Spring naar bijdragen

goedemorgen

anjo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha Fisch, ik wil ook winstgevend zijn hoor :) Flinke omzet zodat ik meer kan inkopen, waardoor de producent weer beter betaald krijgt, en ik wil zelf ook wel een leuk salaris !! En wellicht ooit de winkel uitbreiden, dat heet ondernemersschap !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fish, ik fietste voor mijn werk van het station Schiedam naar de molen De Walvisch. Behalve kantoren zit daar ook de molenwinkel in met bakkersbenodigdheden. Een flink deel van meel en bloem wordt in de molen zelf gemalen.
Daarnaast ging ik naar mijn pianomaatje, fietsend langs de BK laan. Nu ga ik daar heen via station Blaak en dan de metro. Ik heb daar geen fiets meer staan.
Dus van de winkels weet ik niet veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, werkte je bij de molen? Lijkt me gaaf!
Nee, dan ken je de winkel niet nee, maar ze woont vlakbij de molens, en de winkel is ook in het centrum, dus de buurt ken je wel denk ik.
Misschien als ik een autotje zou hebben (en rijbewijs) zou ik makkelijker denken over het forensen. Ik wil namelijk ook de honden meenemen, die kunnen niet de hele dag alleen zitten. Een paar uur vind ik al teveel! Het zijn een beetje mijn 'kindjes' maar ook mijn maatjes. Ze helpen me door het leven heen!
En heen en weer met de trein is zeker voor Tim (9 1/2) nu te veel, hij is tegenwoordig bang in het openbaar vervoer.
Allemaal zaken om rekening mee te houden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Best gek, ik ben gister proefkonijn geweest voor een leerlingkapster voor haarverfen, ik heb altijd platina blond haar, wat een behoorlijk stoer uiterlijk geeft, heel hard in mn gezicht. Nu heeft ze het caramelblond geverfd ! En nu ziet het er ineens vriendelijk en lief uit. Mn gezicht is veel zachter nu. Best vrouwelijk ook en braaf. Haha geinig hoor, meteen heel anders !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...