Gast Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 aangepast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 tp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Trees, please... nu kan iedereen op het forum van Tapas een account aanmaken onder de naam "Water" en daar de meest gruwelijke dingen gaan verkondigen die ik hier dan weer voor mijn kiezen krijg. Ik snap Spud ook wel, het geeft mij ook een raar gevoel om te weten dat er allerlei dingen achter m'n rug om gezegd worden. En vervolgens denk ik boeien, zoek het uit met je moeilijkdoenerij, ik zit hier voor mezelf en niet om de goegemeente te entertainen. Lijkt mij prettig als Trees de link verwijderd en Tapas het schaduwforum weggooit. Maar wie ben ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 aangepast zinloos om te laten staan gesprek is allang voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 aangepast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Spud, over geiten gesproken...google eens op ''fainting goats''! Kijk, dáár kan je nou nog eens écht om lachen! Echt, als ik de ruimte had zou ik er één nemen en de hele dag BOE roepen...(grapje..voordat ik de dierenbescherming over me heen krijg!)Maar ik heb een filmpje gezien waar ze zo'n geit op de kinderboerderij hadden...moet je je eens voorstellen!En hij is van Elton (jong nog daar, hè? En was dat Cher?) mooier dan van de Beatles! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Blij dit allemaal te lezen hierboven Fijn dat jullie er samen zo goed uit kunnen komen en Spud, ik ben gerust gesteld dat je het behoorlijk helder voor jezelf hebt.Gottogot wat kan een forum ooit beperkt zijn als de emoties eruit knallen en wanneer je de ander dan probeert te begrijpen.Voor mij is de les hieruit dat ik me beter niet had kunnen mengen; vraag me ook af of ik dat ooit nog zal doen als duidelijk wordt dat het van de een op de ander gericht is...en vaak IS dat hier zo.Maar ik kon dus NIET onpartijdig blijven, omdat ik maar één kant van het verhaal hier las wat zó fel gebracht werd en voor een ander niet te begrijpen, dat ik vermoedde dat er drank in het spel was, omdat ik ervan uitging dat als dat niet zo was, de boodschap vanzelf duidelijker zou zijn (duh...nee, dus. Snap je het nog? )Dus koos ik partij, want a) ik wil proberen de rust terug te laten keren en ik probeer die ander te bereiken waarvan ik denk dat ie onder invloed is en c) ik verdedig haast automatisch degene die wordt 'aangevallen' door 'iemand onder invloed'.Nou, mooi is dat...daar sta ik nu dan met mijn goed gedrag Het heeft me trouwens wel dwars gezeten Spud, dat je op een bepaald moment tegen me zij dat ik niet zoveel moest drinken (??), waar je dat vandaan haalde..Dat maakte het er niet makkelijker op, waardoor ik juist jou van drankgebruik ging verdenken. Ook stelde ik je een serieuze vraag om juist op je bezwaren over het onderwerp in te gaan.De communicatie was ver zoek en je antwoorden waren dus vanuit boosheid en verontwaardiging geplaatst ipv onder invloed. Allemaal prima, maar besef je ook dat je nogal wat teweegbrengt als voor niemand echt duidelijk is wat er aan de hand is?Nou ja, tis gebeurt en ik ben blij dat het met een sisser afloopt en je je uitleg geeft. Ook hier ligt een berg zand die ik er nu overheen kieper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 quote: Originally posted by: SpudBeste Har, vind het grappig te horen dat jij tevreden bent maar om eerlijk te zijn heb ik daar geen boodschap aan. Je kent het lijntje wat ik niet ken een stuk beter... en jij bent daar happy mee.. Waarom dan nog bemoeien met andermans zaken zou ik zeggen. Waar ben ik tevreden mee? Ikke nie snappe...en wie zegt dat ik happy ben met 'dat' lijntje? Heb ook genoeg negatieve ervaringen daarmee gehad.Waarom ik me ermee bemoeid heb leg ik in mijn eigen bewoordingen uit en leg die verantwoording bij mezelf en schuif je daardoor niets in je schoenen. Hoezo andermans zaken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 aangepast zinloosheid van een discussie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Jongens, het andere lijntje (noodforum) werkt niet meer, want dat dit soort dingen daardoor zouden ontstaan had ik niet ingeschat en vind ik ook heel vervelend.Hoop dat dat de rust weer een beetje terug gaat brengen en mijn buikpijn nu ook weer wat af gaat nemen want ik vond het een erg lastig dilemma, nouja, zo leer je weer bij he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden