Spring naar bijdragen

Zaterdag 13 september


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 86
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Marjo, Pippi, Corientje,

Hou je vast: GROEPS~KNUFFEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kijk ik kan wel in bed gaan liggen en kreunen dat ik zo'n pijn heb maar ik word er niet heppie van. En mijn ervaring de laatste maanden (tja, het behangen was wat minder inderdaad) is toch dat of ik nou rust of niet, die ***zenuwen zitten beklemd, in nek en pols en soms gaat het met een dag gewoon bewegen gewoon nog beter. Beter in het koppie dan hè.

Morgen lekker de krant mee in de trein, en de Libelle. Dat is mijn kadootje elke week, jongens een MEGAKADOOO Houtje gooit met geld !!!!!!! Voor 2 euro een lekker blaadje voor in bed om bij weg te suffen en voor op een zekere plaats. En in de trein natuurlijk.

Ik ben gewoon blij (die ouders hadden me wel 10 x gevraagd of Vriendje écht wel kon komen logeren) dat ik niet brullend als een wrak door het huis gefladderd heb twee dagen lang. Je weet wel wat ik bedoel.

Tapas, ik ben een boek aan het doorwerken voor mijn depressie-therapie dat heet "je gevoel de baas" en daar moet je ook steeds van die gedachten uitdagen. Ik zal er Marjo een paar sturen over mijn slechte moederschap (angst dat school Jeugdzorg inschakelt wegens verwaarlozing van Dochter wegens ongekamde haren op school, echt waar) en ik heb er nog een paar leuke. Echt leerzaam joh. Dat boek moet je wel doorspitten maar ik ken nog iemand op dit forum die het moest doorspitten van de therapeut en we moesten allebei hartelijk lachen om onze dwaze, scheve, gedachten.

En nu ga ik plat lieve mensen, het is al kwart voor énen en om 8 uur moet de eieren aan en om 10 uur in de trein.

Shit trouwens, ik kan dus niets meer aan hè één broek maat 48 maar die wordt wat fris (capri model) en twéé korte shirts, echt een drama. Ook geen schoenen meer, alleen slippers waar ik de achterkanten van af heb geknipt. Charmant !!!!!!! Mijn Ex zal wel denken: tjonge jonge jonge wat hei ik daor toch aan gemist al die jaren. Het kan mij niet bommen. Fleece vest eroverheen en klaar. Het gaat om het Schaap (Dochter).

Ik probeer me te melden hopelijk in deze stemming tussen ontbijt en trein.

Doeiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het eindpunt hetzelfde is, gunnen we elkaar toch het beste?!

Nog even, dan ga ik naar bed...

Houtje, ik wens je succes voor morgen. Ik deed het net wat af met een grapje, maar ik vind je een kei, hoe je het elke keer weer voor elkaar krigt!

Corinne, was die lekker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even inloggen: Pip, ik weet niet wat voor sneer jij vanmiddag hebt gehad, maar ik vind het juist prettig als je gewoon zegt dat je een wijntje hebt gehad! Alcohol de BAAS heet het hier hè? niet geheelonthouder! En dat het voor een aantal onder ons makkelijker is om helemaal niet meer te drinken, wil niet zeggen dat jij het ook op die manier moet doen!
Dus gewoon jezelf blijven, en je eigen doelen nastreven.

Ikzelf heb wel gemerkt, dat nu ik (wéér) niet meer drink, ik me minder depressief voel. Dat vind ik wel opmerkelijk! Gelijkmatiger van stemming, en daar ben ik wél heel blij mee!

En nu ga ik het hondje uitlaten, en mijn bed opzoeken. De hond mag mee naar bed vanavond; lekker warme voeten!
Fijne dromen allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat al een poosje mis,
was te verwachten, zat er aan te komen
nog niet zolang gestopt en dan zo,n verhuizing.... pffffff
twee huizen op te knappen, ene is de erfenis van mn pa waar ik nu woon, en de andere de flat die ik achter moet laten.
in de ziektewet met een burn out en hou het dan maar eens vol, en owja mijn psych begeleider op vakantie......
vorige week, vanavond weer, amai... hoop echt soon weer de draad op te pikken,
vorige week een feestje in mn nieuwe huis, en weet je wat, ik was de enige die dronk !!!!!!!
daarom ben ik zo blij dat ik hier woon...... daarom dat gevecht van afg. maanden
dus goede betere omstandigheden, hard voor geknokt,
komt wel goed, de wind staat de goede kant op
ik wou alleen even opbiechten dat ik vorige week en vanavond weer gedronken heb, en dat kan alleen maar hier... thanxxxxxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...