Trees Geplaatst 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2008 Lunalee, paniek hoort, hoe vervelend ook, soms bij het proces. Het helpt heel erg om te bedenken dat het voorbij gaat. En diep en rustig vanuit je buik ademhalen werkt bij mij altijd erg goed. Het is makkelijker om je door de paniek te laten meesleuren, want dan hoef je in feite niets te doen.Door te proberen vat te krijgen op je emotie, wordt je ook weer wat zekerder van jezelf.Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2008 Lunalee, geen paniek! Ben je nog naar de Helderheid geweest? Pippi, wil je ophouden over kerst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 20 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2008 Ik knijp er maar even tussenuit...ff lekker uitwaaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lee Geplaatst 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2008 Hoi marjo, ja ik ben bij de Helderheid geweest en ook daar voelde ik me er niet bijhoren. The story of my life. denk erover me morgen ziek te melden, weer huisarts te bellen ezovoort, ik weet het niet meer.Word ook altijd van het kastje naar de muur gestuurd. Eerst de alcohol dan de depressie en vice versa en ondertussen ben ik al jaren verder.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lee Geplaatst 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2008 hoi pippi, heb kerst ingetoetst bij youtube, maar krijg heel veel hits, welke moet ik nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2008 zal het maar zegen ben door de mand gevalen gisteren moelijk om toe te geven maar is wel zo sorry maar het was niet van de stres of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2008 Goedenavond,Ik kom ook weer even snel hier piepen. De heeeele dag gesjouwd op de efteling, was erg leuk, maar kan geen geen rijen mensen meer zien!!! Het weer viel gelukkig mee. Ik zat in zo"n schip wat heen en weer gaat, oh, ik scheet 7 kleuren!!!Al met al om 2000 uur thuis, nog chinees gehaald en nog het een en ander.... Ik moet hier thuis nog veel doen, ben al 3 dagen van huis dus mijn wasmand puilt uit van hier tot Tokio:wacko: Ik ga dus nu erweer gelijk van tussen en hoop morgen wat bij te lezen en te schrijven. Alle liefs Visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lee Geplaatst 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2008 dank je Trees, voor je geruststellende tip! Brings me a little bit down to earth... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 20 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2008 Trui, jammer nou.,morgen weer opnieuw beginnen?Pipi, wat een vreselijk verhaal, geeft geen leuke herinneringen..Het blijft pijnlijk, je hecht je toch altijd aan een huisdier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 20 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2008 Ben nu echtwegggggggg...laterz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2008 Ja, maar Lunalee, drink je nu dan nog, of heb je een paniekaanval omdat je niet drinkt?Ik zie nu dat je al een poos bezig bent met vallen en opstaan. Eerder had je het over een groep? en hulp via TACTUS. Ben je daar nog mee bezig?Zelf had ik ook vreselijke angst om te stoppen, en geen medicatie in huis. Heb de afgelopen 2 maanden heel slecht geslapen. ik besef me nu pas dat het niet eens zoveel te maken had met stoppen met drinken, maar pure angst om mijn leven te veranderen. Ben nu een stuk rustiger, maar weet ook nog even niet wat precies te doen. En weet je, dat laat ik ook nog maar even...Prober jezelf een beetje rustig te krijgen door wat Trees zegt; ademhalen! Naar buiten, wandelen, frisse lucht op snuiven, rustgevende thee en of evt. medicatie te nemen... Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2008 ja wel jammer maar heb een rituweel voor twee week geleden niet gedaan maar was naar duitslant buurvrouw ook mee en vriend waar ik altijd mee maar duitsland ga we nemen op trug weg altijd een dus hij stopt en pakt biertje had er geen zin in maar waren twee denk zeg niks geef hem aan buurvrouw zegt zij ik ook een trui moet kunen een dag nou daar ga je weer thui gekomen ja bij mij trui zet je een klaar komen zo okee ik ga snert maken denk lekker voor morgen dus denk kan er mooi onderuit wie staat er mijn pa leuk nou ben mee gaan drinken snert af gemaakt de buuren de deur gewezen dat ik moe was en ja daar gingen ze heb tegen pa gezegt ga op bed 6 pilsjes gehad het was best gezelig maar had ook zonder gekunt maar morgen nieuw dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2008 Pippi, wat een vreselijk verhaal over je hond. Wat mooi dat je zelf een kist hebt getimmerd en beschilderd met je kinderen! Verschrikkelijk die kerst met tiny&lau...Maar eh.. hoe gaat het met jou?Trui! Jammer, de moed niet opgeven hè, gewoon doorgaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2008 Goeie avond allemaal,Ik ben gisteravond om 23.20 in mijn nest gedoken en werd vandaag wakker om 14.34.Allemaal in een ruk, ben niet een keer wakker geweest. Werd wel wakker uit een rare en bizarre droom.Vanavond duik ik weer vroeg mijn nest in. Zit goed verkouden te wezen met alle symptonen die daarbij horen.Ik ga nu proberen de draad door te nemen, maar verwacht niets van me.Allen die een mijlpaal hebben: gefeliciteerd!Allen die het moeilijk hebben: sterkte!Allen: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2008 Nou, dat is wat je noemt een goede nachtrust, Corinne! Maar lekker uitzieken jij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2008 Hé Corinne, wij vinden het gewoon ook leuk als je er alleen maar ff bent, hoor!Je hoeft niet overal wat op tr zeggen, gewoon meelezen kan ook wel een keer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2008 geef de moet zeker niet op mijn vader slaapt hier nog een nachje hij heefd verder niks lekker even met hem kletsen mag ie morgen mijn zusje weer plagen. trusten voor iedereen morgen vroeg weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 20 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2008 slaap lekker Trui, morgen weer een nieuwe start oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 20 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2008 Corinne, een mini-winterslaapje..Paracetamol, vitamine c en wat tlc, knap je weer lekker van op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 20 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2008 Okay luitjes,Morgen heftige dag voor de boeg, dus ik kruip diep onder mijn donsje.Oogjes dicht, en snaveltjes toe...slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2008 Zo ik heb vier uurtjes met de Strijkbout staan zwaaien, de helft voor mezelf helaas, had donderdag niet gestreken bij House....... ach ja, kan gebeuren. Nu ga ik te bedde. Morgen is Dochter vrij (studiedag van school) dus mega-leuk voor haar (voor mij iets minder).Ik voel me net zo moe als Corinne dus eerst uitslapen tot 10.00 uur en dan de was afleveren omdat het een spoedje is en daarna naar het zwembad. Normaal wordt de was gehaald, vandaar. Wel heerlijk dat de zolder weer helemaal leeg is. O nee, ik heb net weer twee wassen opgehangen, dus het hangt weer vol. Ach ja, ik moet toch wat te doen hebben hè .Wat is TLC Cacao?Trui, jammer van je uitglijder, maar opstaan maar en opnieuw beginnen zou ik zeggen. Overkomt ons allemaal wel eens. Welterusten aan iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2008 Ik moet nog even iets moois maken van mijn 3000 posting (als Houtje dan hè)........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2008 Lieve mensen,Het lukt me niet om te lezen. Niks dringt tot me door. Ik ga naar bed.Wel besef ik dat ik nu voor het eerst ziek ben in nuchtere toestand endat ik mag toegeven aan ziek zijn en me lamlendig voelen.Toen ik nog dronk onderdrukte ik dat, want ik dacht dan dat ik mij zo voelde door het drinken.Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2008 Ik heb een gedicht dat ik graag wil delen met jullie. Voor de 40-dagen kalender waar aan ik heb meegewerkt vorig jaar (40 dagen voor de pasen) is dit zo'n mooi gedicht, maar ik wil het aan iedereen meegeven.-----------------------Wie alleen looptWie alleen looptraakt de weg kwijt.Alleen uit de gemeenschapkomt de wijsheid.Eén hand kan geen touwom een bundel knopen.Wie alleen looptraakt de weg kwijtWie dan valt,heeft niemand die zal helpen.Wie dan schreeuwtwordt door niemand gehoord.Wie alleen looptgaat gebukt onder een zware last,want wie alleen loopt heeftniemand om vreugdeen niemand om verdriet mee te delen.Wie alleen loopt,raakt de weg kwijt.Wie alleen looptheeft maar twee voeten,en maar twee armen,en maar twee ogen.Maar in de gemeenschapheeft ieder duizend handen,heeft ieder duizend voeten,loopt niemand ooit alleen.Patrice KayoUit Kameroen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2008 Hallooo, alles goed, iedereen?Mooi gedicht Houtje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden