tapas Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Geplaatst 9 januari 2009 ja hoor, alles oke! zometeen de hond uitlaten en dan gaan slapen, heb me vandaag helemaal vol zitten proppen met lekkere dingen, dat is wat minder want voel me zo ongeveer een luchtballon, ach, gaat ook wel weer over!goh, schaatsen, ik zou nu even niet weten waar je hier in de omgeving zou kunnen schaatsen, ga ik morgen eens onderzoeken.
Otje Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Geplaatst 9 januari 2009 Nou gaan we met zn allen tegelijk de hond uitlaten bibberdebibber
CPAS Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Geplaatst 9 januari 2009 Nou, het lukt nog steeds niet. Maar ik denk dat ik dat probleem maar tot morgen laat rusten.Slaap lekker allemaal.
Otje Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Geplaatst 9 januari 2009 Het is wel fris ja buiten, maar nu weer lekker warm binnen.Ik ga nog even zappen met een glaasje Bru x
Mai Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Geplaatst 9 januari 2009 Dat lijkt me het beste.Trusten Corinne.
tapas Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Geplaatst 9 januari 2009 vond het wel meevallen, niet echt koud, blijft altijd leuk om savonds een rondje te doen met hond en kat samen, sochtends slaat ze over, vind ze te koud nu en ze slaapt liever uit, maar savonds hobbelt ze gezellig het rondje mee, springt over de hond of klimt onderweg een stukje in de bomen. Raar beest!Ik ga zo aftaaien, lig er steeds te laat naar mijn zin in, stom eigenlijk want ik hoef niks maar ik kan er momenteel slecht tegen als ik ga nachtbraken, zal wel weer met de rust, reinheid en regelmaat te maken hebben weltrusten dus! en als je nog naar buiten moet, geniet even van die mooie maan!
Mai Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Geplaatst 9 januari 2009 Geen gezap hier. Wel lekker warm.Ik duik er zo maar in me teen boekje.Eerst nog een bakkie en een peukie...
Mai Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Geplaatst 9 januari 2009 Neeeh! Daar moet je niet van uit gaan immers!
Mai Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Geplaatst 9 januari 2009 Trusten. Ik kan niet bij het lichtknopje..Regelen jullie wel huh!
FishermansFriend Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Geplaatst 9 januari 2009 Ik moet er ook in! Al weer een uurtje later dan gepland! Maar niet gedronken....Goede nacht allemaal en goed dromen!
CPAS Geplaatst 10 januari 2009 Rapport Geplaatst 10 januari 2009 Gr ik kan er niet goed tegen wanneer ik iets met de compu niet voor elkaar krijg.'t Zal toch niet mijn nieuwe versie van norton zijn, hoop ik.Nou ja, genoeg mee bezig geweest. Nu ga ik echt naar bed.Het rotte is dat ik dan ook niet bij mijn hotmailberichten kan.Welterusten.
Otje Geplaatst 10 januari 2009 Rapport Geplaatst 10 januari 2009 Ik heb dat ook regelmatig hoor, Corinne.Waarschijnlijk doet ie het morgen gewoon !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden