rapilos Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 Pipi,Het is geen dotteren, dat gaan ze pas doen als er verstoppingen zitten en dat kunnen ze met deze behandeling opsporen.An,Je hebt gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 Spud,Ik weet niet of het complicaties kan geven in combinatie met drinken.Gezond kan het volgens mij niet zijn.Maar misschien houdt hij zich in daags voor de behandeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 Marjo, ik wil je wel een vrijblijvende cursus geven in onafhankelijkheid Mijn vrienden en dan voornamelijk de innetjes komen altijd bij mij de kunst afkijken. Ja dit allemaal met een warrig hoofdje omdat ik altijd denk als ze komen dat ik ze gesteund heb, maar eigenlijk kwamen ze om op cursus te gaan ofzo. Blijkbaar ben ik een zeer goed lerares. Allemaal weer aan de man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 Eigenlijk vind ik het belangrijker dat jij op jezelf past Rapilos, je man schrijft immers niet mee. Doe wat goed is voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 Rapilos, je bent hier altijd welkom.Sterkte meid. Je doet goed! Nu ga ik koken.En een beetje oefenen in stil zijn.Maar dan anders.Niet alles is zoals het lijkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 Hoi,Ik zeg jullie even allemaal gedag. Ik heb snel het draadje doorgenomen. Er zijn weer veel mooie dingen geschreven. Ik kan daar wat mee. Ik ga zo iets te eten maken en dan nog wat tokkelen. Na mijn pianoles kom ik dan wel weer echt langs i.p.v. in een flits. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 Vrijdag een afspraak om 16.00 uur met de tattooman....Een afsluiting van een hele zware tijd, na 5 jaar mag dat wel (nekbreuk)Spannend en helemaal te gek !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 Leuk Woman, maar ik neem aan dat ik niet de enige ben die nieuwsgierig is. Wat komt erop? Buiten dat, ben jaloers! Altijd aangenaam een tatoo te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 Ik zal eens kijken of ik em hier kan plaatsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 Kirky? Heb je wel een usb kaart in je nieuwe? Dan zou je in mijn beleving effe de kaart in je oude kunnen zetten en de boel overzetten. En er moet natuurlijk ruimte gemaakt zijn op je moederbord om die effe te intergreren. Of ik zeg iets fouts, maar dat was mijn manier om zaken over te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 Spud,Ik pas ook goed op mezelf hoor,jij ook?Marjo,Bedankt,Woman,Waar ga je die tattoo laten zetten dan en is tie leuk?Ik ga even weg,rauwe andijvistamppot maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 http://www.tattootribes.com/multimedia/90/lotus.jpgEr komt nog wel beetje schaduw in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 Ik ga eten. Want heb enorme last van hongerfreggles. Eentje maar... Nee, geen eentje bladiebladiebla.U kent het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 Rapilos, hoi !Tattoo komt in mn nek !x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 Heb je geen cd-rom la in je pc Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 Kirky, zet je alles op je usb ??? Dan is het wijs om je mailbox te legen, ook de verzonden bestanden en de verwijderde bestanden. Daar ziiten vaak heel wat foto's en muziekbestanden in !!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 Klopt, win 2000 kent die ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 misschien op het internet naar een driver zoeken.alhoewel voor win98Ik zet er vraagtekens bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 Gelijk maar even toegeven ik ben zwaar onder de invloed. nee niet van drank maar van de Xanax.Het spijt me maar als ik dan op vakantie ga wil ik wel bergen beklimmen enzo. Normaal gesproken slaat niets aan maar ik zweef nu zowat boven mijn bureau. Is vast een goed teken. Denk ik Ik had heel BB verhaal gemist. Misschien dat het te sprake gekomen is toen ik even niet hier aanwezig was. Maar het heeft impact gemaakt en dan baal ik dat dit anonieum is. Ik heb even geen woorden. Het is een rotdag, vandaag is ook X zijn chemomaatje een jaar geleden overleden. Gisteren was mijn vriendin haar verjaardag. Natuurlijk heb ik kaartjes geschreven maar het voelt zo fake aan. Dus als je dit leest lieve BB, ik zou je zo graag gewoon een knuffel willen geven. Als ik weer (lege) woorden weet dan schrijf ik die naar je.Relaties. Zelfs de meest perfecte mensen zonder enige problemen hebben moeite met relaties. Ik vond het een k... boek maar volgens mij komen ze inderdaad van Mars. En wij dus van Venus. Wij zijn even moeilijk voor hen als zij zijn voor ons. Mijn oma zei altijd geen hand vol maar een land vol. Ik adoreer mijn oma maar daar had ze het dus fout. Als wij tieners zijn is het heel Europa vol maar namate je ouder wordt word die klik zeldzaam. Als je een relatie hebt met die klik en de relatie is niet schadelijk voor je, vecht er dan voor. En dan heb ik het over een relatie, niet een huwelijk, niet samenwonen maar gewoon iets dat je deelt met iemand van de andere sex. Het is kostbaar.Rapidos, moeilijk he om er weer tussen te vallen. Een dag en het is weer over. Dus ik wil je graag morgen weer lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 Trees, Leuk programma Miami Ink. Het is dat ik al plakplaatjes haat maar je zou toch geneigd worden?Hoop dat je vanavond eerder in slaap valt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 kirky kijk even naar merknaam.Ik heb je drivers van peak toegestuurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 ik bedoel een branderdan copieer je toch al de bestanden naar een cd rom schijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 Woman, ben jij van je paard gevallen? In je nek? Heb je geen ander plekje over? Zelfs Ami van Miami Ink zegt dat dat geen goed idee is. Mensen zijn nog steeds niet zo vrijdenkend. En ik snap hem wel nekbreuk etc maar bovenop je rug? misschien................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 Kirky, je nieuwe pc is aangesloten? Dan kun je via een kabeltje en "nieuwe netwerkverbindingen" een verbinding maken via je 2 pc's dat scheelt een extra stap en een hoop Heisa. Ik weet dat het kan, maar weet niet hoe het moet. Water??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 En dan heb je nog een foefje via je instellingen. Kun 98 weer omzetten in iets.. U begrijpt, ik heb het allemaal gehoord/gezien maar de klepel ben ik kwijt. Da's iets voor experts. Drivers hoeft overigens niet via cd rom die kun je downloaden.Dat foefje staat op internet. In toetsen, w98 configureren met xp of ik wil een 98 bestand uitvoeren op xp..Wat heb jij eigenlijk Kirky? Vista? That's the future. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden