Spring naar bijdragen

Vrijdag 12 september


tapas

Aanbevolen berichten

ik open dus maar weer eens met een dagelijkse gedachte en vond deze wel mooi

Kort geslapen
Mijn ochtend gaat wat heftig worden, eerst zometeen naar de Huisarts, dat valt allemaal wel mee want het is een fijne man.

Daarna naar de tandarts en dit keer heb ik stoer toegezegd dat hij wat vullingen mag vervangen. Dus een groot deel van de bovenkaak moet in de verdoving, afgebroken kies weer opbouwen en in de voortanden enkele vullingen vervangen die er al vanaf mijn pubertijd (beugel) zitten te vergelen. Kriebels in de buik dus!

brrrrrrrrrrrrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 135
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hanneke: fijn wat je schreef gister. Ik zou zeggen volg je hart en doe waar je goed in bent en wat je gelukkig maakt, dat maakt andere mensen uiteindelijk ook gelukkig. Als je de mogelijkheden en de middelen hebt, DOEN! Heb je al een cijfer terug?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goedemorgen,

Heb Zoon ziek thuis vandaag, dus dat zal een beetje een "tut"-dagje worden......
Met dochter gisteren echt het héle nieuwe winkelcentrum hier doorgesjouwd, drie shirtjes, en een jas voor de winter, goede oogst, maar nou die schoenen nog hè........ze heeft maar één paar en dat vind ik gewoon te weinig.

Vanmiddag weer eens naar het ziekenhuis om 1600 uur nog wel, dus dan ben ik kapot daarna, voor de EMG, de spierfunktietest, brrrr, ik zie er wel tegenop.

Maar eerst maar eens een senseo, met twéé padjes, lekker sterk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...