Spring naar bijdragen

zondag 18 januari 2008

Houtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 269
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Woman, ik ga het hier es uitvogelen en volg je advies op. De eettafel bied tmogelijkheden door de manier waarop ik hier zit. Ga naar het noorden toe zitten en merken hoe het voelt.
Je raakt zo gehecht aan een plek die je kiest terwijl die wel niet goed kan zijn voor je.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even denken hoor, het echtelijk bed kan het beste in de kamer op het westen, met het hoofd naar het noorden, maar let op, in de seizoenen verschuiven de windstreken een kwartslag. Dus als je je onrustig voelt in bed kun je eens je bed een kwartslag draaien.
Geen spiegels in de slaapkamer en als je in bed ligt liever niet met je voeten recht tegenover de ingang, (dat assoicieert met een opbaring). Het liefst met je hoofdeinde tegen de grootste muur (dat doen we volgens mij allemaal automatisch al). En als het even kan wel vanuit je bed de deur kunnen zien.
Geen balken of planken boven je hoofd want dan krijg je hoofdpijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recht tegenover de ingang van de ingang van je huis een aquarium zetten. Bij gebrek aan :) volstaat een afbeelding van een vis ook. Dat is goed voor je inkomen, let maar eens op, bij elk Chinees restaurant staat een aquarium tegenover de ingang ....
De spiegel in de gang waar we hem allemaal al hangen namelijk aan de muur in de buurt van de deur.
Als een aspect niet helemaal lekker gaat in je leven kun je het verdubbelen (behalve je bed) door een spiegel er tegenover te hangen. In een winkel dus tegenover de kassa, thuis als je vaker gezellig met mensen wilt eten tegenover het fornuis (ik noem maar wat)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...