Acanthus Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Ik weet nog niet wat mijn weg is maar in ieder geval niet deze met zoveel drank, gaat me niet om die drank, maar over de bijverschijnselen. Het is m'n ding niet, maar ben er schijnbaar wel heel erg ontvankelijk voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Ik had gewild dat ik een gezelligheidsdrinker had kunnen blijven. En dan denk ik dat jullie me wel begrijpen. Dan heb je er nog lol aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Ik ga nu stoppen. Bedankt dat jullie me aan wilden horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Ja ik begrijp je volkomen hoor !!!!Trouwens die ontwenningsverschijnselen die jij noemt heet ook wel een kater. :)Als je niet zo'n hele erge kater wil hebben kan je er voor kiezen om naast elk glas wijn een glas spa of water te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Okidoki Ineke, tot de volgende keer !! Succes en sterkte !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Dank je wel, ik voel me iets minder eenzaam met het drankprobleem en ik denkzelfs dat als ik over mijn werkelijke problemen praat dat jullie ongeveer wel in kunnen denken waarom ik aan de drank ben. Maar ja drank lost niks op, het geeft je er een probleem erbij.Dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 En vitamine B slikkenEn lots of water drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Ik begin ook eindelijk te gapen met prikkende oogjes.Morgen maar even twee wekkers zetten Ik herinner me van de zomer met 2.5 maand stoppen dat ik veel beter kon ontwaken smorgens, dus ik heb nog wel even geduld, en weet dat het allemaal dik in orde gaat komen. Mn lichaam is nog steeds aan het ontgiften dus er moet eerst wat uit voordat ik weer frisjes en fruitigjes ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Haha grappig, dat liedje zit al dagen in mn hoofd, van de beatles toch ??Tis wel zo !! Beetje bij beetje en stap voor stap komt het allemaal dik in orde. Jij ook lekker slapen Winchi, ik rook nog een peuk en dan ga ik naar bed. Doegdoeg x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Whaha nog even dit, echt lollig, ik lees net ergens dat er een flying alarm klok bestaat. Hoe verzinnen ze het hihi !! Dan komt er een helicoptertje uit je wekker ofzo en die vliegt dan al wekkergeluiden makend door je kamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 http://www.garagetv.be/video-g...iegende_Klok_wmv.aspxEcht grappig !!Nu ga ik echt naar bed x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden