vogel Geplaatst 30 september 2008 Rapport Share Geplaatst 30 september 2008 Al een tijdje lees ik mee met dit forum. Ik heb er inmiddels veel van opgestoken. Het werkt stimulerend en motiverend om jullie verhalen te lezen. Het lukt me niet te matigen en moet ophouden allerlei smoesjes te verzinnen om het moment van stoppen uit te stellen. Ik had als streefdatum (het woord zegt het al) 1 oktober. Vandaag voel ik me sterk en stop vandaag!! Ik laat de eerste staan. De eerste die ik altijd zo lekker vond, daarna proefde ik eigenlijk niets meer. Waarom dan toch doordrinken? Nou ja, de eerste stap is gezet.Vogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 september 2008 Rapport Share Geplaatst 30 september 2008 Yehaaahh!!Wat een gewéldig besluit! Om het heft weer in eigen handen te nemen!Succes! En ga d'r voor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plusjamais Geplaatst 30 september 2008 Rapport Share Geplaatst 30 september 2008 Hallo vogel,Fijn dat je niet gezegd hebt 1 oktober, maar vandaag. Het gaat namelijk helemaal niet om een datum, maar om de wil de eerste te laten staan en jezelf weer te gaan voelen. Ik zit pas heel kort hier, maar wat een fantastische mensen om ons heen.Blijf droog van binnen en laat je lekker nat worden buiten. Je voelt je niet alleen sterk. Je bent het ook.LiefsGisteren is voorbij, morgen is illusie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 30 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2008 Dank je Marjo. Ik heb iets niet helemaal goed gedaan door een nieuw draadje te openen. Volgende keer beter.Vogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 september 2008 Rapport Share Geplaatst 30 september 2008 Geeft niet! Dit besluit was er wel één waard, toch?!! Als je de volgende keer in het bestaande draadje op antwoord klikt, ben je er! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden