjes
buenas noches holanda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nog niet helemaal bij met lezen, maar wil toch alvast even reageren voordat iedereen in bed ligt.

Ik heb gisteren het hele verhaal gelezen en heb bewust niet ingelogd, omdat ik bang was dat ik op dat moment heel fel zou reageren en opnieuw daardoor onrust zou zaaien op het forum.
Ik ben in ieder geval blij, dat het weer rustig is.

Pippi, gefeliciteerd met je zoon en ik hoop echt dat je de kracht opnieuw zult vinden om van de alcohol af te blijven.

Houtje, ik heb ook geen goede band met mijn moeder, maar het bloed kruipt inderdaad, ik wens je veel sterkte.

Corinne,ik was vanavond heel snel aan het bijlezen en ik moest lachen om je posting van gisteravond om 22.58, zonder dat je ws. in de gaten had noem je ISO, Ikspookook. Dat ga je morgen toch niet doen hé, of kom je met een laken over je hoofd binnen.

Ik heb gisteren en vandaag in het winkeltje gewerkt. Ik kon vanavond bijna niet meer lopen, zo'n pijn dat mijn voeten deden. Ik moet er echt nog aan wennen om zo lang achter elkaar te staan. Maar ik vind het ontzettend leuk en ik voel nu al dat ik veel meer energie krijg.

Mijn man is weer terug van zijn klus en vanmiddag belde Randstad en ja hij gaat woensdagmiddag solliciteren. Dat zou echt fijn zijn als hij tijdelijk aangenomen zou worden, dan kunnen we hier blijven wonen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...