Spring naar bijdragen

wat vliegt de tijd

anjo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 368
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Erg he, marjo. Ik schaam ook zo totaal niet.

Ik ben in zo'n belachelijk goede bui, heb ook zo'n zin in mijn vakantie. En het is verwennerij all over want ik mag om zo'n kort wikkelvestje. Om over hemdjes te doen zodat je armen bedekt zijn waar het nodig mocht zijn ginder.
Gisteren met de vriendin van mijn zoon afgesproken dat wij het statiegeld van de cola in een varkentje gaan doen dat niet open kan. Het is een liefje maar heeft geen handen want dat noem je geen gat in de hand meer. Die twee drinken cola alsof het water is. Ze zei eerst dat lukt nooit totdat ze besefte dat ze dan eerst langs mij moet. Ze heeft een dochtertje van vier en dan is het toch leuk als we iets konden doen met haar?

Goedemorgen, An.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke,

Wij hebben allemaal dingen gedaan waar we ons nu over schamen. Het ligt in het verleden, laat het daar.
Hoe moeilijk dat ook is. Je schrijft dat ze ook gestopt is? Dan hebben jullie nu een totaal ander gevecht waarin je elkaar kan steunen.

Lijkt mij heel wat gezonder dan degene die vorige week smorgens al aan de pils wilde gaan. Sorry, heeft indruk gemaakt.

Marjo, schaamte over wat ik gedaan heb onder invloed is tweede natuur geworden. Maar als ik niet drink zijn er plenty dingen waar ik mij aan irriteer aan mijzelf maar dat is geen schaamte.
Schaam je nooit voor wie je bent. Misschien ligt het aan mij maar hoe lang sta je nu al droog? Hoe lang knok je al voor je gezin? Als ik trots op je ben, wil je dan proberen om dat ook op jezelf te zijn?
Als er iets is wat je niet bevalt dan werk jij er aan.
Tja je moest je schamen.

:D:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bako,

Wat leuk, dus je komt hier een weekje naar toe. Even een waarschuwing je weet dat hier bitter weinig te doen is in de winter? Natuurlijk ben ik trots op mijn provincie, zomers.
Ik weet niet of je Zeeland kent of waar je woont maar waar ik de meeste mensen over hoor die niet "voan hire" komen is dat ze verrast worden door de wind. Het waait hier altijd.
Als je het niet kent en hebt tips nodig over leuke eettenten of dingen om te bekijken of wat dan ook, geef maar een gil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morguns :)
Vervelend zeg, die ontsteking en al helemaal een antibiotica kuur, rotzooi. Toch mooi dat Tina nog steeds bij jou is Houtje. En wat die kids van jou betreft....is een weekje ma-staakt niet een oplossing? Niets bedden verschonen, eten klaarmaken (behalve voor jou en Tina doen) en ze het maar gewoon zelf uit laten zoeken. Zullen ze in eerste instantie misschien niets om geven (Mc Donalds en zo) maar op den duur zullen ze toch raar opkijken :D Tsja, tieners zijn alleen maar op zichzelf gericht, kan Tina er mooi bij gaan staan met een spandoek "ruim je eigen rotzooi op".....och, ik fantaseer maar wat :P

Marjo, die ex-Klaas van jou is zo gek nog niet...lijkt me een goeie peer. Zit nou trouwens wel te balen hé, met die dooi ;)

Ga vanamiddag toneelspelen...zijn alkies immers goed in :D Nee, serieus, er is een toneelclubje in wording bij db. (doet me aan CPAS denken :) )Lijkt me hartstikke leuk, stond vroeger altijd voorop als deelnemer bij familiefeesten en op school als er iets op de planken gedaan mocht worden. Vind het ook leuk om sketches te verzinnen. Wordt nog begeleid ook door een heuse regiseuse en één maal per jaar wordt een voorstelling gegeven bij een grote zorginstelling hier in Ehv.
Ga alleen maar even polshoogte nemen want ik heb vanmiddag een intakegesprek bij dame nr. 2, oftewel therapie nr. 2: gedragstherapie bij Novadic....ik hoop niet dat ze mij een lesje wil gaan leren :P
Ik gedraag me toch voorbeeldig? :D
Heb wel het idee dat de medicatie diazepam en alprazolam me behoorlijk in balans houden. Slaap goed, ben helder en barst van de energie zonder te gaan hyperen.
Tsja, nog niet gehoord over psych. ga zo maar weer even bellen :angry:

Eerst nog een senseoooooo.....+ peuk! Hoe is het met de nicotinestoppers trouwens?

aanvulling

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...