tasseke Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 doeiiiii marjogeniet ervan! we horen het later weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 he wing...je bent er ook weer, teveel genoten van de vrijheid of was het een brainwave? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 ach kop vol met watten hé, dan komen de berichten niet zo goed binnen.hoe is het eigenlijk met je lamp? ik heb niet meer vernomen of deze nu af is.heb je het ook nog over je training gehad?oooohhhh, ik maak niets mee dus bestook ik iedereen met vragen, hoezo kletskous?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Pippi: ik heb deel 1 niet gelezen, deel twee wel. Op dat moment voor mij enorm emotioneel en heb het in een vaart uitgelezen. Ja, dan kom je weer tot rust als je weer kan lezen.Dat heb ik ook met tv kijken, gewoon eens een film afkijken b.v.Maar ik ben weer met iets nieuws bezig. Mijn gehik tegen het vernieuwen van mijn telefoonboek is een waar project geworden. Ik zit hier met klappertjes, papiertjes, agenda, mobieltje.Tjonge wat heb er de afgelopen jaren een zooitje van gemaakt, dat ik nog iets hebben kunnen vinden...Het brengt me weer terug in de tijd.Mensen die ik niet meer spreek of een periode die is afgesloten en de mensen gewoon niet meer zie.Familie die er niet meer is...........Ik heb nog een telefoonnummer met automatisch antwoordapparaat van mijn lieve zus.Het bestaat nog steeds... soms bel ik haar.Ik laat het er nog maar instaan en ga haar even bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Goedemorgen Wing..... terwijl ik schrijf staan er ineens een hoop berichtjes... Marjo: veel plezier vandaag.Tasseke: ff lekker rustig wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 wing,gewoon zin maken voor die lamp! voordat je het weet ben je een jaar verder, alhoewel dat werkt voor mij zo.ik heb gisteren pas de zoom verlegd van een broek, nog net op tijd want hij lag al een jaar in de kast en is nu bijna uit de mode nog even afwachten dus met die training, ach waarschijnlijk geven ze je direct gelijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 an goedemorgen,geen ochtendhumeur dus ik zit direct in de vijfde versnelling!!tjeetje ik ken die projecten wel ik begin alleen steeds weer opnieuw. nieuwe pc al de telefoonnummers erin, nieuwe mobiel.. schonen..ach ik heb ook 6 systemen en niet een is compleet.het enige waar ik echt een vet probleem mee heb is verjaardagen.ik vraag nu al 5 jaar om een verjaardagskalender (ben te kniertig om het zelf aan te schaffen)maar goed vergeet dus regelmatig verjaardagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Goeiemorgen, An, lief van je hoor, maar dat klaarstaan voor anderen is ook mijn valkuil. Ik weet dat ik iemand weer uit de shit kan trekken en kan laten relativeren, daarna gaan die mensen opgelucht huiswaarts en begint het bij mij. Dus het is ook oefenen om grenzen aan te geven. Buuf was gisteren zo in paniek die wilde het liefst bij mij blijven want ze durfde niet meer naar huis maar dat trek ik niet, dus heb ik haar met mijn nintendo toch weer naar huis gestuurd en gezegd dat ze haar vriend uit bed moest trommelen. Anders ga ik er aan onderdoor.Goed project trouwens, grote opruiming van het telefoonboek, mijne wordt steeds leger. Het geeft ook aan waar je staat in het leven, welke mensen voorbij gekomen zijn, welke blijven, het is een soort verwerken van het verleden.brrrrr, eerst maar eens de hond uitlaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 pfffff, ik moet echt iets aan mijn aura gaan doen!!!zo, de snert staat lekker te pruttelen, ga even snel douchen en liefkoos mijzelf met mijn nieuwe trui en dan hoperdepop naar pap en mam, even een toiletrol scoren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 ja pip,ik had mijzelf heerlijk genesteld in mijn bedje en dacht ......oeps trui uit anders kan je hem morgen niet aan!welk boek heb je gelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 ok..dat is mooi dat je daar over begint. ik moet maandag naar de bieb en heb deze al willen lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Morguh allemaal! ....een dokter die je ziet als een fles, treffend omschreven Anjo. Zo ervaarde ik dat ook met mijn vorige arts. Je merkte het alleen al aan haar houding....zo van, die maakt toch niets van zijn gezondheid en relateert de ongemakken maar aan allerlei ziektes terwijl de oorzaak haast wel de drank moet zijn; op het arrogante af en dat terwijl het bloedonderzoek niets verkeerds uitwees. Maar vooral waren mijn psychische problemen haar teveel, moest maar eens tot bezinning komen. Kijk, als ik nou constant aan het zuipen was en mijn drankprobleem niet erkende. Nou ja, heb nu een andere arts die daar net als ik doorheen wil kijken.De vorige heeft trouwens geen aanklacht ingediend bij de politie toen ik een beetje veel boos werd....ze heeft het er maar bij laten zitten. Ze deed alsof ik haar wat aan wou doen toen ik haar achterna liep terwijl ze van mij wegliep...,.stond te trillen als een rietje. Arm mens, ik doe geen vlieg kwaad, wou gewoon letterlijk dat ze niet van mijn probleem wegliep; vroeg verdorie om hulp zelfs (doorverwijziging). Gelukkig had ik 2 getuigen die ook zeer verontwaardigd waren over haar starre houding. Enfin, dat is geweest. Ontbijt op bed laten brengen Tina toch zeker Houtje, je hebt een groot hart Haa, keep cool Pip (moet niet zo moeilijk zijn met deze temperaturen) Marjo, niet in sprookjes geloven hé? Of wel...veel plezier!Wing, hoe gaat het met crea schilderen....en wat is de inspiratiebron? Vandaag komt A. op bezoek, zijn we zo'n beetje een wekelijkse gewoonte van aan het maken op de zondag...kan ik mijn kookkunsten weer eens wat bijschaven. En eten met z'n tweeën is toch echt gezelliger. Ik ga op de woensdag bij haar eten...prima deal Wellicht een wandeling vanmiddag, vanaf morgen verdwijnt de sneeuw....nog wat fotootjes maken en daarna aan de warme chocomel, mit slagsahne en die kerstkrans moet ook maar eens op.Fijne dag allemaal!tiepvoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 zo,dit was niet zomaar een douchje nemen maar het mondde uit in een compleet renovatieproject!grrr, ik vervloek diegene die ooit heeft bedacht dat hele bossen haar uit is en diegene die scheermesjes voor vrouwen heeft uitgevonden.die van mij is dus bot..... resultaat.... géén bikinilijn maar een heus zigzaglijn hier en daar een rood vlekje...ok ok niet alcoholgerelateerd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 sneeuw Har? wauw!ik zit er over te denken om vandaag misschien toch te gaan schaatsen, maar weet nog niet of ik de kou wel in wil eerst maar eens in huis aan de slag, achterstallig opruimen enzo, morgen weer echt aan het werk want dat gesodemieter heeft nu lang genoeg geduurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Goedemorgen allemaal!Ik ben al halverwege amijn ontbijt, de honden hebben ook al gegeten en zijn al naar buiten geweest voor de eerste ronde.Straks beslissen of ik naar de waterpartij ga die nu SCHAATSpartij geworden is, of naar het strand..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Goeiemorgen deze morgen!!!Ik vind het een beetje raar om voor postbode te spelen terwijl de boodschapper naast mij zit. Dus... ik laat die effe zelf d'r woordje doen. Ik begrijp dat dat eigenlijk niet de bedoeling is Tactive. Maar vandaag is ze de jarige job. Blackster!!! Gefeliciflap!!! :present:En je liedje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 *** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 goedemorgen spud en blacky,maak er vandaag een heerlijk, leuke en gezellige dag van!! :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 So en om nu verder misbruik te voorkomen loggen we weer keurig netjes uit. Op naar Sluis!!!! Fijne dag vandaag allemaal!! (spud speaking) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Haha grappig Tasseke: zo'n broek ligt bij mij ook op tafel, al geknipt, nu nog onder de machine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 kan de broek nog een seizoen???anders wordt het toch de nieuwe burda aanschaffen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Oh, gelukkig had ik Blacky al vannacht gefeliciteerd, want ze loggen nu net uit...ik zat even het draadje door te lezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Oh jee, ben weer aan het niezen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Anjo, bedankt voor je advies over het paspoort!(ook al ben je uitgelogd, misschien lees je het later nog...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Ik hoop dat mijn pasfoto nog goed is.....heb geen geld om daar ook nog eens nieuwe van te laten maken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden