Spring naar bijdragen

Vrijdag 16 mei 2008

Mai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 178
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

kleinzoon zit al maanden niet lekker in zn velletje, krijgt overal blauwe plekken, is witjes, slaapt heel veel, heeft heel veel koorts, diaree, eet en drinkt slecht, is moe, enz enz. Hij staat nu op het punt van uitdrogen, dus moet elk kwartier wat drinken, met ondersteuning van ORS, maar wil niet drinken....lastig dus..Bovendien kreeg de kleine mied vanmiddag ook hoge koorts...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joanna,
2 maanden omhelzen ook een behoorlijk aantal dagen.
Met die pluim op de hoed mag jij zeer zeker paraderen.
Ik gun het je vanuit mijn hele hart.

Tapas,
Nou, die vreetbuien zijn natuurlijk wel iets wat mij bang maakt. :wacko:
Is het net als met alcohol, maakt het op de duur niet meer uit wat je naar binnen werkt?
Ik zeg maar wat, want ik heb echt geen idee hoe een eetstoornis in zijn werk gaat.

Carolien,
Ik heb het genoegen en de eer gehad om een paar van die foto's te mogen zien. Ze zijn echt fantastisch mooi. Ik wil ze wel aan mijn muur.

Charlie,
Dat ligt aan je onderschrift ;) .
Het was een heel kort berichtje van je, ingeklemd in een lopende discussie, als ik me goed herinner.

Visje,
Toen ik eenmaal gestopt was met drinken heb ik geen ene druppel alcohol meer gedragen van een winkel naar huis. Kan je man dat niet doen?

Floortje,
Ik ben de laatste weken heel veel met mezelf bezig geweest. Resultaat is dat ik me vandaag weer eens goed voel. En 1 lang bericht mag toch wel?? Ik doe dat zo graag. :$

Jozias,
Ik alle slechte gewoontes onder controle????
Ik eet wel friet en ik vind het best lekker, ik kan er alleen niet veel van op. Na een frietje of 15 heb ik wel genoeg gehad. Spud en co hebben van mij weinig te vrezen. Ik eet niet graag aardappelen en aardappelproducten.
Hoewel rauw lust ik ze best wel, maar dan zijn ze niet gezond. Ze zijn familie van de nachtschade en dus een tikkeltje giftig als je ze rauw eet.
En jij bent toch jarig vandaag? :present:

Vie,
Dank je.
Van YouTube moet je alleen de link kopiëren naar het bericht. Dat is alles.
Probeer maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan slaap je niet Corinne! Misschien ook wat voor jou: ik heb mezelf voor @#$$%veel geld een volautomatische espresso-apparaat cadeau gedaan! Echt héél veel geld, maar suuuper koffie, en ieder kopje heb ik zo'n gevoel van: yes, helemaal voor mezelf! Ik drink maar drie of vier kopjes per dag, maar het voelde zó goed om dat voor mezelf te kopen! Maar ja, het zijn wel 25 flessen jenever...(daar reken ik dan nog in...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...