CPAS Geplaatst 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2009 quote: Originally posted by: wingchunLigt het nou aan mij of wordt er hier en daar met verholen smeuïgheid over die rotzooi geschreven? Waar dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanJoris Geplaatst 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2009 quote: Originally posted by: RosanNeem aan dat deze voorbeelden door menigeen aangevuld kunnen worden, want we worden toch handig in trucjes-land?! Ik koop mijn wijn altijd bij een grote duiste supermarkt-keten hier zitten er 2, 1 in een naastgelegen dorp, bij mn ouders(waar ik regelmatig kom) ook 1 en in het dorp tussen mn ouders en mij zit er ook nog 1 en kies heel bewust waar ik waneer ik waar mn wijn ga halen.ben er blij van dat ik die logistiek kan laten vallen......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2009 JanJoris: scheelt ja en wat te zeggen van het wegvoeren ervan, ook al zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2009 En in het geniept zorgen dat het lijkt alsof er maar genipt is aan mijn glas. Een verborgen fles en een openlijke fles. De enige die ik geflest heb, is mezelf.Maar wat kwam er veel tijd vrij toen ik eenmaal gestopt was. Wat moest ik daarmee? Ik liep verloren als een stront in een pispot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanJoris Geplaatst 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2009 ja maar ook daar word je handig in, maar nogmaals ik ben blij dat ik ook dat kan laten varen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2009 voor mij waren er 6 tap punten binnen redelijk bereik [winkela]manlief dacht dat hij de wijnkamer op slot hadwas ook zo ,alleen ik had een extra sleutelnu is de kamer weer open Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2009 Hoi Pippi: ja we zijn lekker bezig hiero.JanJoris: dus niet meer halen en niet meer afvoeren en niet meer innemen.... conclusie tijd over.Heb je al een idee wat je daarmee gaat doen?Leuke hobby, uitbreiding werk, muziek maken ..... tjee de wereld staat in een keer voor je open. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2009 Welterusten, morgen weer een werkdagje. doei doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanJoris Geplaatst 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2009 tja, wat te doen met die tijd Ik heb hier een kast vol met boeken staan, en ik lees graag, die ik nog niet gelezen heb. ook heb ik leg puzzels liggen wat ik ook altijd erg leuk vond. en sporten!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2009 maakt niet uit wat je doet als je maar iets doet wat je van domme dingen afhoud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2009 Zo zeg1.5 uur geslapen gáááááp Als ik geen hondje had was ik nu mn bed ingekropen en doorgetukt tot morgenochtend. Maar ja ze moet straks nog uit dus dat gaat helaas niet. Dat is dan lastig als je alleen woont. Straks natuurlijk over mn slaap heen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2009 heb gisteren een sollicitatie gesprek gehad voor werk in een wereld winkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2009 Pip, ik heb al 17 jr geen contact meer met mn moeder. Af en toe kom ik weleens in de verleiding om vergevingsgezind te denken, het is toch mn moeder en dat soort teksten. Ik weet dat het 1 grote teleurstelling wordt als ik weer contact zou zoeken.Mijn ouders zijn gescheiden toen ik een half jaar was. Ik ben opgevoed door mn stiefavder (tegenpool van mn echte vader qua karakter). Mn vader is in de ogen van mn moeder een slecht mens. Dat mag ze vinden. Maar toen ik dus 23 was wilde ik zelf bepalen of ik mn vader een slecht mens vind of niet, en toen sloot zij haar deur en haar hart voor mij. Ik wist dat dat ging gebeuren want 10 jaar daarvoor ging het ook zo met mn oudere broer. Ik had toen mn vader nog niet eens ontmoet.Gelukkig bleek mn vader te gek te zijn, en alle eigenschappen die ik in mijn Spartaanse opvoeding niet mocht zijn, bleek ik van hem te hebben. Mn creativiteit, expressie, humanisme etc. De dingen die in mijn jeugd streng verboden waren.Je kan niet kiezen tussen je ouders, het is een "Sophies Choice". Maar ik heb toen gekozen voor mn vader omdat ik ten eerste echt een *jeugd heb gehad en te tweede dat ik niet vind dat ze me voor zo'n keus mag stellen. Ik ben toen ook aan de drugs gegaan, en mn vader kon me weer bij elkaar vegen en in elkaar lijmen. Zoiets dus. Ik heb nog een oudere zus, die de stap niet heeft durven nemen. Zij heeft mn vader nooit gekend...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2009 welterusten iedereen die hier nog aanwezig is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2009 Het is dus ook wel heel bijzonder dat ik hier in het huis van mn vader de receptiealbum heb gevonden tijdens het opruimen van de bruiloft van mn vader en moeder. Dat maakt me heel. Ik heb mn vader en moeder nooit met elkaar zien praten en nog nooit samen in een ruimte meegemaakt. En dan zie je ze verliefd samen op de trouwfoto's dat is wel heel bijzonder !!!! Daar ben ik uit ontstaan en geeft bestaansrecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2009 Hoi!Mooi Pip, dat je je wat beter voelt!Wing, strakke aktie!Hier gepraat gepraat gepraatVriend met helder inzicht op bezoek.Pfffff... Geen twijfels meer.En weer dóór! Lekker toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2009 Ja weet je ik ben finaal uit mn fundament geslagen toen zij de deur dicht deed. Ze is een hele harde vrouw.Ik heb contact met een achternicht van haar kant, en daar hoor ik nog wel eens wat van over mn moeder, haar moeder en mijn moeder zijn nichten en haar moeder is nog erger dan de mijne. Geen vertrouwen in je hebben, je doet het nooit goed, en niets deugt. Terwijl mn nichtje het zoooo goed doet. Ze heeft een huis gekocht met er lieve vriend, een dochtertje, is zwanger, heeft een goede baan, sport veel en nog is het niet goed genoeg.Dan denk ik weet je laat maar. Het feit dat mn nichtje uberhaupt contact met mij heeft wordt zwaar afgekeurd (ze is 34 !) want ik ben een slecht mens. (net zo slecht als mn vader !!).Mn stiefvader is zo'n 10 jaar geleden overleden en toen heb ik een fles champagne gekocht en een dikke splif gerookt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2009 Het lijkt een beetje op het sprookje van het lelijke eendje.Ik hoorde daar niet thuis, en toen ik thuis kwam (bij mn vader) ben ik een prachtige zwaan geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2009 Je snapt nu ook hoe belangerijk het voor me is om in dit huis van mn vader te wonen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2009 Ja Pip, er ging een wereld voor me open, ik was een rups en werd een vlinder. Ik heb 80 % van mezelf teruggevonden bij mn vader. Ik mocht ZIJN !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2009 Blacky !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2009 Yep !!Ik heb er nu ook geen problemen meer mee. Na driehonderd schrinks en nachtelange heropvoedende gesprekken met mn pipa is alles nog goed gekomen.Happy ending dus !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2009 Slaap lekker Winch en bon appetit x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2009 Mijn verhaal sluit ook prima aan op de opening van vandaag:Je bent niet wat je hebt geleerd te denken wat je bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2009 Slaap lekker Wing! Hou je taai!Woman, wat heb je wat mee gemaakt.Goed hoe je nu in je leven staat! Chapeau! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden