Spring naar bijdragen

hulpmiddel bij stoppen met drinken?


Annesecond

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik zou graag willen weten of iemand ervaring heeft met medicatie die ondersteuning biedt met het stoppen met drinken. Sinds enkele dagen gebruik ik campral, maar ik lees op internet dat dit weinig hulp biedt bij de meeste mensen. Heeft iemand ervaring met Revia (Naltrexon). Schijnbaar krijg je geen roes van alcohol als je dit middel slikt, reden om niet te drinken, omdat het niets meer met je doet.
Refusal of Antabuse lijkt me heel erg heftig en je kunt er helemaal niet bij drinken. Ook begrijp ik dat je er een hele vieze smaak van in je mond krijgt. Is dit een tijdelijke bijwerking of blijft dit?
En wat doen jullie tegen het gevoel van leegte en onrust dat je krijgt wanneer je een paar dagen niet meer drinkt?

gr Anne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Annesecond, ik ben niet bekend met deze middelen.
Ik gebruik zelf Bach-bloesem druppels.
Dit zijn druppels gemaakt van de aftreksels van bloesems, ze geven als het ware de energie van de bloesems door. Het hangt er dus vanaf wélke energie jij op dat moment nodig hebt.
Er zijn 38 verschillende, corresponderend met 38 verschillende gemoedstoestanden.
Ik vind ze zelf prettig om te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo fishermansfriend,

helpen deze bachbloesems echt? Ik heb ooit eens een flesje resque gehad. Dit zou rust geven wanneer je het direct nodig hebt. Helaas heb ik daar nooit zoveel van gemerkt, hoewel ik er zeker wel voor open stond.
Ik zal eens wat op internet rondkijken over de bachremedies. Misschien paste dit type niet goed bij mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Medicijnen om te stoppen met drinken?
Ik ben dan wel vers op het forum, maar dames, doe jezelf een lol en vergeet deze onzin!

Stoppen met drinken begint met jouw besef dat het tijd is om wakker te worden en alcohol te laten voor wat het is. Je moet echt wakker worden en beseffen dat geen pil helpt! Het zit in je genen, je bloed en als je al lang genoeg drinkt, zit het overal in je lichaam. Zelfs je huid is doordrenkt met alcohol! Elke cel van jouw lichaam bevat alcohol als je maar lang genoeg gedronken hebt.

En dan nog zal de verslaving altijd in gedachten blijven! Daar helpt geen pil tegen.

Je moet het zelf doen en willen!

Succes en sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...