CPAS Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Marieke,Je hebt deze keer toch niet zo hard geslagen dat je weer met een gat in de muur zit, hoop ik.Voor jou en je zusje: :present: en heel veel KMW.Tapas,Goed idee om morgen vrij te nemen om bij te komen van je vakantie.Ik ga voor de rest van deze maand een klusjeslijstje maken. Allemaal geen dringende zaken, dus flink gestapeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 sneeuw, houden jullie nou eens even op, het giet hier van de regen, niks aan!!net helemaal natgeregend met hond en kat!!Ommen, Wing, welbekend van het carbidbussenschietfestival van 29 december tot 4 januari Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Gaaf Mieke! Lekker slapen...Wat heeft onze Wing toch met Ommen?Zou het iets meditatiefs zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Hahahahaha hij is leuk !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 @ Wing wat heb je met Ommen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 @ Wing ,al antwoord gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Bestaat nog. Deze zomer in de buurt gekampeerd.Andere camping. Wel groene boekje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Ik heb niets speciaals met plaatsen. Vaak verhuisd misschien en geen plekje weten te vinden.Ik vind Zutphen wel heel leuk en mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Ik was een dag of 10 gelee in MierloIk had me vergist met het boeken van de chalet. Vol verwachting kwam ik aangelopen en verzuchtte dat ik niet zo'n plastic container had die ik bij de ingang zag staan, maar een gezellig echt groen hutje. Wel op zoek naar mijn gezellige groene hut kwam ik niet verder dan een plastic container. De gezellige groene hutjes stonden ietsje verderop. Binnen was het nog erger dan hoe het er van buiten uitzag. wat een ellende, papieren nagekeken, en ja hoor, foutje mijnerzijds. Heb er toch nog wat van gemaakt, flinke boswandelingen enzo, maar ja, 5 uur donker dus dan zit je binnen. Ik ben een dag eerder naar huis teruggegaan....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Ik zeg een ieder welterusten!Dag 3 ligt achter mij, geslaagd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 't Is er inderdaad erg mooi. Wandelen, fietsen. Uniek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Good for you Trees !!! Slaap lekker !!! xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Fijn om te horen Trees, Slaap lekker met je lammetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Wij zaten niet in Ommen zelf maar tussen Ommen en Dalfsen bij het Varsenveldse bos, of eigenlijk in het bos met weilanden ertussen. Het haalde bij mij ook allemaal herinneringen boven, ik heb ooit het pieterpad gelopen en dat stuk was wel een van de mooiste stukken van de route, lemelerberg, hellendoorn.. en ja, ik vond het er prachtig. Het bungalowpark stond in een naaldbomenbos en we hadden echt een huisje aan de rand van het park dus de rest van het park heb ik nooit gezien, geen hek eromheen, gewoon je huisje uitstappen en zo het bos in. Een paradijs voor de honden, vooral de hertjes die ze gelukkig wel met rust gelaten hebben (dat was mijn grootste angst aangezien mijn hond vorig jaar een ree heeft gepakt wat in de vlucht tegen een hek aan was gelopen en in shock was geraakt.. en het niet heeft overleefd)Woman, hier op het terrein stonden ook van die plastic containers maar gelukkig hadden wij een redelijk knus huisjeen nu ga ik aftaaien want verdorie, ik wou er om 11 uur inliggen en zit hier dus nog steeds om half 1 te forummentrusten allemaal, ik duik mijn heerlijke grote, schone voorverwarmde bed in!!!!!zo'n 1 persoonsbed met zo'n klein dun dekbedje valt niet mee hoor! dat was afzien dus ik kan nu al genieten dat ik zo weer de ruimte heb en de kat en hond er lekker bij kunnen!nu ben ik echt weg. tot morgen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 redelik Wing, ik heb qua werk weer minder nieuws gehoord. Er moeten mensen uit en ik hoor deze week meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 @ Wing ik word moe van die spanning en zou wel wat zekerheid willen.Word het zoeken naar een baan beu, maar ga maar weer op pad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Zit ik net een heel bericht te typen over mijn vakantiemijmeringen...Poef! lig ik er weer uit Grmblll! Typ het ook niet opnieuw.Nog eentje roken en dan..Duik ik erin!Tnx Pip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Ik duik ook zo tussen de schaapjes. Truste allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Sterkte Mieke!En lekker slapen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Goeie avond, de beste wensen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Slaap lekker voor de slaapgaanders, ik zet morgen ook een wekker, en hopelijk ben ik wakker genoeg om er eens uit te blijven als ie af gaat......ik word gewekt door de hijpalen smorgens allemachtig vroeg vroeg dus wordt het weer zien of ik uitgeslapen ben Blijf nog heel even hier zitten, hondje moet zo nog uit en dan afbouwen en naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Hoi Ineke, ook voor jou de beste wensen !! Hoe gaat het ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Beste mensen,Ik wens jullie welterusten. Tot morgenavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Nogal gemengd. Aan de ene kant wil ik vanalles vertellen, maar vind het toch ook wel moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Trustte cpas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden