Spring naar bijdragen

Zondag 24 aug. "Vergeef jezelf als je geen vrede hebt."

Houtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 198
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Op de dagelijkse gedachte staan nu weer allerlei wijsheden over perfectionisme. Het zet me toch vaak aan het denken zo'n overweging voor het slapen gaan. www.dagelijksegedachte.net geloof ik anders even googelen.

O ja en ik wil niet perfektionistisch zijn, degene die het eerste opstaat, ziet maar.

Doeiiiiiiiii

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knars, gremlin staat weer voor de deur en heeft wat collega's meegebracht. Dan maar niet proberen te slapen en hier de nacht doorbrengen. Heb het gevoel dat ik nu na 7 maanden het koorknaapje uitgehangen te hebben, toch op het addertje onder het gras uitkom. Er zit me iets gruwelijk dwars, kan haast niet anders maar weet er niet bij te komen. Ben echt niet Adb op dit moment....waarom koppel ik het aan drank is de volgende vraag :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo laat op de avond , of is het vroeg in de morgen schrijf ik voor de derde keer een bricht , hopelijk wordt dit verstuurt .
pipke beter laat als nooit , nog van harte met de verjaardag van kleine pipke :present::musicnote:
kai ik had daarstraks al geschreven maar kreeg het niet verstuurd , zorg goed voor je eigen ook op werk gebied want het is bij mij ook een van de reden tot drinken geweest in november , heb ondertussen gelzen dat je morgen naar de arts gaat goed van je :present:
aan iedereen die het moilijk heeft sterkte ;
corinne een van mijn redenen tot weg gaan is dat men mij verweet afhankelijk te zijn , terwijl het in mijn ogen niet zo was , oke ik ben 6 maanden thuis geweest in ziektewet en dat was geen vette maar ondertussen heb ik mijn achterstand terug in gehaald op financieel vlak , ik ben van het principe dat men alles deelt , als het financieel goed gaat maar ook als het minder gaat sterkte en hopelijk kom je eruit .
frannie thanks voor je smsje , was aan het rijden en is dan moeilijk smsje te maken tenzij men tegen een andere wagen wil aanrijden .
met blackygaat het wel , ik sta verbaast pover wat ik op amper een week verzet heb , gaan werken , nadien verhuizen en alles op zijn plaats zetten , vandaag ook een deel van de caravan wezen halen , kan het hier beter gebruiken , ook plantjes mee gebracht omdat ik nu niet zo vaak meer naar de caravan ga , meer en meer besef ik dat de caravan een vlucht weg was van huis voor mij .
ik slaap wel heel slecht , 2 a 4 uren per nacht gelukkig dit weekend een beetje kunnen recuperen door lange siestas
met de drank vandaag geen probleem en dan probeer ik ook zo te houden
nu ga ik wel stilaan onderduiken want straks om 6 uur loopt de wekker weer af
slaapzacht :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MEP LINKS
MEP RECHTS
MEP NAAR ACHTEREN]
MEPPERDEMEPMEPMEPMEP
MEP LINKS
MEP RECHTS
MEP NAAR ACHTEREN]
MEPPERDEMEPMEPMEPMEP
MEP LINKS
MEP RECHTS
MEP NAAR ACHTEREN]
MEPPERDEMEPMEPMEPMEP
MEP LINKS
MEP RECHTS
MEP NAAR ACHTEREN]
MEPPERDEMEPMEPMEPMEP

Okee en nou met de billen bloot Har wat is er aan de hand? pb of foon mag ook, het hele huis ligt te knorren ik heb alle tijd voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb hier heel wat "wijsheden" rondgestrooid die ik ook werkelijk zo ervaren heb. Dacht echt 1 stap verder te zijn, maar daar is nu niets van over. Blijkt weer, dat je niet zomaar alles kunt beheersen wat zich in je afspeelt. Kink in de kabel brengt me nu helemaal aan het trillen, shit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky, ik zou oprecht trots op je kunnen zijn. En... dat ben ik ook!
Hou van jezelf meid! Goed gedaan!

Har, zijn het gedachten dat je niet ADB bent, dan niet doen!
Ben je al begonnen... Weg ermee!
Het is mij niet helemaal duidelijk.
Probeer er een nachtje over te slapen. Morgen zien de dingen er wellicht heel anders uit. Kom op Man! Zet weg die drankverlangens, niets is het waard!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Har als je gedronken hebt moet je onmiddellijk stoppen en weggaan uit de situatie. En die regels nog eens opzoeken over wat te doen bij een uitglijder.
als je echt gedronken hebt heeft het geen zin nu je verdriet of paniek te gaan analyseren want met drankjank is dat toch heel anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, Marjo. Ben het nog net de baas, maar besef dat ik er iets uit moet gooien. Heb al een aanbod gekregen om te bellen. Ga ik nu doen. Sorry, voor de onrust aan de andere kant ben ik wel blij dat ik op de rotzooi uitkom die altijd al ergens in mijn kop heeft gezeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, om deze zondagnacht maar af te sluiten met mij is alles oke. Met dank aan Houtje en die idiote gremlin die met z'n staart tussen de benen vertrokken is. Weet weer waar de ellende vandaan kan komen als je niet echt goed naar jezelf luistert. Morgen maar een strak regime, emoties die je zomaar de vrije loop laat zijn als gremlins, maar het kunnen ook schatten aan informatie zijn. Wollig taalgebruik? Laat me maar gewoon effe vanuit die maffe hersenpan l@llen, ik weet iig nu wel beter. De rotzooi zit vooral tussen de oren, weg ermee!! Effe goed nadenken heeft me wel geholpen :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...