plusjamais Geplaatst 14 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2008 Goedemorgen iedereen,Spinnen en spinnen. Spinnen in de herfst die je overal hun webben ziet maken.Spinnen van draden, o zo dun, maar die uiteindelijk een stevig harnas kunnen worden.Ik las vanmorgen in Chinese wijsheden:gewoonten zijn eerst spinnenwebben, dan draden.Dit kan natuurlijk zowel negatief als positief worden opgevangen.Een gewoonte kan gevaarlijk zijn. Je kunt er net als de prooi van de spin in gevangen raken. In drank bijvoorbeeld, maar ook omdat het gemakkelijk is. Je hoeft niet meer zo na te denken. Op dit forum proberen wij juist wel hierover na te denken. Zijn de gewoonten die wij hebben een fragiel web, of een stevige draad. Wat moeten wij veranderen om een stevige solide draad te hebben om mee te leven, zonder dat het een gewoonte wordt.Ik ga vandaag eens kijken, wat ik kan veranderen in mijn gewoonten, zonder dat ik mijn draad verlies.Fijne dagLiefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden