Spring naar bijdragen

vroege vogels pikken de eerste worm

anjo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 238
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Maar heeeee was geen kattepis he, ben de afgelopen 5 jaar erg ongelukkig en eenzaam geweest, niet op mn plek. Afgelopen jaar was een hel. Ik kwam als een dood vogeltje uit een geweldadige relatie en toen ik weer een beetje rechtop ging staan kreeg ik het bericht dat mn vader was vermoord. Toen ging ik koppie onder.....afgelopen zomer heb ik met mn allerlaatste oerkracht gevochten voor mn geluk. Heeft maanden geduurt voordat het weer een beetje op de rails was.
Nu nog niet 100 % heb extreme last van schuldgevoelens, nog een laatste staartje van mn geweldadige ex....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het Tas.
Maar dat lukt me niet.
Er is eigenlijk niets.
Behalve dat ik nooit naar mezelf heb geluisterd.
Dat nooit heb geleerd.
Das alles. Dus peuanuts als je dan al 40 bent.

Ik sluit me af en ga naar bed.
Sorry. Alles is goed.
Ik moest even vaag spuien...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe mn best weet je, maar ik ben wel een vechter, ik geef niet op. Al duurt het twintig jaar, het zal me lukken. Ik bijt me vast als een pitbull en laat niet meer los. Het is verdomd lastig om standvastig te zijn en te blijven. Het gevoel te hebben dat je door zand moet zwemmen om ergens te komen.
Het scheelt dat ik alleen ben. Zonder familie. En toch ook weer niet. Ik heb ook wel weer eens zin in een hartstochtelijke liefdeskus, een familiedagje, een arm om me heen. Nu heb ik de vrijheid om elke dag te doen wat ik het allerliefste wil. Ik ontmoet veel mensen. Maar ik ben wel alleen. Niet eens iemand om eens lekker ruzie mee te maken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...