Mai Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Wat er gebeurd?20 jaar naar de kl*te.Dat is wat er gebeurd.Stilgestaan. Foetsie. Weg!En nu wil alles er in één keer uit.Maar dat is dit meisje niet meer gewend.Handen in het haar.Maar. Het komt weer goed.Volg jij het nog? Ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 Hoi Woman.Hoe deed jij het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 Haai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 dank je marjo,ik lig weer helemaal in een deuk, vooral om de laatste zin!en verder... ik laat het me overkomen..hier stond een verhaal die niet voor publicatie geschikt is:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 heb je dan zo een giga ruzie gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 ben er nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 Hoe deed ik wat Marjo ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 Nee.Ruzie komt niet in het woordenboek voor.Ik zou bijna beginnen. Maar heb het terug genomen.Zelfs geen zin meer in ruzie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 Hoi Tasseke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 Stoppen met die rotzooi of relatie of happy zijn ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 je leven weer oppakken en vormgeven Woman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 Ik ben verhuisd, Marjo en inderdaad geen relatie meer.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 marjo, wat had je verwacht en wat is je vandaag zo tegen gevallen??hoi woman!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 Ach, dat is voor iedereen verschillend.Moet het toch zelf doen.Lukt ook wel. Uiteindelijk. Vast... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 Mn begeleider stuurt het er steeds op aan dat ik dingen ga doen die ik heel erg leuk vind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 marjo wat maakt jou zo bang?beslissingen?alleen zijn?etc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 Nou niet zoveel hoor.Een woord.Een gebaar.Misschien zelfs heel voorzichtig een compliment.Een lach.Een geinige opmerking.Een arm. Niet in de zin van ik wil door.Maar in de zin, we doen het goed.Ga nou maar weg Marjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 Maar heeeee was geen kattepis he, ben de afgelopen 5 jaar erg ongelukkig en eenzaam geweest, niet op mn plek. Afgelopen jaar was een hel. Ik kwam als een dood vogeltje uit een geweldadige relatie en toen ik weer een beetje rechtop ging staan kreeg ik het bericht dat mn vader was vermoord. Toen ging ik koppie onder.....afgelopen zomer heb ik met mn allerlaatste oerkracht gevochten voor mn geluk. Heeft maanden geduurt voordat het weer een beetje op de rails was. Nu nog niet 100 % heb extreme last van schuldgevoelens, nog een laatste staartje van mn geweldadige ex.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 Niets maakt me nu bijna meer bang.Het is meer wat heeft me al die tijd zo bang gemaakt.Dat ik niet heb geleefd. Stop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 Woman. Ik sta elke keer versteld!En ook weer niet! Danke meiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 marjo,zeg eens recht door zee wat je is overkomen en wat je erbij voelt of voelde!nu wordt alles zo vaag...... ik heb moeite om te reageren want het lijkt of alles klopt of alles fout is.mag ook op een andere manier, dat weet je toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 Ik weet het Tas.Maar dat lukt me niet.Er is eigenlijk niets.Behalve dat ik nooit naar mezelf heb geluisterd.Dat nooit heb geleerd.Das alles. Dus peuanuts als je dan al 40 bent.Ik sluit me af en ga naar bed.Sorry. Alles is goed.Ik moest even vaag spuien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 hoe staat het met de peiling woman??lastig he,iedereen heeft een mening Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 Ik doe mn best weet je, maar ik ben wel een vechter, ik geef niet op. Al duurt het twintig jaar, het zal me lukken. Ik bijt me vast als een pitbull en laat niet meer los. Het is verdomd lastig om standvastig te zijn en te blijven. Het gevoel te hebben dat je door zand moet zwemmen om ergens te komen. Het scheelt dat ik alleen ben. Zonder familie. En toch ook weer niet. Ik heb ook wel weer eens zin in een hartstochtelijke liefdeskus, een familiedagje, een arm om me heen. Nu heb ik de vrijheid om elke dag te doen wat ik het allerliefste wil. Ik ontmoet veel mensen. Maar ik ben wel alleen. Niet eens iemand om eens lekker ruzie mee te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 marjo,je mag altijd spuien!!! en soms krijg je kritische vragen.maar daar kan je over nadenken!slaap in ieder geval lekker en ik spreek je morgen weer! en mocht je je ellendig voelen, dan weet je het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden