Trees Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Moet je maar iedere week een actie opzetten, Pip!Of van het organiseren en regelen je beroep maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 quote: Originally posted by: pippiJaaaaa, de adrenaline zakt gelukkig wat af ondertussen. Pip, over dat spiegelen enzo...je hebt gelijk dat ik het bij mezelf moet houden. Duidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 de 16e komt aardig dichtbij....heel erg bang voor die opname...Tas al klaar, maar inwenidig nog steeds als de dood... Maar als ik ik doorga met drinken....tja...dan is het op een gevgeven moment ook gebeurd denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Dat andere forumpje is toch ergens goed voor of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Nou Pip, ik was/ben er ook helemaal vol van.Heb het zelfs aan mij pa verteld, die kwam even een bloemetjebrengen vanmiddag.Mijn dag kan ook niet meer stuk, gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Har, niet boos bedoeld...maar jij voelde je laatst zo verrantwoorderlijk voor mij, wil me niet schuldig voelen dat jij weer gaat drinken, snap je???Ik ga nu ook weer (steeds abnder voor de opvang.. vandadaar...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 quote: Originally posted by: orleandode 16e komt aardig dichtbij....heel erg bang voor die opname...Tas al klaar, maar inwenidig nog steeds als de dood... Maar als ik ik doorga met drinken....tja... dan is het op een gevgeven moment ook gebeurd denk ik... Wat heb jij nu nodig aan ondersteuning op dit forum ...hou nou eens op over de 16e! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 quote: Originally posted by: HarAlcoholisme is er in allerlei vormen, hoeft niet fataal te zijn. tsjesis Har... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Orleando, het gaat vast goedkomen de 16de!Wat is nou helemaal het ergste wat je daar kan gebeuren? Je gaat erheen voor hulp, om beter te worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 okee, sorry, dan hou ik echt op... tot over een week of 4 zowiezo...zal julie missen:heart::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Ik ga de Lama's kijken! Nog even lachen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Hoe lullig ook, zit potdomme zelf in een moeilijke situatie Orleando. Speel je nu een spel wat je vrijelijk met een stuk in je kraag kan spelen of ben je serieus bezig om voor de 16e te stoppen?Wil effe je geklaag niet meer aanhoren.Gaat nu al een paar dagen zonder verandering zo door! Ga zelfs betwijfelen of je wel echt bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Stoppen met drinken lijkt een beetje op wakker worden...Aangezien ik 's ochtend altijd ff nodig heb...Ben ik na meer dan 20 jaar teveel drinken nog maar net in mijn ogen aan het wrijven...WAKKER WORDEN!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Pip, Amy mc Donald zit morgen in 't programma van Paul de Leeuw. Ze nemen het wel vandaag op, maar het programma is gesplitst in twee delen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 quote: Originally posted by: waterquote: Originally posted by: HarAlcoholisme is er in allerlei vormen, hoeft niet fataal te zijn. tsjesis Har... Ik bedoel alleen maar dat ik om hulp gevraagd heb en die onderweg is. Op de een af andere manier weet ik het altijd weer te rekken. Maakt het niet minder gevaarlijk, daar niet van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Har %$#@& en nog eens $#@%& , maarja, als jij denkt dat het goed voor je is en dat je ook nog denkt het in de hand te houden, wie zou je tegen moeten houden?Orleando: ook ik ben niet boos op je, maar heb me wel vreselijk ongerust gemaakt en ben blij dat je nu aan de chips zit.lIk zit afgeladen vol met chips en toetjes en ga nu slapen.Oh ja, Tina: je gaat drie weken heerlijk ERUIT!!!! Het zal je zo goed doen, denk nog eens aan het moment toen je de reis boekte, je fantasien daarbij, zalig toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 quote: Originally posted by: HarHoe lullig ook, zit potdomme zelf in een moeilijke situatie Orleando. Speel je nu een spel wat je vrijelijk met een stuk in je kraag kan spelen of ben je serieus bezig om voor de 16e te stoppen? Wil effe je geklaag niet meer aanhoren. Gaat nu al een paar dagen zonder verandering zo door! Ga zelfs betwijfelen of je wel echt bent. Har: als ik jou was zou ik nu ff niks meer zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Kom wel weer terug als ik verder ben.GroetHar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 :moon:Pippi mac Donald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Welk liedje is dat dan Pip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Slaap lekker An,ik heb je niet veel gelezen vandaag, druk gewerkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Oke Pip, dat lukt me nog wel denk ik...Alsjeblieft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Ik ken deze dame niet, hoe klinkt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Rieheppuhh, als je dat maar laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden