Spring naar bijdragen

zondag 3 februari 2008


Sandra

Aanbevolen berichten

Corinne,

Ja, ik heb vandaag een pyama dag en omdat het carnaval is hoefde ik me een keer niet om te kleden om naar buiten te gaan. Ik ben van het typje "liever lui dan moe" ;)

Oh ja en ook een beetje gek... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 123
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het is een rustig draadje vandaag. De laatste maanden zaten we rond deze tijd al op 10 of meer pagina's.
Nou, ja, ik was er ook niet veel vandaag. Ik heb nog aardig wat zitten schrijven. Van ordenen is nog niet veel gekomen. Daar begon ik mee, maar toen kwamen er weer allerlei dingen naar boven. Nu heb ik er geen zin meer in, dat wordt dus werk voor de komende week. En dan moet ik ook nog eens doorwerken, want het moet nu af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag zag ik een stukje real tv over een meisje Jenny, 17 jaar. Zwaar verslaafd aan de alcohol. En hoe ze probeerden haar te helpen. Hoe ze de hulp afwees en zich liever dood dronk .... 17 jaar. Vol blauwe plekken zat ze en na controle bij de arts bleek dat ze haar lever zowat in de puin had gedronken. Als ze niet direct zou stoppen had ze misschien nog een jaar te leven.
Dit heeft een diepe indruk achter gelaten bij mij. En me met beide voeten op de grond gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, he,

Na een herstart van mijn compu kon ik het reservebestand openen. Heb ik maar gauw 2 keer opgeslagen. Nu ben ik alleen kwijt wat ik een uurtje geleden heb getypt. Moet ik dat half A4tje maar weer formuleren.
Bedacht dat ik gisterochtend dat bestand had uitgeprint.

Ik trek het alarm in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Corinne,
Ben geen wizzkid maar ik heb je een handige tip gestuurd via de mail zodat je elke minuut een reservebestand hebt wat je makkelijk kunt "benaderen". Je hebt mijn nummer dus als je het niet snapt help ik je on-(telefoon)-line wel. Je stoort me daar niet mee.

@ Iedereen,
Dit Houtje Strijkboutje heeft vanavond al haar strijkgoed toch maar weggewerkt. Hèhè, ten eerste is het een opgeruimd idee, ten tweede is het fijn dat alles weer in de kasten ligt en derdens kreeg ik tijdens het strijken nog een paar goede ideëen.

Morgen ga ik bij de drukker mijn zelfgemaakte kaart voorleggen. Ben benieuwd of we er wat van kunnen bakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Houtje,
Goed en hard gewerkt van je.
Mijn probleem is inmiddels opgelost. Heb je een mailtje teruggestuurd.
Ik ben iig heel erg opgelucht dat ik het nu terug heb.
Ik zat me nu net te bedenken dat ik niet eens aan jww dacht.
Vroeger als er iets misging, ging ik eerst een slok nemen en dan overwegen wat te doen.
Inspiratie zoeken op de verkeerde plek.
Ik weet wel zeker dat je er met de drukker uitkomt met de kaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Struik

Goed dat je het serieus vraagt anders had ik je nog steeds op een zijspoor gezet met m'n antwoord.
Ik ben een vrouw maar had gekozen voor de lolbroek die past me gewoon beter ;)


Dat is een geluk bij een ongeluk Corinne!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Corinne,

Thanks! Dag 3 van week 4 telt makkelijker... :D
Ik raak namelijk de tel kwijt met optellen als het meer dan 10 vingers is, nu kan ik het nog op beide handen bijhouden ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, daar heeft de pc mij zovaak tuk meegehad dat ik er meestal meteen een uitdraai van maak..
Moet ff afkloppen de laatste tijd heb ik geen problemen gehad..

Deze pyama lolbroek gaat in d'r bedje nog even lachen en dan slapen :D

Welteruste! :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

o, peter r de vries toch maar gekeken... oef...
aan de ene kant haat ik hoe een media hype het is maar het was toch wel schokkend om die verhalen van Joran te horen.
ga er maar niet teveel meer aan denken en nu lekker mijn bedje in, morgen weer een dag! een werkdag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Luitjes

hehehe, ik heb internet gevonden op mn werk, vast een foutje, hihi
Zit nu op een locatie alleen, dus heb bijna alle tijd tussen de bedrijven door.
Ik heb besloten er nog 1 xvoor tegaan, met stoppen en zet zo mn stopdatum eronder, misschien helpt dat.
Mocht ik weer de fout ingaan, ga ik aan de refusal....
Dus bij deze, wish me luck, alweer.......

Charlie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...