Houtje Geplaatst 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst 5 september 2008 Pip,Over dat breien:Thil had laatst een schitterende "sjaal" meer modisch artikel gebreid (gebreeën?) met hele dikke naalden, ze noemde het haar TL-buizen, zo grappig. Ze breide met pluizig garen met dikke knobbels pluizen erin, ik zal eens kijken of ik op internet wat kan vinden.Dat doe je in een avond en ik zó verschrikkelijk leuk!!!Ik kon het niet zo snel vinden op internet maar je zou bv. bij onderstaande site (de breiwinkel punt nl) een bolerootje heel kort kan hè kunnen breien in de stijl van onderstaand vest, is errug in voor jouw Pip. En als je het in dit leven niet red, maak ik het wel voor je af . Misschien ga ik het wel voor mezelf maken. Informeer eens of ze ook bolero-patronen hebben, vast wel. idee om aan te passenTrees,Ik heb zitten schateren en zitten huilen. Je hebt me in mijn hart geraakt maar op een hele warme manier. Dank je wel voor je een-akter over hoe het leven van een moeder eruit ziet. Ik kan nog wel aanvullen, maar ik zou jou daarmee tekort doen.Chapeau!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst 5 september 2008 Trees, zo leuk om te lezen zo gaat het echt en jaren lang. Al is het voor mij al weer wat jaartjes geleden.En je hebt gelijk, het vreet energie.Dochter2 kwam vanavond naar huis en was verbaasd dat ik zo blij was haar te zien. Maar ik had gelijk rust. Nu zoonlief nog. Morgen komt de tafel terug en zal ik de hele bump uitnodigen om te komen eten.Als ik tenminste nog kan koken want normaal koken ligt er al een paar jaar uit.Ze hebben toch een thuis nodig ook al is de X, er is hier echt heel veel te doen.Tapas, ik ben zo blij voor je, Wat had ik graag gekomen maar het is gewoon te ver weg met OV, dat heb je als je op het platteland woont er is bijna nooit een verbinding terug. Houd dit gevoel vast, meisje!Heb je mijn adres nog, ik zou graag wat meer van je werk zien.Har, lieverd, ik kan er niets mee. misschien heb je gelijk en kan ik niet goed lezen. Natuurlijk mag je huilen op het forum, verwacht alleen niet dat te veel mensen reageren want het is moeilijk voor mensen te reageren als je verdriet hebt.Pipi,lekker bijdehandje heb je, Ga je toch voor jezelf zo'n sjaal breien , je ziet zulke leuke in de winkel. Die zijn volgens mij niet moeilijk om te kopieren. En dan kan je zelf de kleur uitliezen en zo.Houtje en Sandman, gaat de pijn al een beetje over? Ik vind het zo sneu voor jullie alle twee.Fran, fantastisch om je verhalen te lezen, ik trek mijzelf er erg aan op.Corinne, fijn om je weer te lezen. IK ben vandaag een stuk rustiger wakker geworden. Ga maar weer een lijstje maken wat ik vandaag moet doen en ga vanavond naar een vriendin om te zien welke films we gaan bekijken volgende week. En ga gelijk om een nieuwe mobiel. Dat hielp gisteravond echt niet, je voelt je toch al erg alleen en normaal gesproken bel je dan even een vriendin.Je schildercurcus klinkt fantastisch. Ik hoop dat je er veel plezier aan mag beleven.Kohje, het is zo fijn je zo weer te lezen. Ik geniet er echt van.Ik ga nog even terug naar mijn bed. Anders duurt de dag te lang. Ook dat komt wel weer goed. Het is natuurlijk ook niet verwonderlijk dat ik nu zo moe ben. Slaap al meer dan een jaar erg op de oppervlakte.Carolien, hoe ging het gisteren en hoe schrijf ik bij in bij de Boei.Kate, je schrijft niet veel maar wat je schrijft daar wordt ik heel blij om.Blacky, zet hem op! New beginnings. En denk nooit dat jij geen liefde verdient. In klein format krijg je dat hier al elke dag en ook in het echte leven zal het wel weer op je pad komen. Ga er alleen nooit naar zoeken want wat mijn zoekt vind mijn niet. Het komt wel goed met je!Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden