Trees Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Ik moet veel aan je denken, Corinne. Waar jij nu bent, sta ik over vijf maanden! (hopenlijk, even snel erachteraangevoegd!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Chips Charlie: oh wat een oen ben ik ook. Okay hier komt het dan: Charankari: .....nieuw ontdekt land: land met ongekende mogelijkheden en bewoond door:.... CHARlie en ANjo en KARInneke Rosan: gewoon doorgaan!!! Vandaag, niet verder kijken. Vandaag telt.Safi: twee maanden Safi drink je niet, WAT is nu de toegevoegde waarde om alcohol te drinken met de wetenschap dat morgen de zucht nog sterker zal zijn? en de strijd nog heftiger naar voren komt.Rob: je gaat goed. Nu even doorzetten. De momenten zullen steeds verder uit elkaar komen te liggen.Dani: voor jou ook toy, toy, toyTapas: een gevaarlijk achterdeurtje heb je daar. Stop die gedachten, stop, stop stop. EEN is nonsens en dat weet je zelf ook.Trees: IK ga naar de huishoudbeurs!! Corinne: als ik het goed begrijp heb je het moeilijker sinds je gestopt bent met refusal. Dus lichamelijk zal je wel afgekickt zijn, maar je hersenpan wil nog niet zo. Je kan het en je wilt het!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Leuk, An, ik ook! Samen met zwangere dochter...dat wordt wat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Tapas en Safi, volgens mij zijn jullie allebei naar hetzelfde achterdeurtje aan het glijden!Bezint....enzo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Welterusten allemaal, het is erg laat voor mijn doen!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Trees,Je bent lief en zoals jij bezig bent, vol overtuiging, zeker weten.An,De alcohol deert me niet hoor! Het zijn de bijwerkingen bij het stoppen met refusal, maar ze lijken wel een beetje op die van stoppen met drinken. Gelukkig minder hevig (afgezien van die concentratie).Maar ik geef toe dat ik eraan moet wennen dat ik geen stok meer achter de deur heb staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Nou, Corinne, het achtentwintigkoppen tellende forummonster staat als een stok achter de deur!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Wouw, dan weet ik wel waar ik heen ga als ik geplaagd word. Kom ik hier.Dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikstopook Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Hallo mensen,Omdat het vakantie is, ben ik toch gezwicht. Na de vakantie ga ik er weer voor! Jammer, maar een beetje wijn is toch wel lekker, niet meer uit de klauwen laten lopen!ISO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Ikspookook,Wat heb je jezelf nu aangedaan. Van voor af aan beginnen.Nou ja, je weet hoe je het kunt doen: de eerste laten staan en 's morgens kun je met jezelf afspreken dat je die dag niet drink. En je doet het allemaal voor jezelf. Echt hoor, ik heb mezelf een heel mooi cadeau gegeven.Ga ervoor!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Oeps mensen, ik zie dat het de hoogste tijd is om naar bed te gaan. Morgen weer vroeg op om te werken. Hopelijk kan ik er morgen wel mijn koppie bijhouden.Slaap ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikstopook Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Nee, ik hoef niet meer van voor af aan te beginnen. Ik weet heeeeeel goed wat ik nooooit meer wil. Heeft tijd nodig.ISO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden