An Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Antonia deze is groter hoor nu volhouden hoor. Je gaat zo goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 oke Tas ik begrijp dat je op de zaken vooruit liep. Je weet dus ook nog niet zeker of het goed of kwaadaardig is, dat is minder. Afwachten dan maar en laten we hopen op een positieve uitslag. Rustig aan want je kan er toch niets aan veranderen ook niet door je vreselijk zenuwachtig te maken, gewoon even de onderzoeken en de uitslag afwachten. Begrijp natuurlijk wel dat je je wel druk maakt maar probeer toch rustig te blijven. knuffel tonias Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Ja, die ouwe boef hè! Mensen, we gaan er weer voor vandaag.Het is niet zo erg als we denken allemaal.Misschien moeilijk om gewoontes te doorbreken.maar daarin helpen we elkaar!Have a nice day enkeep it bloody dry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 orleando,wat knap dat je direct morgen gaat! natuurlijk ben je bang maar je kan ook niet met die pijn blijven rondlopen.en huilen is niet erg dat mag best! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Op dit soort momenten mis ik mijn moeder, die me dan kon troosten. En aangezien mijn ouders allebei niet meer leven en mijn schoonfamilie me ook heeft laten vallen...sh*****t, wat voel ik me nu klein en alleen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Sorry, beetje kort door de bocht.Iedereen heel veel sterkte vandaag.Moet nu even verder, you know.. In mijn hart.Ik denk aan jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Marjolekker he als je zo een goed gesprek hebt gehad vol adviezen en raadgevingen. Wel opvolgen ook dan he. Succes bij de tandenbeul. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 orleando,is het misschien een idee om een brief aan je moeder te schrijven, zodat je je weer herinnert hoe zij zou reageren?misschien helpt en troost dit je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Tas, dan heb ik het maar gehad, anders slaap ik helemaal niet meer..Zie er als een berg tegenop. Dit kan er ook wel bij, jakkes. Doe ik m'n best om m'n leven weer op te pakken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Ho!!!nu loop ik echt te veel op de zaken vooruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Morgen Anik heb je schrijven gelezen en ja uit de beurt blijven van Alcohol is moeilijk omdat je het overal tegenkomt. Maar er is een verschil tussen de flessen drank in de albert H en hetgeen geschonken word op een feestje. Het eerste is veel makkelijker te omzeilen. Je wordt er niet direct mee geconfronteerd en op een drank feest waar je gast bent dus wel. Mij zie je voorlopig ook niet op dat soort feesten hoor dat is de kat op het spek binden.dus goede keus laat manlief maar lekker alleen gaan of als hij dat niet wil dan thuis blijven bij jou op de bank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 tja, daar heb ik ook de hele nacht aan lopen denken, ik doe zo mijn best om het goed te doen en vervolgens wordt ik voor mijn gevoel afgestraft en terug geschopt in de hoek.maar na een nacht rondhobbelen en de zenuwen oproepen ben ik tot de conclusie gekomen dat dat niet erg helpende gedachten zijn.je zit jezelf extra gek te maken, maar het onderzoek blijft hetzelfde, probeer wat te ontspannen en alle lelijke dingen op zij te schuiven. (makkelijker gezegd dan gedaan, maar toch) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Toen ik de 1e keer een knobbeltje voelde en dit aan mijn moeder vertelde (die leefde toen nog) zei ze: ach, meisje, ik heb zoveel knobbels, ik kan ze niet meer tellen.Maar ik ben gewoon bang... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Tuurlijk ben je bang Orleando en dat mag ook, het er gewoon maar laten zijn en lief zijn voor jezelf, het is zoals het is en het gaat zoals het gaat. Fijn dat je morgen al terecht kunt!Tasseke ook, angst is gewoon een gevoel wat er ook mag zijn, dat hoef je niet weg te maken al is het soms lastig te verdragen, het gaat je lukkenPip, herkenbaar, van die dagen die gewoon niet willen bleeeeeeeeeeehMarjo, ik was geroerd door je gesprek met god, nee ik geloof ook niet maar dat doet er niet toe, het was een goed gesprek!! en ik haal er voor mezelf ook het een en ander uiten ik ga eigenwijs naar mijn werk, ik heb nog een klusje te doen en besloten thuis niet meer te klussen, dus doe ik dat op mijn werk, scheiden van mijn en dijn. Niks moet en alles magen voel ik me er rot dan ben ik zo weer thuis. Zoekende dus! zonder moeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Worst????? kirky dat zou ik echt niet weten. Ik dacht hier aan gekookte witte rijst, volgens mij vinden ze dat wel heel lekker.Orleando en Tasseke voor jullie een wat een ellendige spanning allemaal bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 quote: Originally posted by: AnAntonia deze is groter hoor nu volhouden hoor. Je gaat zo goed. thanks An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Ik bel net mijn zus; die heeft het alleen maar over haar schoonvader...dit gaat lekker zo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Wens ieder die het nodig heeft sterkte en een beetje rust in het koppie.Ik ga nog even slapen, 2 uurtjes is echt te weinig. Misschien tot laters en anders tot ooit. groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Welterusten Antonia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Orleando: een bobbel die pijn doet is meestal een ontstoken cyste. Een gezwel doet geen pijn. Zover als ik weet tenminste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Kirky: ik heb momenteel heel veel musjes in de tuin, want ik heb van die bolletjes opgehangen. Nu zit er een roodborstje.WAT ETEN WE VANDAAG??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 ik weet wel wat ik ga eten,het moet niet gekker worden, maar de zuurkool met speklapjes van gisteravond staat NU in magnetron!!hmmm, beejte vroeg maar wat zou het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 An, wat gebeurd er dan met die cyste? Moet die weggehaald worden, laten ze die zitten (hoewel, als die ontstoken is denk ik van niet).Die fybro-adenoom (had ik eerst) kon geen kwaad, dus die bleef zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Ha, tas, dus toch familie!!ik zit hier ook om dit tijdstip aan kliekjes van de dag ervoor. Kan het schelen meid hoe laat (vroeg) het is. Laat het je smaken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Sorry voor deze dagopening van mij, maar heb behoefte om me uit te spreken over mijn paranormale ervaringen. Vind ervan wat je wilt, maar verklaar me aub niet voor gek. Wil er helder en juist doelbewust mee omgaan, vooral na de laatste ervaring(en).Het dringt zich ook steeds vaker aan me op en ik voel dat ik daarin stappen moet nemen. Duh....eigenlijk wist ik dit al veel langer, maar ben het uit de weg gegaan. Eerst maar eens met de voetjes op de grond, en dan zal het wel over gaan. Wat een onzin om zo te redeneren. Wat IS kun (mag) je niet verdringen....het komt niet voor niets op mijn pad.Maar, heerlijk geslapen en géén spoken meer gezien de laatste dagen....gelukkig maar, want het was een zeer nare ervaring gecombineerd met depressie/angst....of bracht mijn onbalans juist die beleving op gang? Spookt het dan in mijn geest? Gedeeltelijk, want angst heeft ook zonder het paranormale invloed op de geest maar het spookt wel degelijk ook om ons heen. Energiën die proberen je te beïnvloeden.Zelfs Einstein heeft het over meerdere dimensies gehad die raakvlakken met elkaar hebben en in elkaar overvloeien. Het geestenrijk bevindt zich in de 4e dimensie, dichtbij zeg maar (....) volgens mediums.Ik weet nu weer zeker dat er zowel goede als kwade krachten om ons heen zijn, zag als kind al meer dan een ander.Was gisterenavond trouwens op 1 Vandaag er is een boekje over geschreven, filmpje volgt vandaag of morgen; kinderen die spraken over soortgelijke ervaringen. Het is echt geen bullshit...net zo reëel als jij en ik zijn.1 Van de reacties op de site:geplaatst door: Van Beneden Ronald / datum: 06 Jan 2009 ' Aan de ouders van de paranormale kinderen kan ik mededelen dat deze materie in de oudheid reeds wetenschappelijk beschreven is.Hoe ermee om te gaan en wat het is kan men terugvinden in het boek DE WETENSCHAP VAN DE ZIEL hetwelk ook als handboek is gebruikt in sommige Nederlandse universiteiten. Verder wordt in de YOGASUTRAS VAN PATANJALI uitvoerig ingegaan op de materie van het paranormale en zijn verschijnselen zonder hocus pocus of New Age poespas. Vriendelijke groeten Ronald 'Made up my mind! Ga naast het beschermen van mijzelf (daar zijn methodes voor; waaronder mijn huis regelmatig energetisch zuiveren) met de psych aan de gang om me emotioneel, desnoods met medicatie beter in balans te houden. Ga hem of haar niet vertellen over het paranormale....daar zoek ik andere wegen voor.Heb ook goede ervaringen met die energiën gehad, maanden geleden al eens verteld hoe ik M. meerdere malen met doorgeven van energie van haar zware migraineaanvallen heb afgeholpen..binnen een paar seconden pijnloos met behulp van de "goede" krachten. Als de slaapkamer op zo'n moment sterk naar rozen gaat ruiken en zij een verschijning ziet, ben je juist een idioot als je daar zomaar overheen stapt.. oneerbiedig eigenlijk. We voelden ons wel dankbaar maar zo'n gebeurtenis, zo'n weten verdient meer respect en geloof! Hoe daarin te geloven zonder weten is juist overgave aan een hogere macht(!) en met een zuiver geweten te praktiseren, zonder vrees.... met de aandacht die het verdient, ZONDER ZELF OP EEN VOETSTUK TE GAAN STAAN. Het is niet jouw macht, maar die van het hogere die je toe MAG laten en soms mag praktiseren als doorgeefluik. Heb het intuïtieve (hooggevoeligheid) eigenlijk nog nooit de plek gegeven die het verdient, nu ga ik dat zeker met toewijding doen Drank maakt je zo beïnvloedbaar op een negatieve manier en dat is een extra reden om mezelf beter te beschermen. Natuurlijk door mijn nuchtere verstand te gebruiken en de handvatten te hanteren die me van de drank afhouden zoals wij alkies allemaal moeten doen, los van het paranormale verhaal. Maar mijn "ruimere" blik gaat juist vaak vooraf aan het drinken en vanuit die onbalans komt het negatieve (maar ook soms de redding) en met de verkeerde reactie of zwakheid de drank dichtbij. Wil zeker niet beweren dát ik drink om die reden, dat is werkelijk onzin maar het is wel degelijk een oorzaak van mijn gevoeligheid dat ik voor die ervaring in drank weg wil vluchten wat ik op zijn beurt NIET als excuus wil gebruiken Drank brengt je letterlijk van je pad en al helemaal als je hooggevoelig bent. Dat moet ik me nu maar weer eens goed inprenten; het helpt mij me extra motiveren!!!Het verdient extra aandacht waar ik me nu weer bewust van wil worden....en vooral respecteren.Lijkt wel een griezelverhaal, het is echter niet de bedoeling jullie de stuipen op het lijf te jagen....voor mij is het onderdeel van de realiteit. Mag je mij kwalijk nemen of er het jouwe van denken...ieder zijn weg nietwaar? Nogmaals, wil geen verwarring zaaien en weet verdomd goed wat ik nu zeg. Mijn ogen zijn weer open gegaan. Ik hoop alleen dat ik er verder zuiver mee om kan gaan met behulp van de juiste hulp.Zo kan ie wel weer. Over tot de orde van de dag...en vooral het normale leven op een zo goede mogelijke manier invulling geven. Ik doe mijn best en hou het droog vandaag, jullie ook?Groet Harnb. Sjezus wat is er inmiddels al veel geschreven, ga jullie zo effe bijlezen :$Aanpassing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden