Mai Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Goed van je ISO! Gewoon, niet doen! Ik ga ook zo naar bed (???!!!). er verandert hier echt wat!Maar niet zonder jullie alvast voor morgen en mega-super-leuke dag toe te wensen! Ik hoop echt dat ik er de volgende keer bij kan zijn! Mijn man handelt wel eens wat gitaar-spulletjes via internet, en verkocht 5 min. geleden iets aan iemand uit...Enschede! ik had nog zoiets van, maar daar ga ik toch naar toe? Helaas!Ook ik heb getracht dezelfde heer een pb te sturen, maar je raadt het al... Jammer!!Hier alles OK, rook ook al bijna niet meer (hihi, Blacky, maar ik had dan ook uit het raam gehangen..)Fijne dag allen! Trui, ik ben hier zo nu en dan wel even!pip, ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!De Mazzel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Welterusten , het was een bijzonder dagje hier op het forum, geweldig zou ik zeggen.Dat we nog maar heel wat goede dagen mogen beleven hier samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Alle thuisblijvers ...Bedankt voor jullie lieve wensen en ik verwacht dat jullie allemaal in gedachten bij ons zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Wat er ook gebeurt, hou het droog. Geestelijk voel ik me zeer verwant aan miss Piggy, dus ik zeg, moi gaat slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikstopook Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Bedankt iedereen, ik ga zo naar bed. Welterusten.ISO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 lief marjo en weet je begin al te gapen lekker moe zijn is ook wel wat ben ontspanen dank zij jullie en beetje van mezelf is lang geleden dat ik me zo. rilekst.taal fout/ rustich / heb gevoeld de rust zelfe nu . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 weltrusten iso en voor iedereen die nu gaat slaapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Heerlijk, hè Trui! Gewoon lekker van genieten dit weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Fijn gevoel hè Trui! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 deze dag begon hekties maar naar de dag verstreek en hier ben is het zo lekker om me zo goed te voelen dank zij jullie veel gepraat en doet me goed en ben lekker natuur moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 ja sput buiten gewoon heerlijk zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 ga je slaapen an zo ja bedankt voor je steun morgen lekker uitgerust wakker worden .natuurlijk iedereen bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 @Safi,Grappig, daarstraks zat ik mezelf dus ook te kalmeren met de verwijzing naar een sollicitatiegesprek.Wat is iedereen trouwens goed bezig mekaar te steunen. Super! Zo red je het wel ISO!@Blacky,Op wat voor toetsenbord zit je te typen? Querty of azerty?Wat vind ik het fijn dat iedereen droog zijn / haar bedje ingaat!Ben trots op jullie en heel blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Iedereen die gaat slapen...welterusten...ik ga de laaste ronde doen met mijn gezinnetje...en sluit ook af.Nog12 uur733 minuten44.0000 secondennou die komen we ook nog wel zonder de JWW wel door!Tot morgen...tot gauw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Pfff, ben er duidelijk niet helemaal bij. Ik vergeet waarachtig iedereen die naar bed gaat welterusten te wensen. Dus bij deze.Allen die naar bed toegaan: slaap lekker.Ik weet niet wanneer ik weer op het forum kom, maar het zal zeker zondag zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Hoi mensen,Ik lees dat er een paar mensen het wat moeilijk hadden/hebben...kop op! enl aat die eerste staan!Houtje...sterkteSpud,leuk, zo'n nieuwe Gizmo!Mijn bezoek aan de gedragstherapeute was allesbehalve leuk, om een lang verhaal kort te maken, ik moet dit weekend besluiten over het lot van mijn bulletje; of euthanasie, of een lange, experimentele weg met diverse medicijnen...en op dit moment weet ik het nog ff niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 safi wel trusten rustig aan morgen niet de verkeerde trein.nemen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 iedereen die naar bed gaat: Slaap lekker!en iedereen die morgen naar Enschede gaat: HAVE FUN!en natuuuuurlijk ben ik er in gedachten bij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 cacao wat rot voor je om zo te moeten na denken over je bulletje spyki weet niet goed wat ik er nog op moet zeggen vind het erg een hele dikke knuffel voor jullie sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 cacao , ik weet niet goed wat ik schrijven mag ivm je hond :-((wens jou veel kalmte moed en wijsheid om de juiste beslissing te nemen :lieverds ik ga naar mijn bedje , ach neen dit is mijn bedje niet :-))zal raar slapen worden , ik slaap altijd met mijn rechterhand op de grond en dit kan hier niet want het bed staat tegen de muur :slaap ze aan sommige tot morgen aan de thuisblijvers in mijn hartje en gedachten zijn jullie mee :an ik deel jouw mening over het forum vandaag , waren ook veel berichtjes buenas noches holanda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Ik ben nog niet helemaal bij met lezen, maar wil toch alvast even reageren voordat iedereen in bed ligt.Ik heb gisteren het hele verhaal gelezen en heb bewust niet ingelogd, omdat ik bang was dat ik op dat moment heel fel zou reageren en opnieuw daardoor onrust zou zaaien op het forum.Ik ben in ieder geval blij, dat het weer rustig is.Pippi, gefeliciteerd met je zoon en ik hoop echt dat je de kracht opnieuw zult vinden om van de alcohol af te blijven.Houtje, ik heb ook geen goede band met mijn moeder, maar het bloed kruipt inderdaad, ik wens je veel sterkte.Corinne,ik was vanavond heel snel aan het bijlezen en ik moest lachen om je posting van gisteravond om 22.58, zonder dat je ws. in de gaten had noem je ISO, Ikspookook. Dat ga je morgen toch niet doen hé, of kom je met een laken over je hoofd binnen. Ik heb gisteren en vandaag in het winkeltje gewerkt. Ik kon vanavond bijna niet meer lopen, zo'n pijn dat mijn voeten deden. Ik moet er echt nog aan wennen om zo lang achter elkaar te staan. Maar ik vind het ontzettend leuk en ik voel nu al dat ik veel meer energie krijg.Mijn man is weer terug van zijn klus en vanmiddag belde Randstad en ja hij gaat woensdagmiddag solliciteren. Dat zou echt fijn zijn als hij tijdelijk aangenomen zou worden, dan kunnen we hier blijven wonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Cacao, wat een moeilijke beslissing moet je nemen met Bulletje, echt moeilijk. dikke knuffel:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Blacky, ben je al in Enschede? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Safi, die MOETEN we doorkomen zonder alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 @Blacky,Bedje van de kant afschuiven?Of gewoon maar zien.Slaap lekker en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden