Spring naar bijdragen

Vrijdag 1 februari

An

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ewel sie ik kom piepen want kan niet slapen ;-((
zou ik mijn hondje missen misschien ;):
oke opnieuw een poging tot schrijven
als ik hier lees hoe sommige hun leven een wending neemt en hiermee bedoel ik nu ivm vanaag safi en de laatse maanden corinne dat leer ik heel veel van die mensen , uiteraard van andere ook eigenlijk van iedere pesoon hier op ad leer ik iets
vandaag in het naar de kust rijden dacht ik aan dat kleine meisje wat hier deze morgen eschreven werd en ja ik en letterlijk en figuurlijk momenteel een klein meisje omdat ik aan het werken en aan dat verleden .
ook dacht ik ineens aan de veranderingen die ik door voer sinds ik niet meer drink , vroeger kreeg men mij niet buiten want daar was bij wijze van spreken geen drank,ik was een thuisdrinkster , nu ga ik overal alleen naar toe en geniet er op de koop toe van .
na aankomst hier in bredene koffers en senseo aparaat binnen gezet en nadien naar een vergadering geweest waar ik altijd na toe kwam ala ik op vakantie kwam naar belgie , is een leerzame vergadering geweest een jarige en drie nieuwelingen ik hoop dat ook zij de kracht vinden :
morgen hoop ik inderdaad BB tegen te komen al is dat altijd een vraag op conventies omdat er veel volk is maar als ik ze zie zal ik ze een knuffel geven van jullie
carnaval ik ken het niet in spanje hadden we de moros y christianos waren ze ook verkleed maar het is geen carnaval maar een traditie welke eeuwen oud is , iets ivm de moren en christenen
ppff vervelend ding een lappietoppie de letters staan op de verkeerde plaats
gisteren een jaar dat ik terug in belgie woon een jaar waarin er veel gebeurd is onder andere op mijn bekkie gaan maar ja
maandag en dinsdag twee dagjes die in het teken staan van mijn vader amaai gisteren kwam ik te weten dat hij de eerste keer getrouwd is toen hij 17 jaar was ,zou het van moeten geweest zijn ??
zo ik ga nog eventjes een spelleke spelen en dan proberen te slapen want anders denk BB morgen wat heeft die blacky uit gespookt ;)
corinne speel een liedje voor mij alleen dan valt de slaap stillekes om me heen
slaapzacht en hopelijk ikke ook:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje wat is dat toch nog snel gegaan maar wat fijn dat je er bij was en het op jouw manier goed hebt kunnen doen.
speciaal voor jou de volgende tekst (lied van Karin Bloemen)

Je leeft je eigen leven wat zij er ook van vindt
Je bent al lang geen kind meer al blijf je ook haar kind

Je wilt 'r over praten, maar niet op haar manier
Je zult haar best verdriet doen maar niet voor je plezier
Wat moet je nog met haar en met haar ouderlijk gezag
En dan opeens dan is 'ie er, die dag

De dag waarop je moeder sterft, dat jij wordt losgelaten
En al haar eigenschappen erft, die jij zo in haar haatte
De scherpe tong, de bokkepruik, de zure schooljuffrouw
Die zullen ze dan binnenkort herkennen gaan in jou
En hopelijk ook de andere kant, de aardige, de zachte
Maar of je die hebt meegeërft valt nog maar af te wachten
De dag waarna de rest een kwestie wordt van tijd en pijn
De dag waarna je nooit meer kind zult zijn

Wat al die jaren fout ging komt dan niet meer terecht
En wat je nog wou zeggen blijft eeuwig ongezegd
De machteloze frasen van je genegenheid
En dat 't niet haar schuld was en ook dat 't je spijt
De dingen die je lang niet zeggen kon en zeggen wou
En dan zo graag nog 1 keer zeggen zou

De dag waarop je moeder sterft, de dag die al je dagen
Van dan af aan wat grijzer verft, al hou je niks te klagen
Je hebt je goeie vrienden nog, die staan je ook dichtbij
En als je soms een minnaar zoekt dan staan ze in de rij
Maar niemand zal meer weten hoe je met je pop kon spelen
En niemand zal nog ooit je vroegste vroeger met je delen
De dag waarna je nooit meer kwetsbaar wezen kan en klein
De dag waarna je nooit meer kind zult zijn

Ik wens je veel KMW toe de komende dagen want die zullen nog erg intensief worden. Alle regelarijen enzo., en weet dat je sterk genoeg bent om daarmee om te gaan.
Ik hoop dat dat in harmonie zal verlopen met de rest van je gezin van herkomst en jullie het waardig af kunnen sluiten.

dikke kus en een knuffel!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje heel veel sterkte met het verlies van je moeder, fijn dat je laatste momenten met haar goed waren.

Corinne, midden in de nacht piano spelen? Heb je een vrijstaand huis?

Ben mijn bed uitgebeld, partner moest behoorlijk zat opgehaald worden. Wat heb ik een hekel aan carnaval, altijd al gehad ook als kind al. Nou ja één voordeel met carnaval ben ik altijd erg nuchter, moet er één hier in huis de hersenen bij elkaar houden. Nu klaarwakker dus, ga ook niet in de alcohollucht en het gesnurk slapen, ga zo wel op de bank mocht ik nog slaap krijgen.

Cal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Calimero,
Ook niet leuk voor je, maar aan de andere kant weet je tenminste dat partner nu veilig thuis in bed ligt.
Morgen zal die wel een houten kop hebben. Brom brom krijg je dan als morgengroet. Gelukkig is het maar een keer per jaar carnaval.
Wij hebben geen vrijstaand huis, maar een hoekhuis en in het belendende pand zit een architectenbureau.
Bovendien heb ik een electronische piano. Dus ik speel met de koptelefoon op. Zo heeft niemand er last van, want ik woon niet alleen. Partner en kinderen liggen in bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat scheelt dan met hoofdtelefoon.
Partner bromt niet hoor, is kei vrolijk met de carnaval, kijkt ie al maanden naar uit morgenvroeg gaat hij weer beginnen met feesten, om tien uur heeft ie de carnavals muziek al kei hard. Zondag, maandag en dinsdag viert ie het ook nog.
Hij komt gelukkig altijd veilig thuis, het is ook te lopen, hooguit dat ie onderweg een paar keer struikelt.
Ben altijd bang dat de kids wakker worden en hem zo zien, dus ik wacht altijd tot ie er is en probeer ervoor te zorgen dat ie zachtjes doet. Meestal vind ie alles zo lollig dan en is ie goed gehumeurd dat hij uiteindelijk wel meewerkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het gaat goed Corinne, al ben ik wat stil vandaag. Veel te overdenken. Ik heb eindelijk de geest wat betreft het schrijven voor het boek dus ben nu bezig, niet echt de handigste tijd ervoor maar ja nu is er wel inspiratie, maar het is nogal heftig om alles op papier te zetten... ik schreef trouwens een stuk makkelijker met drank op (dacht ik tot ik het dan de volgende morgen probeerde te ontcijferen)

dat is wel rot Calimero, zo'n dronken kerel in je bed, gelukkig heeftie wel een vrolijke drank over zich!.. en gelukkig houd je je koppie erbij. Ik hoop dat de bank lekker slaapt en je zal wel blij zijn als het carnaval weer voorbij is.

Ik ga nog even door met schrijven maar probeer wel om 3 uur in bed te liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas,
Goed dat de pen (of is het het toetsenbord) vruchten afwerpt. Ik beken dat ik ook het meeste in de nachtelijke uurtjes heb geschreven. Ik had ook pen en papier op het nachtkastje liggen, maar als ik wakker wordt, moet ik meestal toch naar beneden. Dan ging ik ook maar gelijk aan de compu.
Het maakt zeker een hoop los. De eerste keren zat ik meer te huilen dan te pennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
tapas

Ik hoop dat de bank lekker slaapt en je zal wel blij zijn als het carnaval weer voorbij is.

Mijn standaard slaapplek met de carnaval en met sommige feestjes, slaapt prima verder en ja ik ben heel blij als het weer woensdag is. Wie het ooit bedacht heeft daar een meerdaags feest van te maken....
Truste voor zo, slaap lekker, droom leuk en morgen gezond weer op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...