FishermansFriend Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Hallo allemaal,Ik heb me net aangemeld op het forum en mezelf voorgesteld bij Wie is Wie.Ik plaats hier ook nog even een berichtje, en ik probeer uit te zoeken hoe dit forum werkt!Groetjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Hoi,We openen elke dag een draadje waarop we de hele dag onze wedervaardigheden uitwisselen. Een soort van huiskamer.Vandaag vinden de gesprekken hier plaats : http://forum.alcoholdebaas.nl/...id=2578&enterthread=yKlets lekker mee, leg je problemen neer, geef een reactie op het geschreven (je bericht verschijnt onder aan de draad, dus is het handig om aan te geven op wie je reageert). Sommige dagen wordt er veel geschreven, andere dagen is het ontzettend stil. Soms wordt er ook een beetje ruzie gemaakt. Duik er in en neem mee wat je gebruiken kunt. Een reactie geven doe je door op de knop Antwoord te klikken bij eender welk bericht. Je krijgt dan een antwoordvenster en als je uitgetypt bent, druk je op Op Discussie antwoorden). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Hoi CPAS,Bedankt voor je uitleg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden