Fen Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 Hoi allemaal,Ik heb me vandaag hier aangemeld en het doet me enorm goed om te zien hoe actief dit forum is, bijvoorbeeld in vergelijking van het forum van Jellinek....Ik besefte al een lange tijd dat het zo langer niet door kon gaan. Ik dronk veel te veel en had echt een probleem. Maar ik wilde minderen. Nou ja, elke avond had ik dus wel een smoes...Maar sinds een week of 2 heb ik last van m'n rechterzij, oftewel waarschijnlijk mijn lever. Gisteren dan toch maar een beetje googlen en ik ben zo geschrokken van wat ik allemaal las, dat ik gister geen druppel heb aangeraakt en dat ook zeker de komende dagen zo houd. Ik had gisteren echt een angstaanval... Ik ga eind deze week hiervoor naar de dokter.Ik ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft. Ben zelf pas begin 30 en hoop dus dat het allemaal nog goed komt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 Hoi, Fen, je kan je beter posten op dagdraadje van vandaag, elke dag een nieuwe uitdaging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jill Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 Hallo allemaal,Ik wil graag minderen met drinken.Ik hoop dat het forum me hierbij kan helpen,al heb ik er een hard hoofd in.Maar ik wil het wel proberen want anders eindigt het nog eens helemaal fout met mij......Ik vind een avond alleen gezellig als er gedronken wordt.Ik drink nooit alleen,wel altijd in gezelschap en dan kan ik nooit op tijd stoppen.Alleen de dag na een avond veels te veel drinken ben ik gemotiveerd om te stoppen/minderen maar een dag later al helemaal niet meer...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden