Spring naar bijdragen

dinsdag 13 januari

Mai

Aanbevolen berichten

Kerels en emoties Knuf zijn twee aparte dingen.
Maar de aanhouder wint.
Als eenmaal het ijs is gebroken zijn het net mensen.
Maar ok het is ook weer zo dat meesten van ons, boven, wat ze mee maakten moesten staan.
Geen woorden aan vuil maken.
Sterk zijn en geen watje.
Niet huilen maar de pijn verbijten.
Gevolg, ik voelde me ver boven de mensheid verheven.
Al de lijnen van toen kun je doortrekken naar nu.

Ben nu echt weg.
saluut.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 193
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het idiote is dat ik eigenlijk helemaal niet om eten geef.
Toen ik ooit ns stopte met roken zat ik heel de dag te eten, maar vond er eigenlijk niks aan.

Ik heb ook weer moeten leren genieten van eten. Dus tijd nemen om te koken, nuchter, tijd nemen om aan tafel te zitten, nuchter en dan gewoon mee te eten, nuchter.
Voorheen kookte ik ook zeer uitgebreid, meer als nu overigens, maar wel met de nodige drank bij me in de buurt. Zo vroeg mogelijk die keuken in want ik vind koken zo leuk en lekker :D

Dus de eerste keer dat ik weer ging uit eten b.v. was kortom VRE SE LIJK. Dat eten interesseerde me geen bal.
Ik ging pas eten als ik had gedronken, daar kreeg ik honger van.
Niet gewoon eten, eerder vreetbuien. Onregelmatig eten etc.
Dus als ik drink word ik dikker en dikker en dikker totdat ik bijna ontplof.
Maar die tijd ligt nu alweer ver achter me. Toen ik voor het eerst echt stopte met de drank viel veel af.
Gelukkig is het nooit meer zo erg geworden. En zal het ook nooit meer worden, want... ik drink gewoon niet meer.

Ik moet nu wel heeeeel veel eten wil gaan aankomen en dat is nu ook wel weer handig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, nu de race-schoenen aan, kindjes ophalen, boterhammetjes geven, in bad doen, warm eten verder afwerken, groten helpen met huiswerk , hen naar hobby's brengen, hen ophalen, samen warm eten, keuken opruimen,.... en dan eindelijk zelf weer even wat rust!! Vandaag moet ik ook even alles alleen doen, pippi, man heeft vergadering, pfff!! Maar je hebt wel gelijk, anders is hij er wel om me te helpen!! En nu moet ik rennen!!!
Dus misschien tot later!!

Liefs van knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit schrijf ik maar in afwachting van de IP change.. Pfff wordt daar soms wel een beetje moe van hoor! Mijn provider vind dat ik elke week een nieuwe moet hebben. En dat gaat dan gepaard met een aantal uren geen internet. :huh:
Geef mij maar die goeie oude tijd, gewoon een vast adres, no problems. ;)

Zet me wel aan het denken.. Het is prettig dat er zoveel geautomatiseerd is maar als je effe een foutje maakt, zoals verkeerde w8woord invoeren bij je bank. Dan ben je wel effe een tijdje je overzicht kwijt want die afschriften laten eerder je verleden zien dan het moment suprème. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik wil toch graag weten wat ik nog heb i.p.v. een overzicht van wat ik uitgegeven heb. :D
Ach niks is voor niks en Spud kan het nu met een glimlach zien. Want ze is nuchter. Nuchterheid brengt voor mij meestal ook ongehaastheid. En dat onthaasten daar streef ik naar in mijn leven. Geeft zoveel meer! Effe kijken of ie het weer doet. :D

Blijkbaar nu minuten. :D Maar als ik er na deze weer uit lig dan ga ik iets anders doen. :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké ik lag er weer uit! :D Praat zo lekker makkelijk. :D

Pips, effe een aanvulling, da's niet geslacht bepaald hoor da's om het even wie of wat. In de ban van verliefdheid, gaan mensen rare dingen verwachten. Vind ik althans.. Maar misschien denk ik wel raar. :D

Als ik iemand leuk en aardig vind en ik twijfel of ik er verliefde gevoelens voor heb. Ga ik altijd pijlen bij mezelf hoeveel ik voor iemand over heb. En dan moet ik concluderen dat dat eigenlijk vrij weinig is. :huh: Zolang ik een stukje van mezelf in moet leveren, dan is het echt over. :D

Volgens mij noemen ze dat ook dominant. ;) My way of anders niet. :D Maar als ze dat doen is het ook niet goed. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja, als ik het nog eens over m'n peut heb, dan moet dat coache zijn.. :$ Ik mag geen peut meer zeggen van 'm. :D Voor mij is iedereen een peut als ie je verder helpt en hij vind het verstandig dat ik het verschil ga zien tussen begeleiding en intensieve peutentherapie. :D Peut = de leeraar Coache = het hulpje in de klas ofzo.. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yeps, je ziet het goed. Zodra ik maar een seconde denk dat die ander mijn roeibootje doet kapzeisen dan ben ik weg en moet die alleen voortvaren. Da's nou niet echt het ware liefdes gevoel lijkt me. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
pippi

Ik weet het verschil ook niet, maar een coach kan iedereen zich noemen.

Elke gek om het zo te zeggen. Valt niet onder de beschermende beroepen.

Dan hou ik het erop, dat een coach iemand is waarvoor je zelf kiest en een peut je toegewezen wordt. ;)
Al hebben bij mij peuten ook vaak het pad moeten ruimen als ze niet goed voelde. Kunnen zij niks aan doen maar het helpt mij ook niet en dan vroeg ik na een tijdje rommelen een andere. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, zitten een hoop kwakzalvers tussen bij die peuten. Die denken door die naam je vanalles aan te kunnen praten zodat ze hun geld binnen krijgen..

Zelfs als je eindelijk het lef hebt om voor jezelf te kiezen moet je nog vechten om de juiste peut te krijgen die bij jou hulpvraag past ben ik van mening. Zo zwak als je bent moet je het maar met die ene doen. Maar als die nou net het bloed onder je nagels vandaan haalt door alleen maar zijn/haar gezicht? Mag je dan niet zeggen dat de samenwerking niet werkt?
Gelukkig heeft mijn mum mij heel veel relativeringsvermogen meegegeven en me duidelijk gemaakt dat dokters, peuten en psychiaters mensen zijn, net zoals jij en ik. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mensen die het hier wat zegt! :D Ik heb jeugdsentiment binnengekregen vandaag! :D Theo & Thea!!! :D

Heeft 2 maanden geduurd en nu heb ik het binnen. :D Word vanavond dus weer lekker effe kind zijn. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom ben ik vaak geswitched. Ze hebben me allemaal een stukje verder geholpen daarvan ben ik overtuigd. Maar er waren er ook een aantal die me nog een extra probleem aan wilde smeren en daar stond ik echt niet voor open. Had al genoeg aan wat ik had. :D

En daarom zeg ik altijd tegen mensen, je hebt het recht om iemand anders te vragen. ;)

(toevoeging, vermits je het wel geprobeert hebt ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Heb een tijd niets van me laten horen, maar jullie wel al die tijd gevolgd.
Vind het vaak moeilijk om te reageren, weet soms niet wat te zeggen.
Jullie zijn zo,n hecht groepje.

Drank nog steeds goed onder controle.
Wel wat zorgelijke tijden aangaande mijn man.
Hij zit te wachten op een oproep voor een hartkatheterasatie.
Had gisterenavond toch weer wat vage pijn op zijn borst.
Hij drinkt helaas nog (teveel) en dat valt niet mee om aan te zien als je zelf gestopt bent en ziet hoe een ander zijn lichaam eigenlijk sloopt, al zal hij dat zelf zo niet zien.

Vaochtend met vriendinnen een flink eind gewandeld, dat doet altijd goed.
En wat therapeuten betreft, ik heb een hele goeie bij wie ik alles kwijt kan en die hele zinnige antwoorden geeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo pipi en spud,

Bedankt voor jullie reactie, lief vind ik dat.

En Spud, het is niet een echte operatie wat mijn man moet ondergaan, maar ze gaan via de pols met een slangetje door de aderen richting hart.
Dan spuiten ze een contrastvloeistof in om te kijken of er geen verstoppingen zitten ofzo,
Ook kunnen ze dan zien of er misschien sprake is van een lekkende hartklep, want dat zit ook in de familie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Rapilos, ben niet zo geneeskundig aangelegd :D Maar weet wel dat alcohol je bloed verdunt, lijkt me allemaal geen pretje dan en kan me voorstellen dat dat extra zorgen met zich meebrengt. Voornamelijk de buitenwacht. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hooi!

Denken en praten.
Huilen en vechten.
Recht en krom.
Waarheid of niet.
Ze heeft me naar bed gestuurd.
Want ik viel om.

Ik voel dat ik het in me heb.
Het zit alleen zo diep weggestopt.

Veel geleerd met Klaas.
Dat blijft mijn stellige overtuiging.
Veel pijn uit het verleden van beide kanten.
Er bleef niet genoeg over.
We sloten ons af. Enough is enough.

Ik wil weer leven.
Dwars door alles heen.
Voelen.

Het komt goed.
Het komt goed.

Dank je Rudy.
Voor je inzichten en waarheid.

Dank je Wing.
Voor je onvoorwaardelijke liefde.

Dank jullie wel allemaal.

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...