Spring naar bijdragen

goedemorgen

anjo

Aanbevolen berichten

quote:

Originally posted by:
pippi

Ik voel je genieten Kirky en zie je bijna zitten daar achter je pc tje. Oude herinneringen ophalen.

Corinne ik begrijp niet hoe je dat doet. Ik ben elke ochtend met het huishouden bezig. In 20 min zou ik het niet redden. Koken duurt al minstens vaak een half uur. Boodschappen een uur etc. En zo te lezen ben je ook elk weekend constant aan het wassen..

Het gaat om het schoonmaken, he. Niet al dat andere. Bovendien wassen is leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pippi: ja wel vreemd zo'n avondje alleen met het idee dat de rest aan het feestvieren is.
Een beetje dubbel momenteel.

Moet me ook inhouden om niet toch een extra pammetje in te nemen.
Dus fris en fruitig de avond genieten en me inhouden om niet nog meer te gaan doen, terwijl
ik daar geen zin in heb. Ook al zoiets raars.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo we gaan te bedde. Tina ligt erin. Veilig !!!!!!!!!!

Ik wou dat ik haar in bed vast kon tapen, ik vind het zo eng die krukken, ben zó bang dat ze valt, loop als een kloek achter haar aan.

We kunnen mekaar goed velen merk ik. Geeft hoop. Er zijn ook nog twee pubers. Dochter en Tina zijn dikke mik. Ben ik al achter gekomen met Kerst.

Ik hoop dat Anna veilig bij Soothe is. En dat An rust heeft in haar donder.

Tine,
Meisje, ik vertelde je dat het even moeilijk is. Komt goed. Per dag, en anders per uur doen!

Hier gaan de kids ook weer schaatsen morgen, heerlijk.

Welterusten allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond!
Dat doe ik dus ook niet meer, uitloggen hier.
Normaal sloot ik gewoon het hele venster, en kon dan de volgende dag gewoon weer openen zonder eerst in te loggen met gebruikersnaam en wachtwoord.
Nu moest ik alles weer invoeren! En wist het natuurlijk niet meer!
Mailtje gekregen en nieuw wachtwoord.....hoop dat het nu weer automatisch gaat....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoofdpijn zakte wat na het avondeten (er laat gegeten).
Daarna zowaar nog gestofzuigd en gedweild hier!
Morgen feestje van mijn nichtje.
Ik wil eigenlijk ook nog met mijn zus napraten over het gaan werken in haar winkel (Natuurvoeding en homeopathei e.d.).
Ze gaat een bestaande winkel overnemen en verbouwen.
Grootste nadeel: het is in Schiedam en daar woon ik niet.....:brokenheart::(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh! Dan ken de je winkel wellicht!!
Ik vind het zó moeilijk, breekt mijn hart :brokenheart:
Het was van kind af aan al mijn droom om samen iets te beginnen of samen ergens te werken.
Natuurvoeding en natuurgeneesmiddelen is nu gelukkig ook HAAR ding!
Ik studeer Toegepaste Veterinaire Natuurgeneeskunde.
Zou best aansluiten, maar is dus niet veterinair, maar humaan. En nu werk ik juist in een dierenartspraktijk....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze wil zelf naar de Basiscursus Natuurvoeding met haar medewerkers, eens in het jaar wordt dat gegeven in Harderwijk (ook een end weg). Ze wil dan met z'n allen met de auto, carpoolen.
Die cursus is al in februari, dus ze is nu toch wel aan het kijken of ik daar dan ook heen zou kunnen.
Of die andere die gesolliciteerd heeft...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gut het gaat echt goed hier, toen ik van de zomer was gestopt zat ik met flessen cola naast me (of iets anders) om maar iets te hebben ipv. Nu helemaal geen last van. Als ik dorst heb pak ik een glaasje water of glaasje sap en dan is mn dorst gelest. Klaar.
Ook mn gedachtes zijn heel anders, meer zekerheid, zo is het goed. Niet bezig met 'niet drinken'. En dat voor een vrijdag avond. Fijn hoor.
Leuk Kirky, ik weet em nog een beetje wel van vroegah die klip, bij Avro's Toppop Yeah met Ad Visser. Met zn leuke bril haha. Best een goed nummer trouwens !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag het nog allemaal qua onderwerp? ;)
Het drank-gerelateerde is dat als ik meer met haar omga ik minder drink denk ik. Ze houdt mij vaak aan mijn normen en waarden e.d.
Het vrijgezellen-leven wat ik hier nu heb (ben alleenstaand) zou eerder aanzetten tot drinken.
Maar ik heb verder weer niks met Schiedam!
Woon nu zo lekker dicht bij de zee!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ik er over nadenk zou ik vanavond een prima reden hebben gehad om te drinken trouwens, ik heb uitnodigingskaarten gemaakt voor de herdenking van mn pa. Gaat niet in je koude kleren zitten. Maar nu pas realiseer ik me dat ik er helemaal niet aan gedacht heb om de flessen te halen.....echt een heel goed teken !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...