Trees Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Nou, ik ben blij dat je er ook (weer) bij bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 kleinzoon zit al maanden niet lekker in zn velletje, krijgt overal blauwe plekken, is witjes, slaapt heel veel, heeft heel veel koorts, diaree, eet en drinkt slecht, is moe, enz enz. Hij staat nu op het punt van uitdrogen, dus moet elk kwartier wat drinken, met ondersteuning van ORS, maar wil niet drinken....lastig dus..Bovendien kreeg de kleine mied vanmiddag ook hoge koorts........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Joanna,2 maanden omhelzen ook een behoorlijk aantal dagen.Met die pluim op de hoed mag jij zeer zeker paraderen.Ik gun het je vanuit mijn hele hart.Tapas,Nou, die vreetbuien zijn natuurlijk wel iets wat mij bang maakt. Is het net als met alcohol, maakt het op de duur niet meer uit wat je naar binnen werkt?Ik zeg maar wat, want ik heb echt geen idee hoe een eetstoornis in zijn werk gaat.Carolien, Ik heb het genoegen en de eer gehad om een paar van die foto's te mogen zien. Ze zijn echt fantastisch mooi. Ik wil ze wel aan mijn muur.Charlie,Dat ligt aan je onderschrift .Het was een heel kort berichtje van je, ingeklemd in een lopende discussie, als ik me goed herinner.Visje,Toen ik eenmaal gestopt was met drinken heb ik geen ene druppel alcohol meer gedragen van een winkel naar huis. Kan je man dat niet doen?Floortje,Ik ben de laatste weken heel veel met mezelf bezig geweest. Resultaat is dat ik me vandaag weer eens goed voel. En 1 lang bericht mag toch wel?? Ik doe dat zo graag. :$ Jozias,Ik alle slechte gewoontes onder controle????Ik eet wel friet en ik vind het best lekker, ik kan er alleen niet veel van op. Na een frietje of 15 heb ik wel genoeg gehad. Spud en co hebben van mij weinig te vrezen. Ik eet niet graag aardappelen en aardappelproducten.Hoewel rauw lust ik ze best wel, maar dan zijn ze niet gezond. Ze zijn familie van de nachtschade en dus een tikkeltje giftig als je ze rauw eet.En jij bent toch jarig vandaag? Vie,Dank je.Van YouTube moet je alleen de link kopiëren naar het bericht. Dat is alles.Probeer maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Hé, en Charlie, zijn bloedonderzoek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Trees,Zo zie je, heb je die alcohol een beetje onder controle, raak je verslaaft aan het alcoholforum. Blij dat je terug bent.Charlie,Dat klinkt idd niet lekker met kleinmanneke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 quote: Originally posted by: TreesHé, en Charlie, zijn bloedonderzoek? dat doet die ***arts niet....gggrr.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 ze moet alleen dat vele slapen in de gaten houden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Haha, ja Corinne, maar het is nu net goud van oud hè? Nog één oudgediende en we kunnen kwartetten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 ik klaverjas liever.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Mag ik meedoen met kwartetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Mag ik van de kruidenthee..... de ochtendmelange van Charlie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Helaas! Ik heb wel in de aanbieding: heimwee naar een borrel...Maar geef dan toch maar de Spa rood, Gem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Jammer....alsjeblieft!Mag ik van de serie "het leven zonder drank"van jou de kaart een lekker helder hoofd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 die heb ik niet, maar wel indian spices.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Ja, Gem, die heb ik wel! Geef mij dan maar uit de serie: besparen: ''zeven maanden zonder jenever" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Charlie,jij houd echt niet van kwartetten he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Heb ik niet Trees! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Heb ik niet Trees! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 nee, maar indian spices is ook thee hoor!! Toevallig net op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Kwartet! Dankzij jullie: toch wéér een avond zonder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Te snel...die kaart wil ik ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Charlie,weet ik!Ik vind het toch raar dat er geen bloedonderzoek gedaan wordt! waarom niet?Trees,heb je al een fotoboek vol over Sam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Ik wil koffie met melk en suiker.Heb jij dat Charlie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Dan slaap je niet Corinne! Misschien ook wat voor jou: ik heb mezelf voor @#$$%veel geld een volautomatische espresso-apparaat cadeau gedaan! Echt héél veel geld, maar suuuper koffie, en ieder kopje heb ik zo'n gevoel van: yes, helemaal voor mezelf! Ik drink maar drie of vier kopjes per dag, maar het voelde zó goed om dat voor mezelf te kopen! Maar ja, het zijn wel 25 flessen jenever...(daar reken ik dan nog in...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 ik kap.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden