FishermansFriend Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Ik vind het erg onderwerp-gerelateerd Kirky! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Haha Fisch, ik wil ook winstgevend zijn hoor Flinke omzet zodat ik meer kan inkopen, waardoor de producent weer beter betaald krijgt, en ik wil zelf ook wel een leuk salaris !! En wellicht ooit de winkel uitbreiden, dat heet ondernemersschap !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Fish, ik fietste voor mijn werk van het station Schiedam naar de molen De Walvisch. Behalve kantoren zit daar ook de molenwinkel in met bakkersbenodigdheden. Een flink deel van meel en bloem wordt in de molen zelf gemalen.Daarnaast ging ik naar mijn pianomaatje, fietsend langs de BK laan. Nu ga ik daar heen via station Blaak en dan de metro. Ik heb daar geen fiets meer staan.Dus van de winkels weet ik niet veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Woman,Dat is zeker een heel goed teken! Vasthouden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Corinne, werkte je bij de molen? Lijkt me gaaf!Nee, dan ken je de winkel niet nee, maar ze woont vlakbij de molens, en de winkel is ook in het centrum, dus de buurt ken je wel denk ik. Misschien als ik een autotje zou hebben (en rijbewijs) zou ik makkelijker denken over het forensen. Ik wil namelijk ook de honden meenemen, die kunnen niet de hele dag alleen zitten. Een paar uur vind ik al teveel! Het zijn een beetje mijn 'kindjes' maar ook mijn maatjes. Ze helpen me door het leven heen! En heen en weer met de trein is zeker voor Tim (9 1/2) nu te veel, hij is tegenwoordig bang in het openbaar vervoer. Allemaal zaken om rekening mee te houden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Ok Woman, dan hebben jullie dezelfde instelling denk ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Pfff... Zelfs de tijden laat ik los.Nou ja. Ze liggen.Wat zal ik eens drinken? Koffie?Wat zal ik eens doen? De kerstboom afbreken?Geintjuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Geen bedtijd voor jou, Marjo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Ben ik eindelijk vrij, moet ik naar bed..Okee! Koffie dus Ff hier nog wat hangen.Morgen uitslapen. Denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Lekker Marjo, good for you !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Yep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Koffie vlak voor het slapen gaan?? Of decaf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Goed idee, ik neem nog ff een bakkie eikeltjeskoffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Best gek, ik ben gister proefkonijn geweest voor een leerlingkapster voor haarverfen, ik heb altijd platina blond haar, wat een behoorlijk stoer uiterlijk geeft, heel hard in mn gezicht. Nu heeft ze het caramelblond geverfd ! En nu ziet het er ineens vriendelijk en lief uit. Mn gezicht is veel zachter nu. Best vrouwelijk ook en braaf. Haha geinig hoor, meteen heel anders ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Zei ik dat?Wel caffeïne-vrij trouwens..Er zijn mensen die prima op koffie slapen!Volgens mij ga je goed, Woman! Lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Fish, op kantoor in de molen en de gaafheid gaat er wel vanaf als je er een tijdje werkt. Het heeft ook zo zijn nadelen om kantoorwerk te verrichten in een draaiende en malende molen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Ben ook pas geleden geblond.Maar dat zie je niet onder die muts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Apart Marjo! Ik ben zelf nogal gevoelig voor cafeine, vandaar. Schrik al bij het woord op dit tijdstip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Ja, het klinkt erg romantisch, maar maakt ook een hoop herrie in zo'n molen. En alles onder het stof? Of valt dat wel mee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Woman,Onderging een remake. Vandaar dat ik je niet meteen herkende . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Woman, caramelblond, klinkt inderdaad erg mooi en warm!Een lief en zacht gezicht doet iedereen goed!Een blijvertje als ik het zo hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 hmm, koffie. Mag ik ook een bakkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 We hebben een tijd met het gezin vlak bij een molen gewoond, zo'n 10 meter ervanaf! En die maalde ook! We kochten daar altijd het meel voor de pannekoeken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Wel een ordinair bakje senseo hoor Corientje!Zie! Er zijn meer mafkezen Lekker meid, asjeblieft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Ik vraag mij af of hotmail eruit ligt of dat er iets met mijn account mis is.Het lukt mij niet om op msn te komen en ook niet om bij mijn hotmail te komen.Zijn er nog mensen met problemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden