stafkje Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Sinds vandaag ben ik aangemeld en wil me graag voorstellen.Mijn naam is Sjef,alcoholist,sedert 23 maanden droog.Het in gesprek blijven en/of ervaringen opdoen van andere lotgenotenheeft me in die periode erg geholpen.Ik volg de AA methode en bezoek mn werkgroep in mn woonplaats Gorinchem.Havenwerker van beroep maar inmiddels door fysiek ongemak in de molen van het UWV.2Dochters,vriendinM.Ik hoop ook hier mn basis te versterken.GroetSjef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Beste Sjef,Welkom hier. 23 maanden is bijna 2 jaar. Goed gedaan.Je kunt met ons meeschrijven op de Ditjes, datjes en dagdraad. Elke ochtend wordt door iemand het draadje van de dag geopend. Daar delen we dan de hele dag ons wedervaren. Helpen elkaar door moeilijke momenten, door te vertellen hoe wij eindelijk hebben kunnen stoppen met drinken. Wat onze triggers zijn en wat we doen om ze te voorkomen dan wel hoe er mee om te gaan zonder te gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Sjef,We zitten nu hier : http://forum.alcoholdebaas.nl/...RTPAGE=9&enterthread=y Kom lekker meepraten. Bij eender welk bericht van de draad klik je op 'Antwoord' en dan krijg je een tekstvenster. Typ je bericht en sluit af met 'Op Discussie antwoorden'. Je bericht verschijnt dan onderaan de dagdraad.Als je wat geplaatst hebt, vergeet dan niet af en toe op 'Verversen' in je browser te klikken of de F5-toets in te drukken (bij Windows). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden