Mai Geplaatst 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst 5 september 2008 Houtje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt en er nog wel een beetje van kunt genieten!Hou je taai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst 5 september 2008 Ik ga slapen nu. Corinne zal wel onder de dampkap zitten, ik vermoed dat het iets te maken heeft met Acceptatie...Morgen een druk dagje... dus, wie weet ga ik zondag wel eens gezellig breien....Beware of the smashing Trusten allemaal!En ik hoop dat BB een goede avond heeft gehad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst 5 september 2008 Marjo,AP=antipsychoticumVoor mij om mijn gedachten te stoppen.HOUTJE, :camera::clock::light:VAN HARTE GEFELICITEERD! WEER EEN JAAR WIJZER! EN HELAAS WAT GRIJZER! MAAR NOG STEEDS EEN KANJER!:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst 5 september 2008 Ah! Net op tijd.Bedankt Corientje, blij dat het je helpt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst 5 september 2008 ik ook, maar ik hoop wel dat ik ooit weer normaal kan slapen: 2de been erin en weg. zo ging het en zo wil ik het graag weer hebben, maar nu is dat even niet zo. ik heb me er bij neergelegd en lig er niet meer van wakker dat ik niet kan slapen. (ik vind dat een heel grappige zin). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst 5 september 2008 pippi wordt melig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst 5 september 2008 Houtje, gefeliciteerd!:present::DB):):present::DB):):present::DB):):present::DB):gift:D:present::DB):);:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst 5 september 2008 Houtje; ook van mij: van harte gefeliciteerd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst 5 september 2008 En Wannes: Klare taal!!!Niet gemakkelijk, lijkt me!!!Geniet dadelijk van je dieren, Zij zijn altijd eeerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 5 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2008 houtje trozito de madera feliz cumpleaños , van harte met je verjaardag ik heb een mooie film gezien " the begin and the end " allez heb dus het begin van de film gezien en het einde alles er tussen geslapen corinne klauter klauter maar ik zeg je eerlijk dat er licht brand an het einde van de tunnel marjo fijn dat je van het etentje genoten hebt tapas van harte met j verkoop , ik moest wel lachen om je schrijven dat je nu nog de strepen/streken van je dronken verven ziet , ik niet maar moest ik nog in spanje wonen wel .har ik hoop dat je eruit komt , mij heeft het toen geholpen mijn schuiver in een andere groep te gaan vertellen .zo zou ik mijn bedje induiken ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst 5 september 2008 Houtje!! felicidadosdepapos!!! een droog begin van een droge verjaardag!Ik wens je een lichamelijk beter jaar toe dan het afgelopen jaar. Hoop dat de neuroloog toch stappen gaat ondernemen.Jij bent nu de jarige, en heel goed dat je je feestje zondag uit handen hebt gegeven, verdorie je hebt hulp gevraagd! Bravooooooooo!Weet je, de gremlins worden langzaamaan minder en dat is een goed teken! weer een stap verder!H O E R A A A A A A A A A A A A A A A A A A A! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst 5 september 2008 Goed gedaan, Marieke! Jij kan voldaan gaan slapen, en morgen wakker worden met een helder hoofd!Pippi, slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst 5 september 2008 Marieke,Goed gedaan en morgen veel succes en hou het droog.Trees,Kun je ook niet de slaap vatten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 september 2008 Rapport Share Geplaatst 6 september 2008 Mensen, ik bloos er helemaal van :$ zoveel eer en fliesitaties. Veels te gek. A. had vanavond mijn kat nr. 2 meegenomen dat vindt hij gezellig en therapeutisch en rustgevend. Belt hij om 12.05 op (ik dacht voor de fliesietaties) om te zeggem dat dat beest vlooien heeft. Sinds 1200 uur (ik ben volledig kapot) heb ik het beest gewassen met shampoo tegen hoodluis (familie) alles beneden gezogen, alle handdoeken in de extra hete droger en nu weer in de was, de vijfde machine met beddengoed en handdoeken. Ik raakte helemaal in paniek. Je moet ook je huis nog he-le-maal uitzuigen elk plintje, gaatje, spleetje. Nou ik red dat dus niet. Maar je schijnt die beesten ook een pil te kunnen geven zodat er geen baby-vlooien meer gemaakt worden. Aaaaahhhhgggggrrrrrrr. Het is erger dan hoofdluis.Ik ben ook woest omdat ik dacht dat hij belde voor mijn verjaardag maar alleen voor de kat dus, de kat heeft teruggebracht en zich weer heerlijk heeft omgedraaid. Natuurlijk is het mijn kat en mijn probleem, maar een fliesietatie kon er niet af. Ik lig ook te vergaan van de moeheid en morgen om 8 uur weer naar de verschillende sportterreinen. Een van jullie een briljant idee misschien ????? Die jonkies voeden zich dus met bloed van de volwassenen, dus de volwassenen moeten zowiezo dood zodat ze de maden niet meer kunnen voeden. Het lijkt wel erger dan hoofdluis en dat vind ik ook zo'n drama. Dus hier zit een jarige met een knal- en knalrood hoofd, van het beulen met de stofzuiger, jaaaaaaaa ik heb er meteen een nieuwe zak in gedaan, brrrrrrr. Morgen anders maar even langs de DA. Eerst taart halen bij de Hema, naar het sportveld (ik blijf niet kijken hoor) en ik ben vreselijk dankbaar dat ik alleen maar 2 flessen spa rood soldaat heb gemaakt. Het zweet liep me tappelings van het lijf, dus ook al weer fris gedouched en haren gewassen.Mensen, ik ga slapen (hoewel het bijna geen zin meer heeft). Nogmaals dak voor al jullie uitgebreide en lieve felicitaties maar ik kruip er nu echt in !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden