juffie Geplaatst 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2008 Dus Corinne,Een paar dagen voor jezelf. Als ik het goed begrijp! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2008 hoi Kirky, alles kits? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2008 Zo, fijne dag gehad. Ondanks een hardnekkige twijfel bij Appie tóch de rij weer uitgegaan en de blikken bier teruggezet. Daar ben ik nu blij mee.En Pip, zo gesloten ben ik toch niet? Ik praat niet zo veel over mezelf, maar da's meer verlegenheid dan terughoudendheid!Ik ben voor iedereen blij dat er weer een goede dag is geweest! En voor hen die wat minder zijn gegaan: morgen schouders er weer onder en er tegenaan!Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2008 Mooi, goed teken, toch, kirky?Weet niet of je nog bijgelezen bent.Geloof het zelf amper, maar heb mijn eerste dag sinds lange tijd niks gedronken!Voel me ook nog eens redelijk goed daarbij. Maar zonder dit forum was dat zeker niet gelukt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2008 Lijkt wel of ik op zoek ben naar complimenten.Is eigenlijk ook zo, ben ik niet gewend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2008 Super dat het jou al zolang gelukt is!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2008 Er is geen Wij, hier.Ik hoef me alleen maar voor mezelf te verantwoorden.Ben aan het twijfelen of ik nu naar bed zal gaan of opblijf tot ik omval van de slaap.Och ja, wat ik ook kies, moet er doorheen. WIL er doorheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2008 Juffie TOP! Dat zal vast goed voelen, hè?Volhouden, en onthou dit fijne, voldane gevoel voor als je het weer eens moeilijk krijgt; als je je dan dit blije gevoel weer herinnert, weet je weer waarom je het doet!En nu ga ik echt naar m'n mandje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2008 Lekker naar bed gaan, Juffie. Niet wachten, straks ben je over je slaap heen. Tijdschriftje mee, beetje weinig licht, als je ogen moe worden slaap je ook makkelijker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2008 Welterusten Trees.En dat voldane gevoel zal ik pas hebben als ik morgenvroeg opsta en niet gedronken heb....geen seconde eerder.Voel nu gewoon weinig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2008 Dank jullie wel. Heb tussendoor al tanden gepoetst etc.Dan kan ik inderdaad beter naar bed nu.Welterusten allemaal!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2008 Juffie,Die eerste dagen kun je echt doorkomen op koppigheid, standvastigheid, de wil om de baas over je zelf te zijn. Dan kun je gaan werken aan anders denken en anders doen. Het gaat je lukken! Chapeau!Als het mij te erg werd, deed ik mijn pyama aan en kroop in bed. De eerste 5 dagen heb ik zelfs in pyama doorgebracht! Eerst omkleden is nl. ook iets wat tijd kost, tijd waarin je weer tot inkeer kan komen.En idd een paar dagen helemaal voor mijzelf. Hoewel ik er wel voor gezorgd hebt dat ik enige verplichtingen heb en mensen een teken van leven verwachten. Trees,Ze zitten goed in de slappe was, als je dat bedoeld Goeie actie van je in de supermarkt! Je kunt het echt! Zie je nou wel! Kirky,Hop naar de maand, maar doe het maar dag per dag. En de Refusalinname tot een vaste gewoonte maken.De aanhouder wint! Willen is Kunnen!OK en wie naar bed gaat: welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2008 Tja, Kirky,Ik ga je ook verlaten. Bedtijd. Hoogtijd voor bed zelfs. Structuur is toch wel erg moeilijk voor een geboren nachtbraker (was ik echt al als baby: nachtmens).Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden