Spring naar bijdragen

zondag 4 januari 2009

Mai

Aanbevolen berichten

Dank voor de felies...!
Ik ga gewoon door op de ingeslagen weg!

Houtje, mijn petje af...hoe jij klaar staat voor tina!
Wil je haar mijn beterschaps wens overbrengen!
En vergeet niet...zorg ook goed voor jezelf!!

Hier is de vakantie ook voorbij, van de ene kant
wel jammer want terug in het strakke ritme, van de andere kant ook wel lekker
want terug in het strakke ritme :D
Sneeuwen doet het hier ook...een beetje, er ligt nu een centimeter of 2!
Niet genoeg om de kids voor uit bed te halen...
we zien het morgenvroeg wel...
Voor nu bedtijd...heerlijk tussen de flannellen lakens..:)

Trusten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 310
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb als twintiger helemaal niks gedronken, ik had altijd een verschrikkelijke colabuik na het stappen. Ik ben als tiener ooit geschrokken hoeveel drank ik kon hebben eer ik aangeschoten was en heb toen geen drubbel meer gedronken. Tegen de dertig, zo'n 11, 12 jaar geleden ging ik weer wel wat drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drink je elke dag of af en toe ???
Misschien kun je jezelf verrassen door het een dagje niet te doen als je het wel gewend bent. Niet in huis halen dus. Kijk eens wat er met je gebeurd.
Zo heb ik van de zomer (toen ik het weer eens te bont gemaakt heb) mezelf verrast door een maand niet te drinken. Ik wist niet wat me overkwam, echt te gek hoor, er ging een wereld voor me open ! Uiteindelijk werd het 2.5 maand !! Dat had ik nooit gedacht van mezelf dat ik dat eens zou meemaken !
Ik ga nu even mn hondje uitlaten want die staat te trappelen, zo terug x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En m'n lever denk ik dus ook dat ik af en toe voel en m'n maag, m'n darmen m'n blaas, m'n hersenen. En je wil niet weten hoe dubbel dat voor mij is die lever. Heb ik bijna heel m'n leven meegemaakt dat m'n vader een drankprobleem heeft, krijgt hij darmkanker en 2 jaar later een uitzaaiing op z'n lever. Ik heel bang vanwege z'n drankprobleemverleden, nou hij is er nog steeds hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel me aan de ene kant zwaar klote omdat ik weer gedronken heb en dat alleen maar om de symptomen van de ontwenning tegen te gaan en aan de andere kant opgeluchtdat ik het iemand durf te vertellen. Maar de opluchting is beperkt omdat alleen zelf dingen voor jezelf kunt veranderen. En een ander kan het niet voor mij doen, dat zal ik toch zelf moeten doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik hier voor het eerst kwam zoop ik 1.5 (liter) wijn, ging vervolgens naar de kroeg om daar ongeveer 14 biertjes te drinken en 2 wodka, en thuis nog een liter wijn.....ik was dan ook nog trots dat ik een kwart liter had laten staan.
En dat drie keer in de week......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...