Spring naar bijdragen

Goedemorgen op vrijdag de eerste alweer


Sandman

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 257
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Brudy: geef dan zelf je eigen inbreng en vertel zelf iets. Dan kunnen we tenminste reageren. Nu weet ik echt niet wat ik je moet zeggen.

Ik ga overigens naar bed. Ben heel erg moe.

Bedankt voor alle steun vandaag. Hele lieve goede mensen die werkelijk met me mee hebben gedacht, super top.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo is het, An!
Ik zou alleen heel graag zien dat het jou privé ook eens heel goed gaat! Je verdient het, en door níet te drinken verdien je het eigenlijk alleen nog maar méér!
En denk eraan, in deze narigheid ben je ook van alles aan het verwerken! En verwerken kan je niet doen als je drinkt, dan krijg je het alleen nog maar later op je bordje! Dus hoe moeilijk je het nu ook hebt, ondertussen ben je wel al bezig aan het groeien naar een gelukkiger toekomst, hoe die dan ook ingevuld gaat worden!:present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rudy, Water en Tina, gefeliciteerd met jullie mijlpalen!!!! :present:

Pip, bedankt voor de mooie tekst vanmiddag! Draai zelf momenteel veel de nieuwste cd van Daniël Lohues, AlennigII. Staan ook een paar prachtige nrs op! Hoop dat je een leuke Stones-avond hebt...

Kwam er hier een beetje vreemd inrollen. er was wat geharrewar, en als je er later in komt, snap je er niet alles van. Hoe vaak ik het ook lees. Sorry, ik weet dat het erbij hoort, maar mensen, blijf aub posten en laat je niet op de kast jagen. Je zit hier voor jezelf!

An, welterusten alvast. Ik krijg de indruk dat je weer erg goed gaat. Zal zo nog eens wat postings van je nalezen, om het beeld weer compleet te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maf zeg, bovenbuv komt op bezoek...wil weer inloggen maar ho maar. Internet explorer werkte niet, Firefox wel maar moest daar even een wachtwoord voor aanvragen. Hebben jullie net ook problemen gehad?
Doet er niet toe, tis effe niet zo gezellig hier. Anjo, doe wat je niet kunt laten maar dit lijkt op een kamikazeaktie waar niemand wat mee opschiet...maar goed, ik zit dan ook niet met de emoties die jij erop loslaat.
Effe bijlezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corimme dat ga ik morgen proberen want het er ondanks tig er verwijderd te hebben er al weer 87 in staan en dat werkt dus niet met die limiet. Hoop dat het me lukt en je een fatsoenlijk antwoord kan geven ook al is me deze vraag nog niet duidelijk. Ben erg moe van het meppen naar de gremlins dus hoop het morgen wat beter te begrijpen en anders weet ik je wel te vinden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien, da's een handige tip! Ik heb altijd moeite met nieuwe bestanden openen, en waar ik ze dan terug kan vinden! Dus ik nu de PB's in mijn outlook express opgeslagen, dat doe ik wel vaker met dingen die ik niet kwijt wil raken! Maar hier had ik niet aan gedacht!
Dus mensen: ik heb een hele lege PB/box, kom maar door met de mailtjes!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen computerproblemen en om eerlijk te zeggen snap ik ook de helft van de discussie niet terwijl ik toch de hele dag aanwezig geweest ben. Maar ik heb ook geen zin om me er mee te bemoeien. Ieder zijn eigen keuzes.

An, je bent vast al naar bed maar ik wil je ook mijn complimenten geven, je bent aan het groeien al voel je je nu niet zo. Niet meer de lieve vrede willen bewaren en langzaamaan meer kiezen voor jezelf! heel erg knap. Heb je ook vrienden buiten je gezin? weekendje weg? je eigen dingen gaan doen? Dat kan je helpen om voor jezelf duidelijk te krijgen wat JIJ van het leven wilt.

De (P)ACT dames! wat zijn jullie goed bezig zeg! een pact afsluiten helpt echt! Gefeliciteerd want jullie doen het allemaal nog steeds zo goed!

zowiezo mijn complimenten voor iedereen die het vandaag weer drooggehouden heeft!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik was ook een paar uur uitgelogd, eerst vijf wassen weggewerkt, heeeeeerlijk alle waslijnen en droger weer leeg, alles weer in de kasten, toen met maatschapplijk werk gepraat (= hard werken) goed opgeschoten, en boodschappen gedaan en gegeten en toen om half 8 journaal....ben ik omgevallen op de bank. Nee, geen drank in het spel.
Dat is geen zielig verhaal bij de weg hoor. Ik heb hard gewerkt en ben er trots op. Is onze Piep aan het hard-rock rammen in de kroeg (ik zie het voor me).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brudie, tsja. Onmin komt hier vaker voor maar wat overeind blijft is toch echt dat er ook werkelijk gecommuniceerd wordt. Liep in het begin ook enorm op tegen ruzies en wou wegblijven.
Dat je trouwens mensen die met "bijzaken" als wat ze hebben meegemaakt hier benoemd als zwakkelingen slaat werkelijk nergens op.
Je bent pas werkelijk sterk als je dit ook een plaats kunt geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har,
we zijn geen onbetaalde maatschappelijk werkers of nog beter, ganzenhoeders, die alle ganzen bij de club moeten houden.
En dan heb ik nog liever dat iemand zégt dat die weggaat dan dat je maar moet raden of het verkeerd is gegaan of zó goed dat contact met ons niet meer nodig is (du-huh dat wil ik niet gauw geloven heur).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heftige emoties, vooral als het om het verwijten/beschuldigen van een ander gaat doen mij al gauw denken aan het zelf niet geheel nuchter zien, of dat nou te maken heeft met op dat moment drinken of drankjank is voor mij hetzelfde.
Meestal laat ik het passeren, kan het bij die ander laten maar soms ook niet. Heb ik daar als ervaringsdeskundige een mening over.
Zou me niet meer in ruzies mengen...maar geef die ander alleen maar de mogelijkheid om zichzelf te bedenken en een misplaatste post weg te halen.
Niet? Nou, dan maar niet...tis niet mijn verantwoording.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...