Spring naar bijdragen

donderdag 29 mei 2008


blacky

Aanbevolen berichten

goeden morgen iedereen ,
mijn eerste gedacht gaat naar houtje uit , mag men iets vinden al denk ik dat jij hebt wat mijn vriendin en ik hebben aan de schouder , dokter zegt cortisone spuit erin om de x time , laat je iets weten ??
marjo de efexor maakt blijkbaar dat ik niet tegen alles zo meer op kijk , het kan uiteraard ook zijn dat het progamma volgen van AA , zonder naar AA te gaan eindelijk zijn vruchten afwerpt ;)
ik heb geen zin meer om mijn tijd in negative zaken te steken en probeer ze zo vlug om te zetten naar positieve .
ok mijn ma heeft suicide gepleegt en dat is heel triestig en iets met veel schuldgevoel , maar het is wel haar keuze geweest en dat moet ik leren aanvaarden en mijn eigen er niet door kapot laten krijgen , soms terug denken aan wat die jaren sinds mijn 18 ste geweest zijn met een manisch depresieve ma die in totaal 4 keren pogingen gedaan heeft , en dan vandaag beseffen dat ik mijn ma wel mis , maar niet haar claimen .
iedereen kan negatieve gedachten omzetten naar positieve , maar men moet het zelf willen is mijn mening .
gedachten aan drank ik heb ze nog maar raar of zelden en dat is omdat ik mijn leven anders invul
gisteren gaan slapen voor 23 uur , resultaat was dat ik deze morgen al om 5 uur klaar wakker was , vroeger zou dit aanleiding zijn tot drinken , nu denk ik ochtendstond heeft goud in de mond , dus ga dadelijk de kattenbakken verversen ;)
todo lo negatievo siempre tiene algo positivo
luitjes ik maak er een nuchtere dag van eender wat er gebeurt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Blacky

Ik vind het enorm fijn om te lezen hoe te therapie haar vruchten afwerpt en natuurlijk dankzij al jouw harde werk.
Je klinkt veel positiever, evenwichtiger en meer als iemand die eindelijk kan aanvaarden, dat je het geluk in je leven mag accepteren zonder schuldgevoel, maar ook dat er negatieve dingen kunnen gebeuren, waar we niet de schuld voor op onze schouders te hoeven dragen.
Zoals je al zegt, je mist je moeder maar niet haar claimen.
Ik ben heel gelukkig voor jouw!
Fijne dag lieverd!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...