Mieke Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 @ Geer, ik wist niet dat dat ook thuis kon.Ik ben in de HHK in Zutphen geweest voor een week en heeft me zoveel goed gedaan.Tja :$:beer::light::$:$:light::$:$:$:$:heart::$:present::$:$:light::$:$:heart::$:musicnote::$:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 OOOH sorry ging wat mis. Ik wilde vertellen dat ik in de Detox mijn huidige vriend heb ontmoet.......stomme smileys........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 @ Geer goed dat je aan jezelf denkt.Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 @ Gem, heb je je man al in bed kunnen krijgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elvez Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 Goedendag iedereen op deze 7e dag. Helaas zit mijn vakantie er weer op. Gelukkig nog een weekendje. Ik had nog een verveel Gremlin in huis. Toen ben ik maar netjes mijn was gaan opvouwen. Voor het eerst van mijn leven geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 @Elvez, en beviel het de was opruimen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 @ Allen ik ga ook naar bed.Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 Mieke,welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 Zo meiden, ik geloof dat het overal een leuke avond is geweest?De mannen liggen zeker alweer op één oor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 'n Waterbed...ik heb er nog nooit op geslapen (laat staan...ja, Pip, hoe gaat dàt op een waterbed?....mmmm, wil ik dat wel weten?), ik kruip lekker op m'n Ikeamatrasje! Alleen, dát dan weer wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 En nuchter!..ik heb het even een paar dagen heel moeilijk gehad, maar ik geloof dat het tij weer gekeerd is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 Slaap lekker dan, Pippi. Met jou gaat het ook steeds een stapje beter, geloof ik?Volhouden, meid, we komen er wel! Ik ben weer heel blij met de refusal, heb kennelijk tóch die stok nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden