Spring naar bijdragen

goedemorgen

anjo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Probeer eens hotmail via google....soms als ik niet op msn kan lukt hotmail wel via internet.
Vaak is het maar eventjes dat msn er uit ligt. Je compu opnieuw opstarten wil ook wel eens helpen. Even een minuutje uitlaten. voordat je em weer opstart. Weet niet waarom maar het is al een aantal keer gelukt bij mij op die manier x

quote:

Originally posted by:
CPAS

Ik vraag mij af of hotmail eruit ligt of dat er iets met mijn account mis is.

Het lukt mij niet om op msn te komen en ook niet om bij mijn hotmail te komen.

Zijn er nog mensen met problemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha dat is een goed idee :)

quote:

Originally posted by:
FishermansFriend

Morgen niet vergeten kadootje voornichtje in te pakken bij het Kruidvat (gratis papier) en nog iets erbij te halen....

Mijn ex komt de honden halen! Ze zijn altijd ZOOO blij als ze hem weer zien! Gaan dan helemaal uit hun panty!!
:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja hoor, alles oke!
zometeen de hond uitlaten en dan gaan slapen,
heb me vandaag helemaal vol zitten proppen met lekkere dingen, dat is wat minder want voel me zo ongeveer een luchtballon, ach, gaat ook wel weer over!
goh, schaatsen, ik zou nu even niet weten waar je hier in de omgeving zou kunnen schaatsen, ga ik morgen eens onderzoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vond het wel meevallen, niet echt koud, blijft altijd leuk om savonds een rondje te doen met hond en kat samen, sochtends slaat ze over, vind ze te koud nu en ze slaapt liever uit,
maar savonds hobbelt ze gezellig het rondje mee, springt over de hond of klimt onderweg een stukje in de bomen. Raar beest!

Ik ga zo aftaaien, lig er steeds te laat naar mijn zin in, stom eigenlijk want ik hoef niks maar ik kan er momenteel slecht tegen als ik ga nachtbraken, zal wel weer met de rust, reinheid en regelmaat te maken hebben ;)

weltrusten dus! en als je nog naar buiten moet, geniet even van die mooie maan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...