Mieke Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Truste Woman.@ An Hij heeft net gebeld gelukkig en alles gaat goed.De laatste beurs had hij een zware terugval dus vandaar wat zorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Ja, logisch dat je je dan zorgen maakt. Zelf weet je maar donders goed hoe moeheid gecombineerd met nakletsen tot even niet opletten kan leiden. Blij dat hij nuchter in zijn hotelkamer is beland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Ik ga nog even dingetjes klaarzetten voor morgenochtend en dan kom ik snel nog even piepen voor ik mijn compu afsluit.Bedgang(st)ers: welterusten. Hou mijn plekje vast warm . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Even melden dat ik een droge, maar moeilijke dag heb gehad.Allemaal wel te rusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Trees vort naar de warme schaapjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 @ Corinne, tja het is wel ff moeilijk voor mij en hem maar we hebben vertrouwn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Welterusten allemaal.Woman: als je het nog leest... plak een kauwgum in het gat. Tenminste daar los ik alles mee op.Pippi: mijn man was verrassend vroeg thuis. Hij is er wel heel erg mee bezig. En kan me zo aankijken... ik weet het niet hoor. Het bevalt hem voor geen meter. Ik heb mijn maatregelen wel iets versoepeld.Dus met feestdagen e.d. kan hij drank in huis halen. Lijkt me gewoon. Maar NIET meer zomaar en zeker niet door de week en vroeg in de middag. Lijkt me toch redelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Trees: wauw, daar kan ik wel goed op slapen nu. Ga ik van je dromen Trees. We gaan morgen verder ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Hier het oppermutsje nog even.Alles weer gestabiliseerd en genormaliseerd.Krimpende hersenen... Ik vóel het soms gewoon.Kwam jullie nog even welterusten wensen, na deze woelige dag.Heb vanaf blz 5 bijgelezen. Vond het een machtige samenvatting van An!Verder lees ik hier eigenlijk alleen maar kanjers.In meer of mindere mate van gebruik..Kijken of ik mezelf morgen nog terug durf te lezen.Nu niet meer, heb er de hele avond over gedaan om hier te komen.(traagheid van het apparaat).En.. ik kan het niet laten, ondanks mezelf,een knutseltje voor Pip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Ik ga ook zo naar die warme schaapjes en Tommie die op bed kigt.Ik trek hem onder de schaapjes en knuffel hem plat.Hoop dat ie bij me blijft slapen en samen dromen.Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Ja ik duik ook mijn bed in. Record verbroken vanavond. En nog nooit zoveel op het forum geschreven, vooral bij 'wie is wie' een complete invasie van allemaal nieuwe ADB érs en ik hoop dat ze werkelijk hier komen schrijven en steun gaan vinden. Nou ja, we kunnen niet meer doen dan ons best.Welterusten allemaal. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Trees,Een moeilijke dag doorkomen is niet leuk, maar o, wat is het toch goed om nuchter naar bed te kunnen gaan om morgen fris en zonder schuldgevoel op te staan.Dames en heren, aardappelen en peren,Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden