charlie Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Vie, God is een Hij, is mij geleerd, maar wel knap/goed van je dat je een cursus doet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Ja ik ben hartstikke nuchter maar ik zit helemaal te trillen ben ook zo moe en kapot ervan. Heb zelf maar een cornetto genomen, ze zijn erg heerlijk moet ik zeggen (Lidl, 1 euro nog wat). Mijn cursisten zaten vanmorgen in groepsverband af te geven op te Lidl, neeeeeeeeee dat is niks, ik ga liever naar Albert Heijn, bla bla bla.Jaaaaaaaaaaaaa ik ooooooooooook. Maar het kan niet allemáál he.Overigens moet ik zondag voor de laatste keer naar het huis van mijn moeder en heb vandaag, gisteren en eergisteren uren en uren voor alle laatste zaken aan de phone gezeten. Ik zal blij zijn als we er van af zijn, zeg dat wel. Maar ik kan niet eens RIJDEN naar Nijmegen dus ik moet weer iemand charteren. Dat vind ik zo vreselijk, en die kids vragen NIETS alleen"waar is mijn spijkerbroek? Is die nog niet gewassen?" Dus ik heb de laatste dagen maar niets gevraagd, het antwoord is toch NEE dus laat maar even. Ik moet de regie weer terugkrijgen.Ik weet dat het lijkt of ik gedronken heb maar geen haartje op mijn hoofd heeft erover gepiekerd.Eigenlijk ging het vanmiddag al mis met de waterstand ik had 10.000 kuub (dat is 1.000.000 liter water) tevéél opgegeven, Zoon had het vensterstje niet goed gelezen. Dat zit dan op het VWO en kan niet eens 4 cijfers goed voorlezen. Wat MOET je daar nou mee. Ik kan wel blijven schelden word maar putjesschepper maar educatief schijnt dat niet verantwoord te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 en dank je, met mn klein manneke gaat het slecht, thanx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Houtje,Rustig maar. Ook knappe koppen lezen wel eens verkeerd. Hoeven ze echt niet dyslexisch voor te zijn.Weet je, zelfs ik, de perfectie zelve kan fouten maken. Maar dan wel kanjers, voor minder doe ik het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Houtje,Je bent MOE. Dan is alles teveel! Vergeet dat niet! Helaas zijn de kinderen morgen nog niet uit de pubertijd. Goed slapen helpt wel! Je kan ze beter aan en je kan hun doen beter relativeren!Ga lekker naar bed, lees nog even of kijk TV! Echt morgen ziet het er beter uit als je wat meer uitgerust bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Sorry Charlie, maar bedoel je dat niet erg cynisch? Ik heb er niet naar gevraagd, maar daar ben ik éven niet toe in staat. Ik vind het hartstikke rot dat je kleinkind (dat is het toch) zo ziek is, R. heeft een chronisch ziek kind met allerlei vage klachten maar dat kind heeft maar 1/2 nier die het ook nog slecht doet, dus ik weet hoe zwaar de stress is.Mag ik je dan alsnog een bloemetje geven om je sterkte te wensen?Niets erger dan een ziek kind. Ik begrijp best dat je me een zeurpiet vindt. Gem, het is inderdaad tijdelijke volstrekte gekte. Zou ik ook zo geweest zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Charlie,je maakt je heel erg ongerust he?Vocht is nu het belangrijkste! Het kind is de verantwoording van de ouders hoe moeilijk dat ook voor je is!! Alleen kun je wellicht sturen en nogeens je ongerustheid uitspreken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Houtje,tuurlijk zijn wij niet zo geweest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Charlie, even ademhalen! En lekker slapen zo! Denk aan je!En Vie, ik weet niet of het me veel uitmaakt of God een man of een vrouw is..ik zou al blij zijn met de zekerheid dat er een God is...Maar ja, da's een andere discuusie, waarschijnlijk ook een ander forum voor. Misschien eens via PB.Maar voor nu, iedereen: lekker slapen! Het wordt weer drukker op het forum: hoe is dat gezegde ook alweer? Hoe later het wordt of zo...nou ja, ik weet het niet meer!Mooie dromen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Trees,slaap lekker!En neem morgenaochtend maar een lekker kopje koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Gem,Ik kan merken dat mijn zwembad(je) je vanmiddag goed gedaan heeft. Ik ben inderdaad doodmoe, en op een gegeven moment knapt het elastiek en begin ik te schreeuwen tegen die s**********n. Ik WIL dat helemaal niet. Ik wil cool en relaxt doen alsof het me niet boeit. Dan maar geen eten. Ze eten de hele dag tussendoor van die pannenkoeken (Lidl natuurlijk) en ach, dat je dan een fles stroop omgooit in de keukenla met 1000 kruidenpotjes die allemaal plakken, je pleurt de la dicht, dat is geen zaak voor pubers om op te lossen .Maar je kunt je wel verrekte alleen voelen erin zeg. Maar nu gaat het alweer beter. Tranen zijn gedroogd, voel met iets beter (suiker denk ik uit het ijsje) en twee druivensuikertjes. DIe neem ik als ik zo wiebelig word. Ja, mijn suiker is okee, maar soms ben ik zó moe dan ga ik trillen.Noot van de moderator: Wegens het gebruik van schuttingtaal is dit bericht aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Ja Houtje, ik bedoel het erg cynisch!!! Sorry!!En ja Gem, wat denk je dat ik gedaan heb?? Dan praten over doodgewone puberstreken, breekt bij mij de boel open, sorry!!Niettemin wens ik Houtje heel veel sterkte, maar weet dat dit soort zaken doodgewoon is!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Nogmaals Charlie, ik begrijp dat jij best een opstandige puber wilt hebben in ruil voor een ziek kleinkind. En sorry dat ik er zo mee naar binnen viel, maar dat doe ik niet vaak zo'n roep om hulp hoor, ik zat er totaal doorheen, ik word nu wat rustiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Nou Houtje, je klaagt vaak genoeg over je kids hoor, en dat mag ook!! Maar idd, het valt even verkeerd bij mij!! Sorry!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Vie,Dat zou bij je J. best wel eens kunnen meevallen, dat lachen om.Die van mij is heel katholiek opgevoed en heeft toch halverwege het seminarie min of meer gekapt met het geloof, voorzover mogelijk in een diepgelovig gezin.Maar kappen met het geloof heeft geloof ik wel enige gelijkenis met kappen met een verslaving. Je komt er nooit helemaal los van.Zelfs ik als kind van niet-gelovige ouders en langs een kant niet-gelovige grootouders (die deel uitmaakten van onze gezinssamenstelling) heb nog e.e.a. meegekregen.En mij stoor je niet met overdenkingen, zolang je maar niet aan evangelisatie gaat doen.Houtje,Jij was vast een heel lief betrokken kind dat zich zwaar verantwoordelijk voelde voor de stemming in het gezin. En ik kan me heel goed voorstellen dat je je alleen voelt staan.Weet je dat mijn vriendin een week of zo geleden tegen mij zei dat een gezin misschien eigenlijk toch drie volwassenen of meer zou moeten bevatten. Naast de ouders, nog iemand. Iemand die afstand kan nemen en toch heel betrokken is. Dan moet ik wel zeggen dat 5 volwassen t.o. 2 kinderen wel iets te veel van het goede is, vanuit het oogpunt van die kinderen, al heeft ondergetekende natuurlijk ook wel profijt van die situatie gehad.En ik moet zeggen dat dat pubergedrag van die van mij er geregeld voor zorgde dat ik toch extra glazen wijn nam en bekennen dat ze nu nog kunnen triggeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Charlie,Wat klein manneke betreft, kun je alleen zo goed mogelijk bijstaan binnen jouw mogelijkheden. De verantwoordelijkheid ligt bij je dochter en haar man. Je kunt hun al dan niet gevraagd advies geven. Zij zijn en blijven de beslissers.Jij bent ook aardig over je toeren aan het raken. Probeer tot rust te komen in je hoofd en probeer wat te slapen. Als je morgen weer moet oppassen op dat manneke, gaat dat beter als je een beetje uitgerust bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 En nu ga ik van iedereen afscheid nemen voor deze nacht. Ik ben al een anderhalf uur over mijn structuur heen. En dus nu al niet meer die goede raad van Tapas ter harte neem.Voor iedereen een bos en een voor onder de riem.Heb een goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Jullie denken dat mn dochter niet weet wat ze moet doen?? Tuurlijk is ze naar de dokter geweest, en die kan makkelijk zeggen zorgen dat ie om het kwartier drinkt, desnoods met hulp van ORS....Maar wat te doen als ie niet WIL drinken? Of eten?? Ach, laat maar, ik log uit, en ga proberen te slapen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 quote: Originally posted by: charlieNou Houtje, je klaagt vaak genoeg over je kids hoor, en dat mag ook!! Maar idd, het valt even verkeerd bij mij!! Sorry!! Charlie, het is niet bedoeld als klaagzang, maar wat ik meemaak gaat natuurlijk vaak over de kids. Méér heb ik niet. Ik zeg maar eerlijk, dat deze opmerking mij wel erg raakt, en ik ga maar uitloggen. Want als een wandelende klaagmuur gezien worden, nee, dat had ik me nog niet bedacht dat ik dat ben. Ik zal er maar eens goed en diep over nadenken of ik jullie daar nog wel mee lastig wil vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Houtje, speciaal voor jou log ik nog even in: ik had vanmiddag al iets geschreven over mn kleinzoon en kreeg daar geen reactie op, nu jij schreef over jouw puberende kids kreeg je volop reactie, dat viel bij mij even verkeerd, begrijp je dat?? Tuurlijk mag jij klagen over jouw kids, please, je kent me toch onderhand wel een beetje?? Maar zelfs ik heb het wel eens moeilijk!! Kus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 en nu log ik echt uit en ga proberen te slapen...Had ikal gezegd dat klein prinsesje vanmiddag ook al 39,8 temp had? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Ik ga slapen en wens iedereen die moe is en zich veel zorgen of zich druk maakt een verkwikkende nachtrust! Veel sterkte en realiseer je dat op dit tijdstip de dingen nog zwarter lijken dan ze al zijn!Een dooddoener, maar WAAR.{{{{{ }}}}} Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Ik ook. Een dooddoener of een opsteker?In elk geval bedankt.Ik ga eruit. Doei. En allen, bedankt !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Charlie en Houtje en iedereen die het moeilijk heeft..heel veel sterkte en ik hoop dat alles morgen weer wat beter zal gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Ach houtje, besef alsjeblieft nog even wel dat pubers NIET TOEREKENINGSVATBAAR zijn. Ooit waren het lieve brave kindertjes maar er komt een tijd dat ze zich los moeten maken van hun mams en dat gaat precies zoals jij het beschrijft en ik zal je vertellen, ik was nog veeeeeeeel erger als puber en maakte mijn moeder uit voor rotte vis en trut. Besef wel dat het een fase is en dat ze over een paar jaar weer een stuk normaler en volwassener zijn. Ze doen het niet om jou doelbewust te kwetsen maar om hun eigen identiteit te vinden en te leren weerwoord te geven, maar de consequenties daarvan moeten ze wel leren accepteren. Maar pubers en bijna overspannen moeders gaan ook erg moeilijk samen! dus probeer het een beetje los te laten. Ik weet zeker dat die 2 van jou heel goed terecht gaan komen.Charlie het is rot dat je kleinkind ziek is en ik snap dat je je enorme zorgen maakt, zeker over die blauwe plekken! Ik snap ook dat je je niet gehoord voelde maar vind het niet juist om dat af te reageren op iemand anders die ook zijn verhaal kwijt moet, dan kan je beter de mensen aanspreken die jou voor jou gevoel niet gehoord hebben.. ik weet wel dat je net schreef toen er net een flinke discussie aan de gang was en dan schiet er zoiets wel eens doorheen. De kunst is om toch die aandacht op te eisen voor jezelf, niet op een boze manier maar op een meer assertieve manier. MIsschien kan je dat juist leren van de manier waarop Houtje dat doet, die vraagt duidelijk aandacht voor zichzelf terwijl ik bij jou vaak tussen de zinnen moet proberen te lezen wat je nou bedoeld en wat je van mij verwacht. Mijn boodschap is dan ook: wees duidelijk in wat je van het forum wilt! Dan krijg je dat ook is mijn ervaring!voor iedereen een fijne nachtrust, ik ben alweer veels te laat.. zit nog enorm te twijfelen of ik morgen naar de begrafenis van een bekende ga, ik kende haar vrij goed van het atelier waar ik 2 jaar geschilderd heb, daarna kwam ik haar nog wel eens sporadisch hier en daar tegen.... te ver weg om echt een vriendin te zijn maar te dichtbij om het maar zo te laten. Ik beslis daar morgen wel over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden