tapas Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 ik open dus maar weer eens met een dagelijkse gedachte en vond deze wel mooiKort geslapenMijn ochtend gaat wat heftig worden, eerst zometeen naar de Huisarts, dat valt allemaal wel mee want het is een fijne man. Daarna naar de tandarts en dit keer heb ik stoer toegezegd dat hij wat vullingen mag vervangen. Dus een groot deel van de bovenkaak moet in de verdoving, afgebroken kies weer opbouwen en in de voortanden enkele vullingen vervangen die er al vanaf mijn pubertijd (beugel) zitten te vergelen. Kriebels in de buik dus!brrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Goedemorgen,Carolien, gezellig dat je dochter komt, veel plezier.Tapas: oef, sterkte bij de tandarts.Ik heb ook een drukke dag vandaag, maar we zullen zien. Tot later maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Hanneke: fijn wat je schreef gister. Ik zou zeggen volg je hart en doe waar je goed in bent en wat je gelukkig maakt, dat maakt andere mensen uiteindelijk ook gelukkig. Als je de mogelijkheden en de middelen hebt, DOEN! Heb je al een cijfer terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Hierbij verklaar ik mijn dag ook als geopend!Goedemorgen!!!!Was om 7 uur al beneden, before the kids..... Het ziet er weer uit als een mooie dag vandaag!Ik ga een kastje verven, blauw deze keer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Tapas, succes heldin!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Blauw.. apart, ik ben op de paars toer ... tja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Die heb ik net afgerond bij dochter... lila/roze.Ga nu verder voor zoon...Lekker voorspelbaar hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Ook goedemorgen,Heb Zoon ziek thuis vandaag, dus dat zal een beetje een "tut"-dagje worden......Met dochter gisteren echt het héle nieuwe winkelcentrum hier doorgesjouwd, drie shirtjes, en een jas voor de winter, goede oogst, maar nou die schoenen nog hè........ze heeft maar één paar en dat vind ik gewoon te weinig.Vanmiddag weer eens naar het ziekenhuis om 1600 uur nog wel, dus dan ben ik kapot daarna, voor de EMG, de spierfunktietest, brrrr, ik zie er wel tegenop.Maar eerst maar eens een senseo, met twéé padjes, lekker sterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Pippi: paars, rood EN geel.rara.Nu, tot later, sterkte allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Houtje, beterschap voor zoon! En sterkte voor vanmiddag!Pip, moet eerst nog schuren, zal dus eerst grijs worden.. An, werkze!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Morgen meisjes van het goede leven,Net mijn bed uitgerold:o, dus eerst even een bakje senseo om bij te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Goedemorgen slaapkop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Hahahaha, Pip, ze zeggen wel eens dat je geen slaap kunt inhalen.Nou ik wel hoor, slaap me suf..En ik ben blij dat ik deze week niet ben gaan werken, maandag slaat het uur der waarheidweer, zou nog wel een weekje thuis willen blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Goedemorgen Picasso. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Jaah! Heb ook nog niets gedaan hoor... gedouchet dat wel. Maar de hond moet nog uit.En ze dieselde voort!Slapen heelt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Nou ik zit ook nog in de badjas, haren rechtop van het slapen.hahaha, Pip, ja ik zal er eens over denken, lijkt me wel eens lekker,een ander mijn werk laten doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Regent het bij jullie ook zo vreselijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Sterker nog, de zon schijnt!!Pip, hoest met je buik enzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Droog dus...Van achter en van voren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Oeps, sorry!Gelukkig wat beter.En tevreden mag je zeker zijn!Hou vast... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Zo is het Pip, soms gebeuren er gewoon ineens wat kleine dingen waar je er blij vankunt worden..En dat is dan weer een boost om door te gaan.Hebben we nodig zo af en toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 ?????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 hahahaha, nu snap ik het pas, ben nooit zo slim geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Ik realiseer me ineens dat ik over 3 weken al op vakantie ga.Nou weet ik ineens niet of ik wel zin heb, erg hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Nou Pip dan ga je in mijn vakantie, 3 weken, hoef ik ook geen vakantie dagen op te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden