Mai Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 Ik wist vanaf dag 3 dat dit het niet zou worden.Deze relatie. En ik heb nog 20 jaar doorgeknoktom er wat van te maken. Het was een keus.Want wie A zegt... Een vlucht van thuis weg.Het was makkelijk. En nu is alles anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 Ik kan doen wat ik wil, wanneer ik wil, hoe ik het wil, niemand die me in de weg staat. Dat is een grote vrijheid ja Maar ja, uiteindelijk kom ik thuis in een koud donker huis en moet ik zelf de lichtjes aandoen. Alles heeft een keerzijde ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 En toen was de drank al binnen geslopen..Altijd weer die drank. Want dan lukte het wel.Popie stoere vrouw. And it al ends. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 woman,het blijft een gevecht.. maar wel één die het waard is..je vecht voor een leuk, interressant, bewonderigwaardig leven en wie niet??laatst zag ik een docu op tv... het ging over een 100 jarige, hij was nog elke dag bezig met vechten maar had alleen maar leuke verhalen te verellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 Ja ik snap dat Marjo, ik had ooit een vriendje en toen besloot ik een weekend eens niet te drinken......tot mijn schrik kwam ik erachter dat ik dat vriendje helemaal niet leuk vond......toen ben ik snel weer gaan drinken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 even de sex reclame uitzetten|!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 Ja ik denk dat ik ook wel honderd word, eigenlijk zit ik daar niet zo op te wachten, op een gegeven moment is het wel mooi geweest ofzo. Maar ik vrees dat ik nog wel een jaartje of 60 meega.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 Ja bah vies he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 Thuis was het verwarrend voor mij.Maar de relatie bleek zo niet nog verwarrender.Dus nu ben ik verward. Logisch toch!En geen gedemp meer. Dus hoe nu verder. That's all.Duidelijker kan ik nu niet zijn.Het is klaar.Straks ben ik vrij.Want ik begin een beetje te voelen hoe dat voelt.En nu moet ik huilen.Dus sluit af. Ga naar dat kille rotbed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 slaap lekker Marjo, ik ga nog even Frasier kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 ja marjo, het is nu tijd voor B!!des te langer alles wordt uitgesteld des te moeilijker het gaat worden, of je krijgt hoop of wat dan dan ook.maar nu maak je ook de andere kant meedoe iets, neem stappen.nu kan alles nog goed geregeld worden maar als je te lang wacht wordt één van beide boos en dan wordt de weg wel lang.in ieder geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 Ik ga mn computer uitzetten, lieve dames, slaap zacht en schone dromen !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 slaap zacht woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 slaap zacht marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden