Mieke Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 Nee Lianne, dat zou ik zelf niet hebben kunnen verzinnen omdat ik toen die steun nodig had om te stoppen met drinken en niet wilde sjoemelen.Dat wil ik nog steeds niet en er zitten gevaren aan gesjoemel.Kan niet .....kan minder sterk worden en zo de tijd gaan verkorten om te gaan drinken met alle gevolgen van dien.Ben pesoonlijk van mening om geneesmiddelen serieus te nemen maar vooral jezelf
Lianne Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 Oke, dacht al dat je dat bedoelde..nee idd, dat voelde niet oke met de refusal.maar het is wel iets dat ik wil.maar dan uit vrije wil.ik merk dat als ik helemaal stop ik dat ook wel red, als ik maar 24/7 achter een forum zit en daar pas ik voor.Ik wil van het dwangmatige af en ik moet zeggen het gaat goed.maar dat is niet echt bespreekbaar.en dat is ook begrijpelijk.als ik actief mee zou schrijven en ik zou op een zaterdag zeggen: kids spelen lief in de tuin en ik heb een wit wijntje, krijg je reacties van : kiep weg, door de gooootsteeen nu!en daarmee wil ik niet mijn probleem bagatelliseren, want als alles zo oke was zat ik hier niet, maar ik wil zo nu en dan een wijntje drinken.eerlijk is eerlijk.en voor de laatste keer, van de refusal was geen tip!!!truste
Lianne Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 dat begrijp ik nou weer niet..refusal slikken en binnen de werkzame tijd gaan drinken...hoe gevaarlijk wil je het hebben?ik denk dat het het tijdstip is dat de meeste mensen prikkelbaar worden, dus beter uitloggen.stoppen met de allen carr methode schijnt nog het beste te zijn.(ik heb het boek in de aanbieding, met vele omgevouwen oortjes en highlights,... helaas..)
Mieke Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 Nee Spud je bent niet zot.Het is wel goed om hier over te praten.@ Lianne, klaar zo@Pippi,Bedankt voor je eerlijkheidIk heb zolang geworsteld met minderen dat ik er gek van werd.Elke keer tellen en op de klok kijken. Het mag weer.Dit schepte teveel onrust en daarom ben ik na jaren klooien gestopt.Niet altijd makkelijk maar makkelijker dan minderen vind ik persoonlijk
Lianne Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 @ spud ik heb hetzelfde, begin mijn valkuilen steeds beter te snappen.best fijn, maar ook eng.Mieke, ik ken je niet, maar vind je 'klaar zo' beetje patronizing en dat past niet.verder iedereen slaap lekker..
Mieke Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 Lianne ik antwoord op jouw " klaar zo"
Lianne Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 ah, op die manier, idd klaar zo dan maar..we zijn er om elkaar te steunen en niet te katten, lijkt me..
Mieke Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 Ik zit nu in de eetkamer met mijn laptop{ van plek verandert} en er zitten me daar een hoop verfspetters op. Dat wordt ramen lappen morgen
Mieke Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 Nee Lianne een kat was niet mijn opzet.Wel mooi dat je een discussie hebt aangewakkert maar wel een gevaarlijke
Lianne Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 dat was die tijd geleden?want je had nog over uit een ver verleden schreef je eens?ze hebben je een proefdronk laten doen?wat heftig en gevaarlijk.de ene (huis)arts schrijft het zo voor en de andere maakt er een hele heisa van.en misschien wel terecht.want het kan dodelijk zijn.in elk geval is het niet DE oplossing, anders zouden we hier allemaal niet zijn.ieder heeft zijn eigen verhaal en eigen weg en oplossing.op zich lijkt mij een soort aa wel wat, zoals ziza schrijft, maar ik vind het zo onpraktisch qua 's avonds daar heen gaan, (kids) maar daar is natuurlijk ook wel een mouw aan te passen.ga maar slapen joh pip je bent al een hoop uurtjes tekort gekomen.hoop dat je ontsteking beter is.
Lianne Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 ja spud, dat is waar, door op nul te staan doorbreek je veel gewoontes.maar benje niet bang dat die door matig drinken er weer in sluipen?ik wel..even terzijde, kids zijn 2 weken met hun vader weg. zooo lang!ze belden al huilend, ze vinden het ook te lang.maar hij gaat het volmaken, zucht..sorry, was off topic
Mieke Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 Hi hi Lianne@ Spud, het is ook moeilijk om een weg te vinden in wat je wilt en wat bij je past.Ik ben best jaloers op mensen die af en toe kunnen drinken want ik kan het niet.1 is teveel en 10 is te weinig
Lianne Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 je klinkt heel sterk spud, ga ervoor..overigens.. acomplia/ ribonamant (oid) schijnt heel goed te werken tegen roken (drang om te roken)maar ook drinken..en jevalt er ook van af.nadeel, je kan er mega depri van raken en het is slecht voor je lever.ooo nu krijg ik weer boze berichten dat ik iets verkeerds heb gezegd??
Lianne Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 bestaat er een pil tegen forum verslaving? moet echt gaan slapen nu.neem mijn kleine ijsbeer mee naar boven (hondje)iedereen veel sterkte en liefs
Mieke Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 @ Anna,lief dat je me feliciteerd en toch weer schrijft.Het is fijn dat je het forum ontgroeit en met ander zaken bezig bent.Zie dat als winst.Ik ben een aantal jaren in een reintegratie project bezig geweest en ben daar nu uitgeschreven.Dat was een etentje waard. Het was namelijk groei.Tipje voor Soothe?.............etentje voor de groei voor jullie beiden?
Lianne Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 @ pip misschien vond hij je wel een hele knappe dame?
Mieke Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 Slaap lekker Lianne, ik ga staks naar mijn schaapjes en al de andere knuffels.........................
Lianne Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 ja jij ook mieke,het is een latertje he?maar ja, beter dan de kroeg..allen welteruste..
Mieke Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 Gaat Pippi groeien van een mooie dame?
Lianne Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 de vrijheid van de geest doet een hoop spud.denk ik..ik weet wel dat mijn vriend een paar keer probeerde te stoppen met roken en hij had enorm last van lichamelijke verschijnselen., je kent ze wel.wij schreven dat toe aan het nicotine gebrek.nu op vakantie, merkte hij (ik had het gemerkt maar niks gezegd) dat hij zomaar al 2 en half dag niet had gerookt.en hij had nergens last van.ik had dat ook.. zodra ik moet stoppen van mezelf met drinken (refusal) krijg ik eetbuien, ga ik dat verklaren doordat ik 'suikers mis'terwijl als ik een paar dagen niet of amper drink uit vrije keus, ik dat niet heb..it's all in the mind..
Lianne Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 nee misschien vond die arts die een uitzondering maakte, pippi gewoon een mooie dame?grapje
Mieke Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 Tja die hersentjes, die maken overuren en ik inmiddels ook
Mieke Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 Ik ga zo naar de schaapjes toe.Drukke dagen voor de boeg.Truste allen en tot morgen
Otje Geplaatst 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst 13 augustus 2008 Nou nou nou nou nouDe dame van boven is me toch een partijtje te keer aan het gaan zeg, jeemig de peemig. Volgens mij is ze helemaal over de rooie....Heb natuurlijk nog laat mn hondje uit gelaten, maar wel heel zachtjes met de deur gedaan, maar toen ik thuis kwam begon het. Misschien ook eerder hoor want ik was er natuurlijk even niet, en eerder vanavond was het ook al bal.Baal echt want ik pak juist de nachtelijke uurtjes omdat ik dan tot rust kan komen omdat het dan stil is in de flat........grrrrr Ik heb geen muziek aan en de tevee staat op fluister stand. Ooowww kan niet wachten op mn verhuizing, nog 20 dagen, wat een onrust en stress hier. Voel echt megaspanning gatverdegatver.pffff moest ik even kwijt hoor.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden