Spring naar bijdragen

Zondag 20 Januari

Cacao

Aanbevolen berichten

echt wel mooi Houtje! Dat heb ik ook echt moeten leren hoor, hulp vragen, en volgens mij zijn er hier meer die last hebben van het.. "laat maar, ik doe het wel alleen" syndroom.
Corinne, volgens mij moest jij ook nog een nacht inhalen dus dat heb je gedaan, beterschap joh! Flink doorslapen nu tot je weer fit bent.

Hier alles goed Marjo, bij jou ook?

Lunalee, die paniek die ken ik maar al te goed, wat kan helpen is om alle gedachten die bij die paniek horen eens op papier te zetten en te bekijken of ze wel reëel zijn, en als ze dat niet zijn dan vervangen door meer reële gedachten. Het kan helpen om je paniek wat te relativeren. Ben je nog boos op jezelf dat je er gisteren niet was? niet doen hoor, Gisteren was voor jou even te vroeg en dat is niet erg, je bent geen wonderwoman.. maar een trillende bambi die kleine stapjes mag zetten. Misschien moeten we niet te lang wachten met een volgende bijeenkomst af te spreken ergens... in maart ofzo...

Visje, jij zal ook wel kapot zijn zeg, wat een vol weekend!

Ik moet naar bed, morgen weer werken en ik ben helemaal blij dat ik ondanks dit heftige weekend geen trek heb gehad... wonderlijk eigenlijk wel, maar ik heb steeds minder zin om mezelf te verdoven....

Iedereen die tegen zijn wil toch weer heeft gedronken en daar van baalt, morgen is er weer een dag en weer een nieuw begin, want elke dag kan je opnieuw beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

houtje heel mooi gedicht met veel waarheid in thanks :present:
ik heb een heerlijk rustig dagje gehad , eventjes weg geweest en een pannenkoek wezen eten .
vanavond garnaal kroketten en kaaskroketten maar die waren veel te bruin = verbrand .
en nu duik ik ook onder
slaapzacht iedereen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...