Spring naar bijdragen

Zondag 24 aug. "Vergeef jezelf als je geen vrede hebt."


Houtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 198
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik was met een bericht bezig maar heb alles verwijdert , ben juist aan het bericht van anjo en ik ziet hier te huilen
lieve anjo innige deelneming met het overlijden van x , zijn strijd is gestreden , gedaan met de pijn
een lieve warme knuffel sterkte kmw wens ik je toe
liefs :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil effe aan de bel trekken want ik heb het moeilijk. De drank is akelig dichtbij, zat net nog met de telefoon in de hand om de pilskoerier te bellen.
Was net onderweg van M. even aan het cirkelen rond een friettent...pfff gelukkig te schijterig om gewoon die friettent binnen te lopen. Ik wil niet drinken maar ik kan niets garanderen vanavond daarom blijf ik hier maar effe hangen.
Er is wel een aanleiding maar ik kan daar niet alles over vertellen, alleen dat ik me zwaar teleurgesteld voel over hoe het tussen M. en mij gaat. Heeft niets met een schuldvraag te maken of een specifieke gebeurtenis en we hoeven elkaar niets kwalijk te nemen. Het is wel zo dat het voor ons beiden moeilijk is te bepalen hoe we ons tot elkaar verhouden. Wat kan liefde soms ingewikkeld zijn als je er beide door omstandigheden niet helemaal voor kan gaan, in de zin van samen tijd doorbrengen.
Die omstandigheden hou ik even voor mijzelf, ik verlang dan ook niet van jullie adviezen laat me maar gewoon even van me afschrijven. Merk nu voor het eerst hoe belangrijk het forum is om drinken tegen te houden.
Verdriet en woede door elkaar!

Sorry Anjo :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne: je weet zelf wel dat je geen kluns bent en beter als Carolien kan ik het niet schrijven.
Niks aan toe te voegen.

Vanmiddag kreeg ik een fles WIJN. Dat kwam dus op een heel verkeerd moment mijn huis binnen.
Ik zei het tegen mijn man. Hij rukt die fles uit mijn handen, rukt de kurk eraf en zegt 'getverdegetver.. zo'n goedkope huiswijn, het lijkt wel azijn'. Hij neemt er een flinke slok van en spuugt het uit 'getver, wat smerig' en kiepert de fles leeg in de goot steen. Nou dat vond ik zo lief van hem. Haha. Weg fles.

Ik zit op een raar randje te balanceren.


Ferry: ik ben zo'n AA type die het er niet meer kon vinden en teruggedonderd is en nu hier komt uithuilen omdat het niks met me is geworden. Ben nu al een jaar bezig met stoppen.
Dus het klopt helemaal. Gelukkig heb ik Tactus gevonden en ben ik weer braaf bij 0,0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ An, ik heb hier nog zo'n 350 sublieme wijnen liggen. ja die liggen er nog, ik denk niet dat ik deze ooit zal verslinden, mijn respect voor een goede wijn is groot, maar , laat maar liggen.

@ Har een bier-koerrier nooit van gehoord, dus laat het onbestaande aan je voor bij gaan

Greetz :moon::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har: grote sterke beer!!!!!!!!!!!! Mep die rotzakken eens flink !!!! Wat helpt die zooi nu bij verdriet of wat dan ook. Ja mag ook zo huilen, zonder drank. Misschien lucht dat op. Een grote zakdoek en eens flink janken. Mij kan het soms helpen. En ja, ik blijf ook ff hangen, want voel me ook niet zo'n held.
Maar we GAAN NIET DRINKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wannes: tjee, hellup, nee daar zou ik dus niet tegen kunnen hoor, zoveel zooi in huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
An

Har: grote sterke beer!!!!!!!!!!!! Mep die rotzakken eens flink !!!! Wat helpt die zooi nu bij verdriet of wat dan ook. Ja mag ook zo huilen, zonder drank. Misschien lucht dat op. Een grote zakdoek en eens flink janken. Mij kan het soms helpen. En ja, ik blijf ook ff hangen, want voel me ook niet zo'n held.


Maar we GAAN NIET DRINKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Wannes: tjee, hellup, nee daar zou ik dus niet tegen kunnen hoor, zoveel zooi in huis.




is goede zooi, voor mijn gasten, ben er gelukkig niet verslaafd aan, dus laat maar staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har,

Niet toe gaan geven. Wat kunnene relaties allemaal te
weeg brengen. Relaties van jezelf ,of van je kinderen. Allemaal triggers om naar de fles te grijpen.

Bah, Het houd nooit op. Maar Har, Je hebt geen drank in huis, neem ik aan. En dus NIET AAN TOE GEVEN om ergens iets vandaan te halen of te laten brengen.

Morgen heb je spijt en het heeft niets opgelost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, komt wel goed Caro. Ik kan haar het beste nog even bellen straks....komen die emoties tenminste op de plek waar het thuishoort. De woede en het verdriet hebben met oud zeer te maken waarna de drank erop volgde. Niet vreemd dat het me nu zo overvalt, ik verbaas me wel over de heftigheid...mijn god, die is nog niets minder geworden!
Tis een loeder van een gremlin, kan ik het beste maar tussen zijn benen trappen!!!!!! :angry:
D'r uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, Je hebt het zwaar, en daardoor ga je allerlei dingen verzinnen die je misschien beter had kunnen doen. ten opzichte van je man en van je kinderen. Als ze niet van je zouden houden, was er allang iets geknapt. Je hoeft niet perfect te zijn. Dat zijn zij ook niet. Je hebt al zoveel gedaan door niet meer te drinken. Reken maar dat ze dat waarderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan maar 'n potje janken....kan ik maar beter m'n onrustige energie in stoppen dan gaan malen.
Hoef het niet op te schrijven Caro maar toch bedankt. Er ligt inmiddels genoeg op mijn weg om blij over te kunnen zijn, een kater hoort daar zeker niet bij.
Het stiekeme van deze gremlin is dat ie zegt dat ik morgen weer kan stoppen...."alleen maar voor vanavond hoor, hoef je effe geen pijn te voelen" ja, duh lelijke lobbes en jij morgen weer aan de deur zeker!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har: goed zo, je hebt uitgesproken wat er in jouw oor wordt gefluisterd EN DAT WILLEN DIE ENGERDS NU JUIST NIET, haha! We lachen ze gewoon uit. Bah, die rot drank.
We gaan vanavond gewoon ff onze zieleroerselen bekijken. Een uur of zo en dan finito.
Misschien is er wat leuks op tv? Ff kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doen Sammy :present: Drank lost niet op nee, behalve goede intenties, moed, wijsheid en alle andere dingen waar ik voor gevochten heb...pfffffttt, alsof je ze in een oplosmiddel gooit. Dat dus niet hè!

Ga muziek opzetten An, dan komen mijn gevoelens rustig bovendrijven. Ik merk dat ik van TV de laatste tijd weer behoorlijk onrustig wordt. Dat ding moet weer eens wat vaker UIT!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het draadje is vandaag zwaar beladen. Zoveel verdriet door de boodschap van Anjo. We hebben zolang meegeleefd, en dan toch is het een schok. Corinne, die het moeilijk heeft . Houtje en Sandman met erge pijn.
Har, die even zwaar teleurgesteld is. Marieke, die weer aan het wankelen is.Stien, die weer even uit het arbeidsproces moet, omdat ze het even niet trekt. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

We hebben elkaar nodig om van die rottige drank af te blijven.
Voor allemaal een:present: en een:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...