Spring naar bijdragen

vroege vogels pikken de eerste worm

anjo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 238
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

An,
Ja, ik heb ook behoefte aan mijn werk. Aan het naar buiten gaan, een andere omgeving met andere mensen. Wat dat betreft, heb ik het echt goed getroffen met die baan. En zij met mij, want het heeft lang geduurd voordat ze iemand voor vast konden vinden voor zo weinig uur in de week. De mensen die ze daarvoor hadden ter vervanging van mijn (ongeneeslijk) zieke voorganger, waren uitzendkrachten en mensen die het als een tussenstap naar een baan met meer uren zagen. Ook mijn tegenkandidaat streefde naar meer uren op korte termijn. Ik niet. En voorlopig blijft het nog wel genoeg voor mij. Past prima in een dagelijkse struktuur, is goed voor mijn gevoel van eigenwaarde en ik heb toch een inkomen van mezelf.

Wingchun,
Idd alleen maar bezig zijn met niet-drinken is zeker niet de weg naar blijven niet drinken. Daar heeft je coach helemaal gelijk in.

Water,
:)

Woman,
Dat ruikt lekker!

Fish,
:)

Rudy,
Dank voor de felis. Leuk dat je Kohtje hebt ontmoet. Best een aardige kerel, he. Ik hoop wel dat hij een paar pondjes is aangekomen, volgens mij zou hem dat goed staan. Januari vorig jaar vond ik hem wat te mager.

Marjo,
Welkom thuis! Moe zeker van al dat geslenter en wachten? Het bos zag er vast sprookjesachtig uit met al dat wit!

Die gaan slapen: welterusten en morgen weer een dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...