Trees Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Tapas, ik heb nog even ingelogd voor je.Ik heb geen goede raad over de begrafenis, alleen als je twijfelt, ga dan wel.Je kan het niet nog een keer overdoen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Tapas, jij hebt het alvast niet goed begrepen. Tuurlijk had ik liever eerder reactie gfehad, maar ga het niet zoeken!Als ik dan van doodnormale pubergedragingen lees en de reacties dáárop, zakt mn broek af...Sorry!!Maar goed, ik weet mn plaats, en zal niet meer zeuren!!Houtje: No hard feelings!!! Als je dat maar weet!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Nog iemand anders slapeloos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Maar Pip toch, je was altijd al slim alleen nu je het nuchter houdbegin je het zelf ook op te merken. Zo'n biologische kippenfarm (vind ik mooier klinken) is tenminste om aan te zien. Ik vind het wel wat hebben dat ze de ruimte hebben.Ik hoop dat je voor straks toch nog wat kan slapen na al dezeindrukken? Ik moet even uitloggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden