Spring naar bijdragen

Zondag 20 juli 2008


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 212
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
water

Hee Quera! Hoe is het met jou?


En nee, ik niet... maar de oude machinist leest nog wel eens mee, heb ik zo het idee.



Wat lief van je Water om te vragen. Ik ben indertijd weggegaan omdat ik me hier door sommige mensen niet zo goed op mijn plek voelde. Zal ongetwijfeld aan mij hebben gelegen. Met mij gaat het nu bergopwaarts, heel goed.

Met jou ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip, dan toch maar die arm om jezelf heen slaan!
Q fijn om te horen dat het bergopwaarts gaat! en vooral dat je niet meer drinkt! Het is en blijft toch de oplossing om gewoon niet te drinken
Juf, had je ooit verwacht dat je vandaag al je eerste dag zou kunnen halen? in feite heb je hem al gehaald want het is al 12 uur geweest! dus begin je gelijk al aan je 2e dag.
Succes met schilderen, hopelijk is het niet nodig en val je lekker in slaap.

Ik ga nog even tv hangen en ook naar bed, morgen vrij maar moet nog genoeg doen, mijn huis wordt steeds ongeordener maar het gaat echt goed komen ;) Kasten staan op hun plek maar ben nog niet tevreden dus moet morgen nog een keer slepen, ach zo blijf je lekker actief en het leidt lekker af!

trusten voor die slapengaan, nog een fijne nacht voor de opblijvers en An een heel prettige vakantie gewenst alvast!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeee Tapas bedankt voor het belletje! Het is al dik twaalf uur geweest, ik ga ook horizontaal.
Morgen komen ze de rest van de schuttingen brengen voor de achtertuin, en van èèn deel moet ik zelf een deur maken. Extra breed zodat de motor er makkelijk doorkan. Het houdt je van de straat... maar niet voor lang! :D
Tschüss!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Q,
Leuk weer eens van je te horen. En dan nog wel goed nieuws: niet drinken en daardoor meer zelfvertrouwen. Ik ben blij voor jou. :present:

Pippi en de rest van de forummers,
Hier ook alles goed. Kom alleen niet toe aan lezen. Komende week wellicht, dan ben ik alleen thuis.
Vandaag was het aanschuiven aan mijn PC i.v.m. de vakanties, tentames enz.
Man en zoon heb ik al een goede reis en leuke wandeltocht gewenst. Dochter breng ik morgenmiddag weg voor maar liefst 5-6 weken. Zolang is ze nog niet van huis geweest! Mademoiselle gaat naar St. Tropez als oppas voor de kinderen van nicht. Als ze nou maar niet terugkomt als "De kat van Ome Willem"! (tekst van dat lied: http://utopia.knoware.nl/~hlub.../jazuster/Kattekst.htm )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iedereen die nog naar bed gaat: Een goede nacht gewenst!!
En nee, Tapas. Nooit gedacht.....echt niet!!!!!
Door jullie hulp ben ik tot hier gekomen!!! Bedankt allemaal!!!!!!!!!!!!!
Mijn tweede dag is al ingegaan................en ook die dag WIL ik NIET drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...